Saturday, 25 April 2015
ေရႊတိဂံုေစတီပံုတံဆိပ္ အသံုးျပဳထားေသာ အရက္ပုလင္းမ်ား မေရာင္းခ်ရန္ မေလးရွားႏိုင္ငံဆုိင္ရာ ျမန္မာသံ႐ံုးကန္႔ကြက္
မေလးရွားႏိုင္ငံတြင္ ေရႊတိဂံုေစတီပံု တံဆိပ္ကပ္၍ အ ရက္ပုလင္းထုတ္လုပ္ေနသည့္ ကုမၸဏီကို ဆက္လက္ေရာင္းခ် ျခင္းမျပဳရန္ မေလးရွားႏုိင္ငံဆုိင္ ရာ ျမန္မာသံ႐ံုးက သြားေရာက္ ကန္႔ကြက္ထားေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။
မေလးရွားႏိုင္ငံထုတ္ Song Singha အရက္ပုလင္းတြင္ ေရႊတိ ဂံုေစတီပံုတံဆိပ္ကပ္၍ ေရာင္းခ် ေနမႈမွာ လူမႈကြန္ရက္စာမ်က္ႏွာ မ်ားေပၚသို႔ ပ်ံ႕ႏွံ႔ခဲ့ၿပီး ျမန္မာလူမႈ ကြန္ရက္၀က္ဘ္ဆိုက္ အသံုးျပဳသူ မ်ားၾကား ကန္႔ကြက္ေဝဖန္မႈမ်ား ရွိခဲ့သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ သာသနာေရး၀န္ ႀကီးဌာနက ကန္႔ကြက္ထားၿပီး အဆိုပါျဖစ္ရပ္ကို ေျဖရွင္းေပးရန္ ႏုိင္ငံျခားေရးဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ မေလးရွားႏိုင္ငံဆုိင္ရာ ျမန္မာသံ ႐ံုးသို႔ ဧၿပီ ၂၂ ရက္က ေတာင္းဆို ခဲ့သည္။
သာသနာေရး၀န္ႀကီးဌာန၏ေတာင္းဆိုခ်က္အရ အဆိုပါကိစၥကို စစ္ေဆးေပးရန္ မေလးရွားႏိုင္ငံဆုိင္ရာ ျမန္မာသံ႐ံုးက အရက္ပုလင္းထုတ္လုပ္သည့္ Teo SengChan Liquor Merchants Sdn. Bhd ကုမၸဏီသို႔ သြားေရာက္စစ္ေဆးရာ အဆိုပါကုမၸဏီမွာ ႀကိဳတင္သတင္းရရွိထားသျဖင့္ ယာယီပိတ္ထားေၾကာင္း ျမန္မာသံ႐ံုး တာ၀န္ရွိတစ္ဦးက ေျပာသည္။
အဆိုပါ အရက္ပုလင္းကို တ႐ုတ္ကုမၸဏီက မေလးရွားႏိုင္ငံ တြင္ လာေရာက္ထုတ္လုပ္ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ထုိင္းႏိုင္ငံေစ်းကြက္သို႔ ေရာင္းခ်ေနသည္။ ပုလင္းတြင္ တံဆိပ္အျဖစ္ အသံုးျပဳထားေသာ ေစတီပံုသည္ ထိုင္းႏိုင္ငံရွိ ေစတီ တစ္ဆူပံုုျဖစ္သည္ဟု စစ္ေဆး ေတြ႕ရွိခဲ့ေၾကာင္း ျမန္မာသံ႐ံုးက တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
‘‘အရက္ပုလင္းထုတ္တဲ့ ကုမၸဏီေတာ့ ေတြ႕ခဲ့တယ္။ ဒါေပ မဲ့ ပိတ္ထားလို႔ မစစ္ေဆးခဲ့ရဘူး။ မေလးရွားရဲတပ္ဖြဲ႕ကိုလည္း ဒါနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ စံုစမ္းခုိင္းထားပါ တယ္။အဲဒီအရက္ကလည္း ထုိင္း ေစ်းကြက္ကို ျဖန္႔တာလို႔သိရ တယ္။ ထုိင္းမွာရွိတဲ့ ေစတီတစ္ဆူပံုကို ျပဳလုပ္ထားတာလို႔သိရတယ္။ဒါေပမဲ့ အဲဒီအရက္ပုလင္းကို မျဖန္႔ျဖဴးဖုိ႔ တားျမစ္ထားပါတယ္’’ဟု ၎က ေျပာသည္။
အရက္ပုလင္းတြင္ တံဆိပ္ ကပ္ထားေသာ ေစတီပံုသည္ ေရႊတိဂံုေစတီပံု မဟုတ္ဘဲ ထုိင္း ႏိုင္ငံရွိ ေစတီတစ္ဆူ၏ပံုေတာ္ဟု ျမန္မာသံ႐ံုး၏ ေျပာဆိုမႈႏွင့္ပတ္ သက္၍ မေလးရွားႏိုင္ငံေရာက္ ျမန္မာအလုပ္သမား ကိုမ်ိဳးၫြန္႔ထံ ေမးျမန္းရာ အဆိုပါပံုသည္ ေရႊတိ ဂံုေစတီပံုသာျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာ သည္။
‘‘ထုိုင္းကဘုရားဆိုတာမျဖစ္ ႏိုင္ဘူး။ ေရႊတိဂံုေစတီနဲ႔ ေတာ္ ေတာ္ကို ဆင္တူေနတယ္’’ဟု ၎ က ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။
7 day
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment