မူဆယ္ ၁၀၅ မိုင္ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးဇုန္သို႔ ေရာက္ရွိလာေသာ ကုန္ကားႀကီးမ်ား (ဓာတ္ပံု - ေမာင္တာ)
တ႐ုတ္ႏိုင္ငံႏွင့္ နယ္ စပ္ကုန္သြယ္ရာတြင္ အေရးပါ သည့္ မူဆယ္-မႏၲေလးကားလမ္း ေၾကာင္း၌ ကုန္တင္ကားႀကီးမ်ား သြားလာမႈမ်ားလွ်င္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ေလ့ရွိေသာ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းရန္ စက္ယႏၲရားမ်ား အဆင့္သင့္ျပင္ဆင္ထားေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ကားလမ္းက်ဥ္းသည့္ေနရာ မ်ားတြင္ ကားပ်က္ျခင္း၊ ကားလမ္းေခ်ာ္ျခင္းႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ေက်ာ္ တက္ေမာင္းႏွင္ျခင္းကဲ့သို႔ ယာဥ္ ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျဖစ္ေပၚေစသည့္ အေျခအေနမ်ား၌ လမ္းေၾကာင္းပိတ္ဆို႔ေနသည့္ ယာဥ္ကို ရွင္းလင္းဖယ္ရွားႏိုင္ရန္ ကရိန္း၀န္ခ်ီစက္ကဲ့သို႔ စက္ယႏၲရားႀကီးမ်ား အဆင္သင့္ျပင္ထားေၾကာင္း စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ မူ ဆယ္ ၁၀၅ မိုင္ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးဇုန္မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
နမ့္ဖတ္ကာ၊ ကြတ္ခိုင္၊ သိႏၷီ စသည့္ လမ္းက်ဥ္းမ်ားႏွင့္ ေတာင္ ေစာင္းအေကြ႕အတက္မ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ မၾကာခဏ ျဖစ္ပြားတတ္သည့္ ေနရာမ်ားတြင္ စက္ယႏၲရားမ်ား ခြဲျခားခ်ထား ေၾကာင္း တာ၀န္ရွိသူက ေျပာ သည္။
‘‘ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေတြ မျဖစ္ပြားေအာင္ ဘယ္လိုေျဖရွင္း ႏိုင္မလဲဆိုတာ အေျဖရွာေနပါ တယ္။ လတ္တေလာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ခဲ့ရင္ေတာင္ ဆိုးဆိုးရြားရြား မျဖစ္ေစဖို႔ စက္ယႏၲရားႀကီးေတြနဲ႔ အဆင္သင့္ျပင္ဆင္ထားပါတယ္’’ဟု အထက္ပါတာ၀န္ရွိသူက ဆို သည္။
မူဆယ္-မႏၲေလးနယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္းတြင္ ပြင့္လင္းရာသီကုန္တင္ကားႀကီး သြားလာမႈမ်ားခ်ိန္၌ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား မၾကာခဏျဖစ္ပြား ေနၿပီး ယခုလဆန္းကလည္း ကြတ္ခိုင္ႏွင့္ ၁၀၅ မိုင္ကုန္သြယ္ေရးဇုန္ၾကားတြင္ သံုးရက္ခန္႔ၾကာျမင့္သည္အထိ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။
ကုန္တင္ယာဥ္မ်ားကို အာ ဆီယံစံႏႈန္းအတိုင္း တင္ေဆာင္ ရန္ ကုန္တန္ခ်ိန္မ်ား သတ္မွတ္ခဲ့ ၿပီးေနာက္ လြန္ခဲ့သည့္ ၂ ႏွစ္ခန္႔ မွစတင္ကာ မူဆယ္-မႏၲေလး လမ္းေၾကာင္းတြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေနျခင္းျဖစ္ ၿပီး တစ္ခါတစ္ရံ၌ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈေၾကာင့္ ေရထြက္ကုန္ႏွင့္ကုန္စိမ္းသီးႏွံမ်ား ပုပ္သိုးပ်က္စီး ျခင္းမ်ား ႀကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ေနသူမ်ားက ဆိုသည္။
7Day Daily
No comments:
Post a Comment