ေရႊဂံုတိုင္ႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းႏွစ္ခုစလံုးမွာ ရာခိုင္ႏႈန္း ၈၀ ခန္႔ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ မွ သတင္းရရွိသည္။
"ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းက ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ ၿပီးေနၿပီ။ ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္တံတားက လည္း အဲဒီေလာက္ၿပီးေနပါၿပီ။ ဒီႏွစ္ကုန္ပိုင္းမွာ အၿပီးသတ္တည္ေဆာက္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္" ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ေျပလည္ေစရန္အတြက္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ပြားသည့္ လမ္းဆံုမ်ားျဖစ္ေသာ လွည္းတန္း၊ ေရႊဂံုတိုင္၊ ဘုရင့္ေနာင္ႏွင့္ တာေမြငါးလမ္းဆံု မီးပြိဳင့္တို႔တြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ ရန္ စီစဥ္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ထို႔ေနာက္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားကို စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး တာေမြငါးလမ္းဆံု မီးပြိဳင့္မွာမူ ခံုးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္ရန္ မလို အပ္ျခင္းေၾကာင့္ မေဆာက္လုပ္ျဖစ္ခဲ့ေတာ့ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားအား ယခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁၀ ရက္တြင္ စတင္ အသံုးျပဳခြင့္ေပး ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား ေဆာက္ၿပီးေသာ္လည္း ယင္းအနီးတစ္၀ိုက္သာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ေျပ လည္ၿပီး တံတား အဆင္းျဖစ္ေသာ စိုက္ပ်ဳိးေရးမွတ္တိုင္ အနီးမွစတင္၍ ယာဥ္မ်ားပိတ္ဆို႔ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ယခုေရႊဂံုတိုင္ႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းခြင္မ်ားေၾကာင့္လည္း အနီးပတ္၀န္းက်င္မ်ားတြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆုိ႔ မႈမ်ား ဆိုးရြားေနၿပီး အခ်ိန္မ်ားစြာ ကုန္ဆံုးေနရေၾကာင္း ယာဥ္ေမာင္းမ်ားက ဆိုသည္။
ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားအား ႏို၀င္ဘာလ တတိယပတ္တြင္ အၿပီး တည္ေဆာက္မည္ဟု တံတားအား တာ၀န္ယူတည္ေဆာက္ေနသည့္ Capital Development Co.Ltd မွ ထုတ္ျပန္ထားၿပီး ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကိုလည္း ဒီဇင္ဘာလတြင္ အၿပီးတည္ေဆာက္သြားမည္ဟု ထုတ္ျပန္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
ယခုလက္ရွိ ေရႊဂံုတုိင္ ခံုးေက်ာ္တံတားတြင္ တံတားသံေပါင္မ်ား တပ္ ဆင္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေနေသာေၾကာင့္ ေရႊဂံုတိုင္လမ္းဆံုအား ကမၻာေအးဘုရားလမ္းေပၚမွ ျဖတ္သန္းသြားလာျခင္းအား ဇီ၀ိတဒါနသံဃာ့ေဆး ႐ံုေရွ႕ထိ ပိတ္ထားၿပီး မီးပြိဳင့္ျဖတ္သန္းယာဥ္မ်ားမွာ ေရွာင္ကြင္းလမ္းမ်ားျဖစ္သည့္ ေရတာရွည္လမ္း၊ အေနာက္ေရႊဂံုတိုင္လမ္း မ်ား မွ ျဖတ္ သန္းသြားလာ ေနရသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment