Ooredoo Myanmar ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီသည္ ၎တုိ႔ေရာင္းခ်သည့္ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈ မ်ားအား ရက္သတၱပတ္ တစ္ပတ္လွ်င္ လူဦးေရငါးသိန္း ဝန္းက်င္အထိ အသံုးျပဳႏုိင္ရန္ ေဈးကြက္ျမႇင့္တင္မႈ မ်ား ျပဳလုပ္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရိွသည္။
Ooredoo ဆင္းကတ္မ်ားသည္ ျပည္တြင္းေဈးကြက္၌ စတင္ေရာင္းခ်ၿပီး ရက္သတၱပတ္ သံုးပတ္အၾကာတြင္ သံုးစဲြသူေပါင္း တစ္သန္းဝန္းက်င္ ရိွခဲ့ေၾကာင္း အဆုိပါ ကာတာဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီက သတင္းထုတ္ျပန္ ခဲ့သည္။
အဆုိပါဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီသည္ ယခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလအတြင္း၌ မုိဘုိင္းဆက္သြယ္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈကို သံုးစဲြသူေပါင္း ၂၃.၄ သန္းအထိရွိလာရန္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ဟု ကတိေပးေျပာၾကားထားျခင္း ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကာတာဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီသည္ အျခားေသာၿပိဳင္ဘက္ ေအာ္ပေရတာမ်ားႏွင့္အၿပိဳင္ မုိဘိုင္း ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို ေရာင္းခ်ႏုိင္ရန္အတြက္ ၎တို႔၏ဝန္ေဆာင္ခ ႏႈန္းထားအခ်ဳိ႕ကို ႏွစ္လ အတြင္းေလွ်ာ့ခ် သတ္မွတ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္းျဖင့္ သံုးစဲြသူအေရအတြက္ မ်ားျပားလာေစရန္ ေဈးကြက္ျမႇင့္ တင္ မႈမ်ား ျပဳလုပ္လာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္အေျခစိုက္ မုိဘုိင္းဖုန္း လုပ္ငန္းရွင္ အခ်ဳိ႕က သံုး သပ္ေျပာၾကား သည္။
ကာတာဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီသည္ အျခားဆက္သြယ္ေရး ေအာ္ပေရတာမ်ားျဖစ္သည့္ MPT ဆင္းမ္ ကတ္မ်ား ေဈးကြက္အတြင္း စတင္ေရာင္းခ်ေနခ်ိန္ႏွင့္ Telenor Myanmar ၏ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား စတင္ရန္ ရက္ပုိင္းအလုိ၌ ၎တုိ႔၏ ဝန္ေဆာင္ခႏႈန္းထားမ်ားကို မူလသတ္မွတ္ ႏႈန္းထားမ်ားထက္ ထပ္မံေလွ်ာ့ခ်မႈမ်ားကို ျပဳလုပ္လာျခင္းျဖစ္သည္။ ျပည္တြင္းဆက္သြယ္ေရး ေဈးကြက္အတြင္း၌ Telenor Myan-mar, MPT, YTP တုိ႔ထက္ အေစာဆံုးေရာင္းခ်မႈမ်ား ျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့သည့္ Ooredoo Myanmar အေနျဖင့္ ၎တုိ႔၏ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ေဆာင္ခႏႈန္းထားမ်ားကို ဆက္လက္ေျပာင္းလဲ မႈမ်ားျပဳလုပ္ႏုိင္ဖြယ္ရိွေၾကာင္း အထက္ပါ မုိဘုိင္းဖုန္း လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက သံုးသပ္ၾကသည္။
“ေလာေလာဆယ္ေတာ့ Ooredoo ဆင္းမ္ကတ္ေတြက လူသံုးအမ်ားဆံုးပဲ။ အခုဆုိ Telenor က သူ႔ထက္ ပိုၿပီး ေဈးသက္သာမွာဆုိေတာ့ ကာတာကုမၸဏီအေနနဲ႔ ေဈးကြက္ျမႇင့္တင္တာေတြကို ဒီထက္ လုပ္လာႏုိင္ တယ္" ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ဖြင့္လွစ္ထားသည့္ မုိဘုိင္းဖုန္း အေရာင္းဆုိင္ တစ္ဆုိင္မွ တာဝန္ရိွသူတစ္ဦးက သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ မုိဘိုင္းဖုန္း အသံုးျပဳသူ အေရအတြက္သည္ ၂၀၁၄ ၾသဂုတ္လ ၂ ရက္မွစတင္၍ ယခုလက္ရိွ အခ်ိန္ အထိ သံုးစဲြသူေပါင္း ၁၇ သိန္းေက်ာ္ ရိွေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း Ooredoo Myanmar ႏွင့္ MPT တုိ႔၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္မ်ားအရ သိရသည္။
-ယုဇနကုိကုိ
Internet Journal
No comments:
Post a Comment