လာမည့္ ၂၀၁၅အတြင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏အခ်က္အခ်ာေနရာမ်ားျဖစ္ေသာ တာေမြ လမ္းဆံု၊ ၈ မိုင္လမ္းဆံုႏွင့္ ကုကၠိဳင္း လမ္းဆံုမ်ားတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကို ေငြက်ပ္ ၅၄ ဘီလီယံေက်ာ္အသံုးျပဳ တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
အဆိုပါတံတားသံုးစင္း တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းကိုအထူးစီမံကိန္းမ်ားအျဖစ္ သတ္မွတ္၍ ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရမွတာဝန္ယူကာ လာမည့္ ၂၀၁၅-၁၆ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ေဆာက္လုပ္ႏိုင္ရန္ ဘတ္ဂ်က္တြင္ ထည့္သြင္းေတာင္းခံထား ျခင္းျဖစ္သည္။
ယခုလ ၃ ရက္တြင္ စတင္ ျပဳလုပ္ေသာရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္အထူးအစည္းအေဝး၌ ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရမွတင္သြင္းသည့္ ၂၀၁၅-၁၆ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး၏ ရသံုးမွန္း ေျခေငြ စာရင္းလ်ာထားခ်က္တြင္ အဆို ပါတံတားသံုးစင္းတည္ေဆာက္ရန္ ရန္ပံုေငြထည့္သြင္းေတာင္းခံ ထားျခင္းျဖစ္သည္။
‘‘ဒီကိစၥကို အခုဘတ္ဂ်က္ တင္ေတာ့မွသိတာ။ ဘယ္လိုလုပ္ မယ္ဆိုတာေတာ့ ေသခ်ာမသိ ရေသးဘူး။ ကုမၸဏီေတြကိုျပန္ ေပးမွာလား။ အစိုးရကတာဝန္ခံ ၿပီးကိုယ္တိုင္ေဆာက္မလားဆို တာလည္း မသိေသးဘူး။ ဒါေပမဲ့ အခုက လႊတ္ေတာ္ကိုတင္ထား တုန္းပဲရွိပါေသးတယ္။ လႊတ္ ေတာ္ကခြင့္ျပဳခ်က္ က်မွေဆာက္ လုပ္ရမွာေပါ့။ ဒါကေတာ့ လုပ္ ကိုလုပ္သင့္တဲ့လုပ္ငန္းပါ’’ဟု ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္တစ္ဦးက ေျပာသည္။
တံတားမ်ားတည္ေဆာက္ ရာတြင္ကုန္က်မည့္ တည္ေဆာက္ေရးစရိတ္မ်ားအျဖစ္ တာေမြခံုးေက်ာ္အတြက္ က်ပ္၂၂ ဘီလီယံေက်ာ္၊ ၈မိုင္လမ္းဆံုခံုးေက်ာ္အတြက္ ၁၆ ဘီလီယံေက်ာ္ႏွင့္ ကုကၠိဳင္းလမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္အတြက္၁၅ ဘီလီယံေက်ာ္ကိုဘတ္ဂ်က္တြင္ ထည့္သြင္းေတာင္းခံထားသည္။
‘‘ခံုးတံတားေတြေဆာက္ဖို႔ ကေတာ့လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒါေတြေဆာက္လိုက္႐ံုနဲ႔ေတာ့ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္မႈကိုေျဖရွင္းႏိုင္ မယ္မထင္ဘူး။ အခုလည္း လွည္း တန္းတို႔၊ ဘုရင့္ေနာင္တို႔ တံတား ေတြေဆာက္ ထားတာပဲ။ ထင္ သေလာက္လည္းယာဥ္ေၾကာ ေခ်ာင္မလာပါဘူး။ အခုတံတား ထုိးမယ္ဆိုတဲ့ေန ရာေတြ လည္း ဒီလိုပဲျဖစ္သြားႏုိင္တယ္’’ ဟု အငွားယာဥ္ေမာင္းကိုေအာင္မ်ဳိး ကေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းျဖစ္ေပၚေနသည့္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ေတာက္မႈမ်ားကို ေျဖရွင္းႏိုင္ေရးၿမိဳ႕တြင္းအဓိက ေနရာ မ်ား ျဖစ္သည့္ လွည္းတန္းလမ္းဆံု၊ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုမ်ားတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ ခဲ့ၿပီး လက္ရွိတြင္ ေျမနီကုန္းလမ္းဆံု၌ ခံုးေက်ာ္တံတားတစ္စင္းတည္ေဆာက္ဆဲျဖစ္သည္။
7Day DAILY
No comments:
Post a Comment