မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီးတြင္ ပထမအႀကိမ္အျဖစ္ မီးပုံးပ်ံ ခရီးစဥ္ ကုိ ေအာက္တုိဘာလ ကုန္ပုိင္းတြင္ မီးပုံးပ်ံ ေျခာက္လုံးျဖင့္ စတင္ပ်ံသန္း စီးနင္းႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရႇိသည္။
''ေအာက္တုိဘာ ၂၅ ရက္ေလာက္ကုိ ခရီးသည္ေတြနဲ႔ မီးပုံးပ်ံကုိ စတင္ပ်ံသန္းဖုိ႔ လ်ာထား ပါတယ္။ ေလေၾကာင္း အေျခအေနေပၚလည္း မူတည္ၿပီး ပ်ံဖုိ႔ရႇိပါတယ္။ ေအာက္တုိဘာ လဆန္းေလာက္ကုိ စတင္စမ္းသပ္ၿပီး ပ်ံသန္းမႇာ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုကေတာ့ မီးပုံးပ်ံကုိ အတက္အဆင္း စမ္းသပ္ ပ်ံသန္း တာပဲ ရႇိပါေသးတယ္'' ဟု Oriental Ballooning Myanmar ကုမၸဏီမႇ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ုိက္တာ ဦး၀င္းေအာင္ က ေျပာၾကားသည္။
အဆုိပါ မီးပုံးပ်ံ ခရီးစဥ္ကုိ မီးပုံးပ်ံ အႀကီးေလးလုံးႏႇင့္ မီးပုံးပ်ံအေသး အပါအ၀င္ ေျခာက္လုံးျဖင့္ ပ်ံသန္း မႈ ျပဳလုပ္မည္ျဖစ္ၿပီး ပ်ံသန္းခ်ိန္ တစ္နာရီ ၀န္းက်င္ခန္႔ ၾကာျမင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆုိပါ မီးပုံး ပ်ံ စီးနင္းရန္ အတြက္ တစ္ဦးလွ်င္ ေဒၚလာ ၃၀၀ ၀န္းက်င္ခန္႔ က်သင့္မည္ ျဖစ္သည္။
''မီးပုံးပ်ံ အတြက္က ပစၥည္းေရာ နည္းပညာအရေရာ စိုးရိမ္စရာ မရႇိပါဘူး။ အဂၤလန္က ကြၽမ္းက်င္သူေတြကုိ ငႇားထားပါတယ္။ ပုဂံမႇာက ႏုိင္ငံျခားသား ကုမၸဏီတစ္ခုပဲ ရႇိပါတယ္။ တက္လာတဲ့ ခရီးသြားဦးေရက မ်ားလာတဲ့ အခါက်ေတာ့ ဒီမီးပုံးပ်ံက တကယ္တမ္းဆုိ မလုံေလာက္ေတာ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ တုိင္းရင္းသားပုိင္ မီးပုံးပ်ံကုမၸဏီ တစ္ခုကုိ ေထာင္ျဖစ္တာပါ။ ေနရာအႏႇံ႔ကုိ ပ်ံမယ္ေပါ့'' ဟု ၎က ေျပာၾကားသည္။
အဆုိပါ မီးပုံးပ်ံခရီးစဥ္ကုိ မႏၲေလးအျပင္ အဓိက ခရီးသြား ေဒသမ်ားျဖစ္ သည့္ ပုဂံ၊ အင္းေလး၊ ပင္းတယ စသည့္ေဒသ မ်ားတြင္လည္း ပ်ံသန္းခြင့္ ရရႇိရန္ သက္ဆုိင္ရာသုိ႔ တင္ျပထားၿပီးျဖစ္ၿပီး ပ်ံသန္းခြင့္ျပဳပါက ဆက္လက္ စီစဥ္ ပ်ံသန္းမည္ျဖစ္ကာ ေအာက္တုိဘာ ၂၅ ရက္မႇစတင္၍ ေန႔စဥ္ စီးနင္း ႏုိင္ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ရာသီဥတုေပၚ မူတည္ၿပီး ပ်ံသန္းရေတာ့ ေလသိပ္ထန္ေနရင္ ပ်ံလို႔မရဘူး။ မနက္ေစာေစာနဲ႔ ညေနပုိင္းေတြ မႇာပဲ ပ်ံလုိ႔ရတယ္။ မီးပုံးပ်ံ အေသး မႇာ ေလးေယာက္ စီးႏုိင္ပါတယ္။ အႀကီးကေတာ့ ရႇစ္ေယာက္စီးနင္းလုိ႔ ရပါတယ္။ ေစ်းကေတာ့ ေနရာေဒသကြာၿပီး ေစ်းအနည္းအက်ဥ္း ကြာျခားတာေတာ့ ရႇိတယ္။ မႏၲေလးမႇာဆုိရင္ စစ္ကုိင္းဘက္ကေန စပ်ံရင္ စစ္ကုိင္းေတာင္တုိ႔၊ စစ္ကုိင္းတံတားတုိ႔ ေတြ႕ရမယ္။ ဧရာ၀တီျမစ္ေပၚ ကေန ျဖတ္ပ်ံမယ္။ ေနာက္မႏၲေလးကေန စပ်ံမယ္ဆုိရင္ မႏၲေလးေတာင္၊ မႏၲေလးနန္းေတာ္၊ ဦးပိန္တံတားကုိ ေတြ႕ရမယ္။ တစ္ခါစီးရင္ တစ္မ်ဳိး ပါ။ ေလေၾကာင္း ကုိ ဒီကတက္ၿပီး ဒီကပဲျပန္ဆင္းတာ မဟုတ္ဘူး။ ေနာက္ တစ္ခါစီးရင္ ေနာက္တစ္မ်ဳိး ျဖစ္ရမယ္။ အဲဒီေန႔ရဲ႕ ေလေၾကာင္း အေျခ အေနေပၚ မူတည္ၿပီးေတာ့ ပ်ံသန္းရတဲ့ ေနရာလည္း မတူတတ္ပါဘူး'' ဟု ဦး၀င္းေအာင္က ထပ္မံေျပာၾကားသည္။
Eleven Media Group
အဆုိပါ မီးပုံးပ်ံ ခရီးစဥ္ကုိ မီးပုံးပ်ံ အႀကီးေလးလုံးႏႇင့္ မီးပုံးပ်ံအေသး အပါအ၀င္ ေျခာက္လုံးျဖင့္ ပ်ံသန္း မႈ ျပဳလုပ္မည္ျဖစ္ၿပီး ပ်ံသန္းခ်ိန္ တစ္နာရီ ၀န္းက်င္ခန္႔ ၾကာျမင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆုိပါ မီးပုံး ပ်ံ စီးနင္းရန္ အတြက္ တစ္ဦးလွ်င္ ေဒၚလာ ၃၀၀ ၀န္းက်င္ခန္႔ က်သင့္မည္ ျဖစ္သည္။
''မီးပုံးပ်ံ အတြက္က ပစၥည္းေရာ နည္းပညာအရေရာ စိုးရိမ္စရာ မရႇိပါဘူး။ အဂၤလန္က ကြၽမ္းက်င္သူေတြကုိ ငႇားထားပါတယ္။ ပုဂံမႇာက ႏုိင္ငံျခားသား ကုမၸဏီတစ္ခုပဲ ရႇိပါတယ္။ တက္လာတဲ့ ခရီးသြားဦးေရက မ်ားလာတဲ့ အခါက်ေတာ့ ဒီမီးပုံးပ်ံက တကယ္တမ္းဆုိ မလုံေလာက္ေတာ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ တုိင္းရင္းသားပုိင္ မီးပုံးပ်ံကုမၸဏီ တစ္ခုကုိ ေထာင္ျဖစ္တာပါ။ ေနရာအႏႇံ႔ကုိ ပ်ံမယ္ေပါ့'' ဟု ၎က ေျပာၾကားသည္။
အဆုိပါ မီးပုံးပ်ံခရီးစဥ္ကုိ မႏၲေလးအျပင္ အဓိက ခရီးသြား ေဒသမ်ားျဖစ္ သည့္ ပုဂံ၊ အင္းေလး၊ ပင္းတယ စသည့္ေဒသ မ်ားတြင္လည္း ပ်ံသန္းခြင့္ ရရႇိရန္ သက္ဆုိင္ရာသုိ႔ တင္ျပထားၿပီးျဖစ္ၿပီး ပ်ံသန္းခြင့္ျပဳပါက ဆက္လက္ စီစဥ္ ပ်ံသန္းမည္ျဖစ္ကာ ေအာက္တုိဘာ ၂၅ ရက္မႇစတင္၍ ေန႔စဥ္ စီးနင္း ႏုိင္ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ရာသီဥတုေပၚ မူတည္ၿပီး ပ်ံသန္းရေတာ့ ေလသိပ္ထန္ေနရင္ ပ်ံလို႔မရဘူး။ မနက္ေစာေစာနဲ႔ ညေနပုိင္းေတြ မႇာပဲ ပ်ံလုိ႔ရတယ္။ မီးပုံးပ်ံ အေသး မႇာ ေလးေယာက္ စီးႏုိင္ပါတယ္။ အႀကီးကေတာ့ ရႇစ္ေယာက္စီးနင္းလုိ႔ ရပါတယ္။ ေစ်းကေတာ့ ေနရာေဒသကြာၿပီး ေစ်းအနည္းအက်ဥ္း ကြာျခားတာေတာ့ ရႇိတယ္။ မႏၲေလးမႇာဆုိရင္ စစ္ကုိင္းဘက္ကေန စပ်ံရင္ စစ္ကုိင္းေတာင္တုိ႔၊ စစ္ကုိင္းတံတားတုိ႔ ေတြ႕ရမယ္။ ဧရာ၀တီျမစ္ေပၚ ကေန ျဖတ္ပ်ံမယ္။ ေနာက္မႏၲေလးကေန စပ်ံမယ္ဆုိရင္ မႏၲေလးေတာင္၊ မႏၲေလးနန္းေတာ္၊ ဦးပိန္တံတားကုိ ေတြ႕ရမယ္။ တစ္ခါစီးရင္ တစ္မ်ဳိး ပါ။ ေလေၾကာင္း ကုိ ဒီကတက္ၿပီး ဒီကပဲျပန္ဆင္းတာ မဟုတ္ဘူး။ ေနာက္ တစ္ခါစီးရင္ ေနာက္တစ္မ်ဳိး ျဖစ္ရမယ္။ အဲဒီေန႔ရဲ႕ ေလေၾကာင္း အေျခ အေနေပၚ မူတည္ၿပီးေတာ့ ပ်ံသန္းရတဲ့ ေနရာလည္း မတူတတ္ပါဘူး'' ဟု ဦး၀င္းေအာင္က ထပ္မံေျပာၾကားသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment