Friday, 8 August 2014

ဆင္းကဒ္ ၁၀ သန္း စက္တင္ဘာမွာ တစ္ၿပိဳင္နက္ စတင္ေရာင္းခ်ေပးမည္ဟု တယ္လီေနာျမန္မာေျပာၾကား

Photo: ဆင္းကဒ္ ၁၀ သန္း စက္တင္ဘာမွာ တစ္ၿပိဳင္နက္ စတင္ေရာင္းခ်ေပးမည္ဟု တယ္လီေနာျမန္မာေျပာၾကား
Friday August 8, 2014

လာမယ့္စက္တင္ဘာလကစၿပီး အသင့္သံုးစြဲႏုိင္မယ့္ တယ္လီေနာဆင္းကဒ္ ၁၀ သန္းကိုတစ္ၿပိဳင္နက္ စတင္ေရာင္းခ်ေပးမယ္လုိ႔ တယ္လီေနာျမန္မာက
ေၾကညာခ်က္ထုတ္လုိက္ၿပီး လုိင္းစြဲအားအတြက္ေတာ့ လတ္တေလာမွာ အာမခံႏုိင္ျခင္းမရွိဘူးလုိ႔ တယ္လီေနာျမန္မာရဲ႕ ျပန္ၾကားေရးတာ၀န္ခံ ဦးစိုးသူထြန္းက ေျပာပါတယ္။
 
ဖုန္းေခၚဆုိခအတြက္ ျပည္တြင္းက ဘယ္ဖုန္းနံပါတ္ကိုမဆုိ တစ္မိနစ္ ၂၅ က်ပ္သာ အမ်ားဆံုးရယူမယ္လို႔ သတ္မွတ္ေပးထားၿပီး ဆင္းကဒ္တန္ဖိုးကိုေတာ့ ၁၅၀၀ က်ပ္နဲ႔ ေရာင္းခ်မယ္လုိ႔ ဦးစိုးသူထြန္းက MRTV- ကိုေျပာပါတယ္။ နံပါတ္အပူးနဲ႔ လူႀကိဳက္မ်ားတဲ့ နံပါတ္ေတြကိုေတာ့ သီးသန္႔ေစ်းႏႈန္း သတ္မွတ္ေရာင္းခ် ေပးမယ္လုိ႔လည္း သိရပါတယ္။
 
တယ္လီေနာဆင္းကဒ္ေတြကို သီးသန္႔အေရာင္းဆုိင္ ၂၀၀ ထားရွိေရာင္းခ်ေပးမွာျဖစ္ၿပီး သတ္မွတ္ထားတဲ့ နယ္ေျမေတြကိုေတာ့ ေျပာၾကားျခင္း မရွိေသးပါဘူး။ တယ္လီေနာျမန္မာက သူတို႔ရဲ႕ဆင္းကဒ္ေတြကို GSM ဖုန္းတုိင္းနဲ႔သံုးစြဲႏုိင္ေအာင္ စီစဥ္ထားၿပီး ၀န္ေဆာင္မႈအေနနဲ႔ Video Call အပါအ၀င္ 4 G  ကြန္ယက္အဆင့္ထိ ၀န္ေဆာင္မႈေပးထားတယ္လုိ႔ ထုတ္ျပန္ထားပါတယ္။

MRTV-4
လာမယ့္စက္တင္ဘာလကစၿပီး အသင့္သံုးစြဲႏုိင္မယ့္ တယ္လီေနာဆင္းကဒ္ ၁၀ သန္းကိုတစ္ၿပိဳင္နက္ စတင္ေရာင္း ခ်ေပးမယ္လုိ႔ တယ္လီေနာျမန္မာက ေၾကညာခ်က္ထုတ္လုိက္ၿပီး လုိင္းစြဲအားအတြက္ေတာ့ လတ္ တေလာမွာ အာမခံႏုိင္ျခင္းမရွိဘူးလုိ႔ တယ္လီေနာျမန္မာရဲ႕ ျပန္ၾကားေရးတာ၀န္ခံ ဦးစိုးသူထြန္း က ေျပာ ပါတယ္။
ဖုန္းေခၚဆုိခအတြက္ ျပည္တြင္းက ဘယ္ဖုန္းနံပါတ္ကိုမဆုိ တစ္မိနစ္ ၂၅ က်ပ္သာ အမ်ားဆံုးရယူမယ္လို႔ သတ္မွတ္ေပးထားၿပီး ဆင္းကဒ္တန္ဖိုးကိုေတာ့ ၁၅၀၀ က်ပ္နဲ႔ ေရာင္းခ်မယ္လုိ႔ ဦးစိုးသူထြန္းက MRTV- ကိုေျပာ ပါတယ္။ နံပါတ္အပူးနဲ႔ လူႀကိဳက္မ်ားတဲ့ နံပါတ္ေတြကိုေတာ့ သီးသန္႔ေစ်းႏႈန္း သတ္မွတ္ေရာင္း ခ် ေပးမယ္လုိ႔လည္း သိရပါတယ္။

တယ္လီေနာဆင္းကဒ္ေတြကို သီးသန္႔အေရာင္းဆုိင္ ၂၀၀ ထားရွိေရာင္းခ်ေပးမွာျဖစ္ၿပီး သတ္မွတ္ထားတဲ့ နယ္ေျမေတြကိုေတာ့ ေျပာၾကားျခင္း မရွိေသးပါဘူး။ တယ္လီေနာျမန္မာက သူတို႔ရဲ႕ဆင္းကဒ္ေတြကို GSM ဖုန္းတုိင္းနဲ႔သံုးစြဲႏုိင္ေအာင္ စီစဥ္ထားၿပီး ၀န္ေဆာင္မႈအေနနဲ႔ Video Call အပါအ၀င္ 4 G  ကြန္ယက္အဆင့္ ထိ ၀န္ေဆာင္မႈေပးထားတယ္လုိ႔ ထုတ္ျပန္ထားပါတယ္။

MRTV-4

No comments:

Post a Comment