Wednesday 17 December 2014

ပါကစၥတန္တြင္ တာလီဘန္မ်ားက စာသင္ေက်ာင္းကို ဝင္တုိက္၊ ကေလး ၈၂ ဦးအပါအဝင္ ၁၂၆ ဦး ထက္မနည္းေသဆုံး

Photo: ပါကစၥတန္တြင္ တာလီဘန္မ်ားက စာသင္ေက်ာင္းကို ဝင္တုိက္၊ 
ကေလး ၈၂ ဦးအပါအဝင္ ၁၂၆ ဦး ထက္မနည္းေသဆုံး
Wednesday, December 17, 2014 

တာလီဘန္စစ္ေသြးၾကြမ်ားက ပါကစၥတန္အေနာက္ေျမာက္ပုိင္းၿမိဳ႕ ႀကီး ပက္ရွ္ဝါရွိ စစ္တပ္က ဖြင့္လွစ္ ထားသည့္ စာသင္ေက်ာင္းတစ္ ေက်ာင္းကို တရၾကမ္းဝင္ေရာက္ပစ္ ခတ္ရာ ကေလး ၈၂ ေယာက္ အပါ အဝင္ ၁၂၆ ေယာက္ထက္မနည္း ေသဆုံးသည္ဟု ေဆး႐ုံအရာရွိမ်ား က ဆုိသည္။

ေသဆုံးသူအားလုံးမွာ ေက်ာင္း သားမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ပက္ရွ္ဝါျပည္ နယ္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က ဆိုသည္။ ေက်ာင္း ၌ ေက်ာင္းသား ၁၅ဝဝ ေက်ာ္ရွိ ေၾကာင္း၊ ၁ တန္းမွ ၁ဝ တန္းအထိ ရွိေၾကာင္း၊ ဒဏ္ရာရရွိေသာ ေက်ာင္း သား ၁ဝဝ ေက်ာ္ကို ေဆး႐ုံသို႔ပို႔ ထားေၾကာင္း ျပည္နယ္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က ေျပာသည္။ 

ပါကစၥတန္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ နဝပ္ရွရစ္ဖ္က တစ္ႏိုင္ငံလုံးဝမ္း နည္းျခင္းအထိမ္းအမွတ္ သုံးရက္ သတ္မွတ္လိုက္သည္။ 

စစ္တပ္က သူပုန္ေျခာက္ဦးကုိ ပစ္သတ္ခဲ့သည္။

ေဆး႐ုံတြင္ ေက်ာင္းသားအ ေလာင္း ၁၂၆ ေလာင္းရွိသည္ဟု AFP သတင္းေထာက္က ေတြ႕ျမင္ခဲ့ သည့္ စစ္ေဆး႐ုံမွလာေသာ သီတင္း တစ္ရပ္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

ေက်ာင္းထဲတြင္ ရာခ်ီ၍ရွိေန သည့္ လူမ်ားကိုလည္း ထုိတာလီ ဘန္စစ္ေသြးၾကြမ်ားက ထိန္းထား သည္ဟု သိရသည္။

Ref : AFP
Yangon Media Group
တာလီဘန္စစ္ေသြးၾကြမ်ားက ပါကစၥတန္အေနာက္ေျမာက္ပုိင္းၿမိဳ႕ ႀကီး ပက္ရွ္ဝါရွိ စစ္တပ္က ဖြင့္လွစ္ ထားသည့္ စာသင္ေက်ာင္းတစ္ ေက်ာင္းကို တရၾကမ္းဝင္ေရာက္ပစ္ ခတ္ရာ ကေလး ၈၂ ေယာက္ အပါ အဝင္ ၁၂၆ ေယာက္ထက္မနည္း ေသဆုံးသည္ဟု ေဆး႐ုံအရာရွိမ်ား က ဆုိသည္။

ေသဆုံးသူအားလုံးမွာ ေက်ာင္း သားမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ပက္ရွ္ဝါျပည္ နယ္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က ဆိုသည္။ ေက်ာင္း ၌ ေက်ာင္းသား ၁၅ဝဝ ေက်ာ္ရွိ ေၾကာင္း၊ ၁ တန္းမွ ၁ဝ တန္းအထိ ရွိေၾကာင္း၊ ဒဏ္ရာရရွိေသာ ေက်ာင္း သား ၁ဝဝ ေက်ာ္ကို ေဆး႐ုံသို႔ပို႔ ထားေၾကာင္း ျပည္နယ္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က ေျပာသည္။

ပါကစၥတန္ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ နဝပ္ရွရစ္ဖ္က တစ္ႏိုင္ငံလုံးဝမ္း နည္းျခင္းအထိမ္းအမွတ္ သုံးရက္ သတ္မွတ္ လိုက္သည္။ စစ္တပ္က သူပုန္ေျခာက္ဦးကုိ ပစ္သတ္ခဲ့သည္။

ေဆး႐ုံတြင္ ေက်ာင္းသားအ ေလာင္း ၁၂၆ ေလာင္းရွိသည္ဟု AFP သတင္းေထာက္က ေတြ႕ျမင္ခဲ့ သည့္ စစ္ေဆး႐ုံမွလာေသာ သီတင္း တစ္ရပ္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။ ေက်ာင္းထဲတြင္ ရာခ်ီ၍ရွိေန သည့္ လူမ်ားကို လည္း ထုိတာလီ ဘန္စစ္ေသြးၾကြမ်ားက ထိန္းထား သည္ဟု သိရသည္။

Ref : AFP
Yangon Media Group 

No comments:

Post a Comment