၂၀၁၅ အတြင္း ခရီး သည္တင္ယာဥ္လိုင္းမ်ားႏွင့္ပတ္ သက္၍ မထသ (ဗဟို)သို႔ တုိင္ ၾကားမႈမ်ားတြင္ ယာဥ္စီးခပိုမို ေတာင္းျခင္းေၾကာင့္ တိုင္ၾကားမႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
‘‘ခရီးသည္ေတြ တုိင္ၾကားမႈ အမ်ားဆံုးက ယာဥ္စီးခပိုေတာင္း လို႔ တုိင္တာမ်ားတယ္။ ယာဥ္စီးခ ပိုေတာင္းတာက ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္ၿပီး လမ္းပိတ္ေတာ့ ေျပးဆြဲရ မယ့္ အေခါက္ေရမျပည့္တဲ့အခါ ပုတ္ျပတ္စနစ္အရ (အံုနာေၾကး) မျပည့္တာေၾကာင့္ ယာဥ္စီးခပို ေတာင္းတာေတြ ျဖစ္တယ္’’ဟု မထသ (ဗဟို) စည္းကမ္းထိန္း သိမ္းေရးဌာနေရးဌာနခြဲမွဴး ဦးကာေက်ာ္က ေျပာသည္။
ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ား စည္း ကမ္းေဖာက္မႈမ်ားလာျခင္းက ပုတ္ျပတ္စနစ္ေၾကာင့္ျဖစ္သလို ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ၿပီး သတ္မွတ္ေျပး ဆြဲေခါက္ေရ မျပည့္ျခင္းေၾကာင့္ အံုနာေၾကးျပည့္ရန္ ယာဥ္စီးခပို ေတာင္းျခင္း၊ သတ္မွတ္ထားေသာ လမ္းေၾကာင္းတုိင္းမေမာင္းဘဲ လမ္းတစ္ဝက္က ေကြ႕ၿပီးေျပးဆြဲ ျခင္း၊ လမ္းေျပာင္းျပန္ေမာင္းႏွင္ ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လာၾကသည္။
ရန္ကုန္တုိင္းအတြင္း ၂၀၁၅ ဇန္နဝါရီ ၁ ရက္မွ ဒီဇင္ဘာ ၂၂ ရက္အထိ မထသ (ဗဟို)သို႔ ခရီး သည္မ်ားက တုိင္ၾကားမႈ ၂,၀၆၄ မႈရွိခဲ့ၿပီး ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းျခင္း ေၾကာင့္ တုိင္ၾကားမႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ကာ ၁,၃၄၅ မႈႏွင့္ မေခ်မငံ ႐ိုင္းပ်စြာ ဆက္ဆံမႈ ၃၀၅ မႈရွိ ေၾကာင္း မထသ (ဗဟို)ထုတ္ျပန္ ခ်က္စာရင္းမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပထား သည္။
ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းျခင္းကို ခရီးသည္က တုိင္ၾကားပါက ျပစ္မႈ က်ဴးလြန္ေၾကာင္း စစ္ေဆးေတြ႕ ရွိလွ်င္ ဒဏ္ေငြက်ပ္သံုးေသာင္း ႏွင့္ လုပ္ကိုင္ခြင့္တစ္လပိတ္ ျပစ္ဒဏ္ခ်မွတ္ေၾကာင္း ဦးကာေက်ာ္ က ေျပာသည္။
မထသ(ဗဟို)လက္ေအာက္ တြင္ ယာဥ္လမ္းေၾကာင္း ၃၄၉ ခုရွိၿပီး စီမံကြပ္ ကဲေရးအဖြဲ႕ ၁၈ ဖြဲ႕ႏွင့္ မွတ္ပံုတင္ထားေသာ ယာဥ္၇,၀၀၀ ေက်ာ္ရွိကာ တစ္ေန႔လွ်င္ ေျပးဆြဲသည့္ယာဥ္ေပါင္း ၄,၃၀၀ ေက်ာ္ရွိေၾကာင္း မထသ (ဗဟို)မွသတင္းရရွိသည္။
7Day Daily
No comments:
Post a Comment