Tuesday, 21 October 2014

ရန္ကုန္-မႏၲေလးရထားလမ္းပိုင္းအား တစ္နာရီ ကီလိုမီတာ ၁၀၀ ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ JICA ႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မည္

ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္းအား တစ္နာရီလွ်င္ ကီလိုမီတာ ၁၀၀ ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ JICA ႏွင့္ ပူးေပါင္းေ ဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ျပီး အဆင့္ျမင့္လမ္းပိုင္းျပဳျပင္ျခင္းအား ၂၀၁၅ ခုႏွစ္မွ ၂၀၂၃ ခုႏွစ္အတြင္း ေဆာင္ ရြက္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးျမင့္သိန္းက အမ်ိဳးသား လႊတ္ေတာ္ အစည္း အေ၀းတြင္ ေျပာၾကားသည္။

ေအာက္တိုဘာ ၂၀ ရက္ကျပဳလုပ္သည့္ အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္အစည္းအေ၀းတြင္ အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စား လွယ္ ဦးသက္ႏိုင္ဦးေမးျမန္းသည့္ ႏိုင္ငံအတြင္းရွိၿမိဳ႕ငယ္မ်ားမွ ဘူတာ႐ံုေဟာင္းမ်ားအား ေခတ္မီအေဆာက္အအံုအျဖစ္ ျပန္လည္ျပဳျပင္တည္ေဆာက္ေပးႏိုင္ျခင္း ရွိ မရွိႏွင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလးရထား လမ္းပိုင္းတစ္ေလွ်ာက္ရွိ သံလမ္းထိန္းေက်ာက္သားမ်ား အျမန္ဆံုးျဖည့္ဆည္းေပးရန္ အစီအစဥ္ ရွိ မရွိ ေမးျမန္းမႈ အား ယင္းကဲ့သို႔ ေျဖၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးျမင့္သိန္းက "ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းပိုင္းကို တစ္နာရီကီလိုမီတာ ၁၀၀ ေျပးဆြဲႏိုင္ဖို႔ အတြက္ လမ္းပိုင္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ေရး စီမံကိန္းကို JICA နဲ႔ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အေသးစိတ္ပံုစံထုတ္ျခင္းျပဳလုပ္ဖို႔ ေျမတိုင္းတာေတြ၊ ေျမစမ္းသပ္တာေတြ၊ လက္ေတြ႕သင္တန္းေပး တာေတြ ကို ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါတယ္။ အဆင့္ျမင့္လမ္းပိုင္းျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္းကို ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ကေန ၂၀၂၃ ခုႏွစ္ အထိ ေဆာင္ရြက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္" ဟုေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလးရထားလမ္းပိုင္းသည္ ၃၈၅ ဒသမ ၅ မိုင္ရွိၿပီး အသြားအျပန္ ၇၇၁ မိုင္ရွိေၾကာင္း၊ လမ္းပိုင္း တစ္ခုလံုးတြင္ လမ္းခင္းေက်ာက္ခင္းက်င္းမႈမွာ ၇၅ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ျဖည့္တင္းၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း၊ သတ္ မွတ္ႏႈန္းျပည့္သည့္  ကြန္ကရစ္ဇလီဖားတံုးေအာက္တြင္ ေက်ာက္ထု ၁၁ လက္မရွိေၾကာင္း ဒုတိယ၀န္ႀကီး က ေျပာၾကားသည္။

Eleven Media Group 

No comments:

Post a Comment