ေျမနီကုန္းခုံးေက်ာ္တံတားကို ရွစ္လအတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္သြားရန္ လ်ာထားေၾကာင္း အဆိုပါတံတား ကို တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္မည့္ Capital Development ကုမၸဏီ၏ အခ်က္အလက္မ်ားကို ကိုးကား၍ မ.ထ.သ ဥကၠ႒ ဦလွေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
Capital Development ကုမၸဏီသည္ တံတားတည္ေဆာက္မႈကို ၾသဂုတ္လ ၁၃ ရက္မွစ၍ ေျမစမ္းသပ္မႈ မ်ား စတင္ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး လာမည့္ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ေမလ ၃၁ ရက္ေနာက္ဆုံးထား ၿပီးစီးရန္ တည္ေဆာက္ သြားမည္ ျဖစ္သည္။
ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတားသည္ ယာဥ္သြားလမ္း ေလးလမ္းပါဝင္ၿပီး ၂၃၇၆ ေပ ရွည္လ်ားေသာ အဆိုပါ တံတားတည္ေဆာက္ရာတြင္ အပိုင္းသုံးခု ခြဲထားၿပီး အပိုင္း ၁ ကို မဟာၿမဳိင္မွ ဗားဂရာလမ္းအထိ၊ အပိုင္း ၂ ကို ဗားဂရာ လမ္းမွ ရွင္ေစာပုလမ္းအထိ၊ အပိုင္း ၃ကို ရွင္ေစာပုလမ္းမွ ျပည္သူ႔ရင္ျပင္ ဝင္ေပါက္ေရွ႕အထိ သတ္မွတ္ထားေၾကာင္း အဆိုပါ ကုမၸဏီ အခ်က္အလက္မ်ားအရ သိရ သည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးတြင္ ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ခုံးေက်ာ္တံတား၊ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား၊ ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကို အထိုက္အေလ်ာက္သာ ေျဖ ရွင္းႏိုင္ ခဲ့ေၾကာင္း အမွတ္ (၂) ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕ခြဲမွဴး႐ုံးမွ ရဲမွဴးႀကီး လင္းထြဋ္က ေျပာၾကားသည္။
လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္တံတား ဖြင့္လွစ္လိုက္သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ အဆိုပါ ခုံးတံတားမွ ျဖတ္သန္းလာေသာ ယာဥ္မ်ားသည္ ဗားဂရာလမ္း၊ ရွင္ေစာပုလမ္းမွ လာေသာယာဥ္မ်ားႏွင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ မ်ား ျဖစ္ေပၚေနေ သာေၾကာင့္ ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတားကို တည္ေဆာက္ရန္ လ်ာထားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္ ပုံမွန္အားျဖင့္ တစ္လလွ်င္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အစီးေရ တစ္ရာေက်ာ္ကို လိုင္စင္ ထုတ္ေပးေနေၾကာင္း ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန(က.ည.န)က ထုတ္ျပန္ထားေသာ စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္း ခြင့္ ေျပာင္းလဲ လိုက္သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ ရန္ကုန္တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အစီးေရ တိုးတက္မ်ား ျပားလာၿပီး ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလာခဲ့သည္။
ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတားကို ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္ Capital Development ကတာဝန္ယူတည္ ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္သည္။
ေဇယ်ာမင္း
The Voice Weekly
ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတားသည္ ယာဥ္သြားလမ္း ေလးလမ္းပါဝင္ၿပီး ၂၃၇၆ ေပ ရွည္လ်ားေသာ အဆိုပါ တံတားတည္ေဆာက္ရာတြင္ အပိုင္းသုံးခု ခြဲထားၿပီး အပိုင္း ၁ ကို မဟာၿမဳိင္မွ ဗားဂရာလမ္းအထိ၊ အပိုင္း ၂ ကို ဗားဂရာ လမ္းမွ ရွင္ေစာပုလမ္းအထိ၊ အပိုင္း ၃ကို ရွင္ေစာပုလမ္းမွ ျပည္သူ႔ရင္ျပင္ ဝင္ေပါက္ေရွ႕အထိ သတ္မွတ္ထားေၾကာင္း အဆိုပါ ကုမၸဏီ အခ်က္အလက္မ်ားအရ သိရ သည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးတြင္ ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ခုံးေက်ာ္တံတား၊ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား၊ ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကို အထိုက္အေလ်ာက္သာ ေျဖ ရွင္းႏိုင္ ခဲ့ေၾကာင္း အမွတ္ (၂) ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕ခြဲမွဴး႐ုံးမွ ရဲမွဴးႀကီး လင္းထြဋ္က ေျပာၾကားသည္။
လွည္းတန္းခုံးေက်ာ္တံတား ဖြင့္လွစ္လိုက္သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ အဆိုပါ ခုံးတံတားမွ ျဖတ္သန္းလာေသာ ယာဥ္မ်ားသည္ ဗားဂရာလမ္း၊ ရွင္ေစာပုလမ္းမွ လာေသာယာဥ္မ်ားႏွင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ မ်ား ျဖစ္ေပၚေနေ သာေၾကာင့္ ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတားကို တည္ေဆာက္ရန္ လ်ာထားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္ ပုံမွန္အားျဖင့္ တစ္လလွ်င္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အစီးေရ တစ္ရာေက်ာ္ကို လိုင္စင္ ထုတ္ေပးေနေၾကာင္း ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန(က.ည.န)က ထုတ္ျပန္ထားေသာ စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္း ခြင့္ ေျပာင္းလဲ လိုက္သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ ရန္ကုန္တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အစီးေရ တိုးတက္မ်ား ျပားလာၿပီး ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလာခဲ့သည္။
ေျမနီကုန္း ခုံးေက်ာ္တံတားကို ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ႀကီးၾကပ္မႈျဖင့္ Capital Development ကတာဝန္ယူတည္ ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္သည္။
ေဇယ်ာမင္း
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment