Tuesday, 2 September 2014

EXIM ဘဏ္၏ ေခ်းေငြျဖင့္ မႏၲေလး- ျမစ္ႀကီးနား ရလားလမ္းပုိင္း အဆင့္ျမႇင့္မည္

မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနားရထားလမ္းပုိင္းကုိ  ကိုရီးယား ႏုိင္ငံမွ သြင္းကုန္ထုတ္ကုန္ ဘဏ္တစ္ခုျဖစ္သည့္ EXIM ဘဏ္၏ ေခ်းေငြျဖင့္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း  သတင္းရရိွသည္။
အဆုိပါလမ္းပုိင္းအား အ ဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ EXIM ဘဏ္မွ တာ၀န္ရိွသူမ်ားက ျမန္မာ့မီးရ ထားသို႔ ကမ္းလွမ္း ခဲ့ၿပီး ျမန္မာ့ မီးရထားဘက္မွလည္း ေခ်းေငြရ ယူလုိေၾကာင္း အဆိုျပဳလႊာအား ျပန္လည္တင္ျပထားကာ မၾကာမီ ေခ်းေငြခ်ေပးရန္ EXIM ဘဏ္မွ တာ၀န္ရိွသူမ်ား ယခုလအတြင္းတြင္ လမ္းပုိင္းကုိ ကြင္းဆင္း စစ္ေဆးေတာ့ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားေနျပည္ေတာ္႐ံုး ခ်ဳပ္ရိွ စီမံကိန္းဌာနမွ အႀကီးတန္း အရာရိွ တစ္ဦးကေျပာသည္။

‘‘အစိုးရရဲ႕ (Procedures) လုပ္ထံုးလုပ္နည္းေတြအတုိင္း Proposal(အဆိုျပဳလႊာ) တင္ထားၿပီးၿပီ။ လမ္းကုိျမႇင့္တင္လုိက္တာ နဲ႔ ဂ်ီဒီပီဘယ္ေလာက္တက္လာ ႏုိင္မလဲဆုိတာေတြကုိ အေသး စိတ္ေလ့လာၿပီး မွ ေခ်းေငြ ခ်ေပး မယ့္ပံုပဲ’’ဟု ၎ကေျပာသည္။

မိုင္ေပါင္း ၃၄၀ ေက်ာ္ရွည္ လ်ားသည့္ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုးမွ မည္သည့္ အပုိင္းမ်ား    အဆင့္ ျမႇင့္တင္မႈမ်ား  ျပဳလုပ္ရန္ကိုမူ EXIM ဘဏ္မွ တာ၀န္ရိွသူမ်ားက အေသးစိတ္ ကြင္း ဆင္း စစ္ေဆး မႈ မ်ားျပဳလုပ္မည္ျဖစ္ၿပီး အားလံုးၿပီး စီးမွသာ အဆင့္ျမႇင့္မည့္လမ္္းပုိင္း ေနရာ မ်ား၊ ေခ်းေငြ ပမာဏႏွင့္ ေခ်းမည့္ေငြအမ်ိဳးအစားမ်ားကုိ အတိအက်သိရိွရမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလးအေ၀း ေျပးယာဥ္လိုင္းမ်ားေပၚေပါက္ လာၿပီးေနာက္ပုိင္း ယင္းလမ္းပုိင္း ေျပးဆဲြသည့္ မီးရထား ခရီးစဥ္မ်ား တြင္ လိုက္ပါစီးနင္းသူမ်ားေလ်ာ့ နည္းသြားခဲ့ေၾကာင္း မႏၲေလး- ျမစ္ႀကီးနား သြားလာေရး မွာမူ အ ေ၀းေျပးယာဥ္လုိင္းမ်ား က်ယ္ က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔   ေျပးဆဲြျခင္းမရိွ ေသးသည့္အတြက္  ယေန႔ အခ်ိန္ ထိ ရထားလမ္းေၾကာင္းကုိသာ အဓိကအားထားၿပီး ခရီးသြားလာ မႈ၊ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ မ်ားျပဳလုပ္ ေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔ေၾကာင့္ အဆိုပါလမ္းေၾကာင္းကုိ  အ ဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ ယခုကဲ့သုိ႔ EXIM ဘဏ္ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ေဆာင္ရြက္ ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း  ျမန္မာ့မီးရ ထားေနျပည္ေတာ္႐ံုးခ်ဳပ္ရိွ စီမံ ကိန္းဌာနမွ အႀကီးတန္းအရာရိွက ေျပာသည္။

7Day DAILY

No comments:

Post a Comment