အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ (အထက္ျမန္မာျပည္) ၏ ပညာေရးကြန္ရက္ (၄) ႏွစ္ျပည့္ အခမဲ့ ပညာဒါန ေက်ာင္းမ်ား ရန္ပံုေငြရွာေဖြေရး ဂီတပြဲေတာ္ ကို ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလ ၁၄ ညေနပိုင္းတြင္ မႏၲေလးၿမိဳ႕ရွိ မႏၲေလးေဟး(လ္)ရီေဆာ့ ဟိုတယ္တြင္ ျပဳလုပ္က်င္းပစဥ္။ (ဓာတ္ပံု - ဘိုဘို၊ မဇၩိမ)
အမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ပညာေရး ကြန္ရက္ရန္ပံုေငြ Iron Cross ဂီတေဖ်ာ္ေျဖပြဲလက္မွတ္ ၆,၀၀၀ တြင္ အေစာင္ ၃,၅၀၀ သာ ေရာင္းခ်ခဲ့ရၿပီး ေဖ်ာ္ေျဖပြဲရန္ပံုေငြႏွင့္ လွဴဒါန္းေငြ စုစုေပါင္းမွာ ဇန္န၀ါရီ ၁၅ ရက္ စာရင္းအရ က်ပ္သိန္း ၅၀၀ ေက်ာ္သာ ရရွိေသးေၾကာင္း ပညာေရးကြန္ရက္ (အထက္ျမန္မာျပည္) ဘ႑ာေရးတာ၀န္ခံ ဦးမ်ဳိးႏုိင္က မဇၩိမကို ေျပာသည္။
သို႔ေသာ္ အဆိုပါ က်ပ္သိန္း ၅၀၀ မွာ ဇန္နဝါရီ ၁၅ ရက္တြင္ ရရွိထားသည့္ စာရင္းမ်ားအရသာျဖစ္ၿပီး တိက်သည့္ စာရင္းကိုမူ သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲျပဳလုပ္သည့္အခါ ထုတ္ျပန္ေပးသြားမည္ဟု ၎က ဆိုသည္။
“ေလာေလာဆယ္ စာရင္းခ်ဳပ္ေနတုန္းပဲ ရွိေသးတယ္။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ သိန္း ၅၀၀ ေက်ာ္ပါတယ္။ ရရွိေငြရွင္းတမ္းနဲ႔ ခြဲေဝသုံးစြဲမႈကို သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲ ျပဳလုပ္သြားမွာပါ” ဟု ဦးမ်ဳိးႏုိင္က ေျပာသည္။
အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ပညာ ေရးကြန္ရက္ ေလးႏွစ္ျပည့္ အခမဲ႔ပညာဒါန ေက်ာင္းမ်ား ရန္ပုံေငြရွာ ေဖြေရးဂီတပြဲေတာ္ကို Iron Cross ျဖင့္ ဇန္န၀ါရီ ၁၄ ရက္က Mandalay Hill Resort Hotel ဟိုတယ္ တြင္ က်င္းပခဲ့ျခင္းသည္။
အဆိုပါ ရန္ပံုေငြဂီတေဖ်ာ္ေျဖပြဲတြင္ အလွဴရွင္ ၁၅ ဦးက လွဴဒါန္းခဲ့ၿပီး ဂုဏ္ျပဳ မွတ္တမ္းလႊာမ်ား ေပးအပ္ ျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆိုပါIron Cross ေတးဂီတအဖြဲ႔ႏွင့္ အတူ ေလးျဖဴ၊ အငဲ၊ မ်ဳိးႀကီး၊ ဝိုင္ဝိုင္း၊ ဆုန္သင္းပါရ္၊ စိုးျပည့္သဇင္ တို႔ က သီဆိုေဖ်ာ္ေျဖ ခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။
ပညာေရး ရန္ပံုေငြပြဲအတြက္ Iron Cross ေတးဂီတအဖြဲ႔မွ ေမတၱာျဖင့္ ေဖ်ာ္ေျဖေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ ျပည္သူ႔ဥယ်ာဥ္တြင္ ဇန္နဝါရီ ၁၀ ရက္ႏွင့္ ၁၁ ရက္တုိ႔က ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ အမ်ိဳးသား ဒီမုိကေရစီ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ပညာေရးကြန္ရက္ ေလးႏွစ္ျပည့္ ရန္ပံုေငြေဖ်ာ္ေျဖပြဲတြင္ အလွဴေငြစုစုေပါင္း က်ပ္သိန္း ၁,၂၀၀ ၀န္းက်င္ ရရွိခဲ့သည္။
အမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္၊ ပညာေရး ကြန္ရက္လက္ေအာက္ရွိ ပညာဒါန ေက်ာင္းေပါင္း ၂၀၀ ေက်ာ္ တြင္ ဆရာ၊ ဆရာမ ၂,၀၀၀ ဦးႏွင့္ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသား ၂၀,၀၀၀ ခန္႔ ပညာသင္ေပးလ်က္ရွိသည္။
အထက္ျမန္မာျပည္တြင္ ပညာဒါန ေက်ာင္းေပါင္း ၉၀ ေက်ာ္ကို ေထာက္ပ့ံႏုိင္ရန္ ရန္ပုံေငြ ဂီတေဖ်ာ္ေျဖပြဲ မ်ားျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္သည္။
Mizzima - News in Burmese
No comments:
Post a Comment