ျမစ္ႀကီးနား-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္း တစ္ေနရာအား ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ထြန္းလင္းေအာင္)
ျမစ္ႀကီးနားမွ ဖားကန္႔သို႔ မိုင္ ၁၀၀ သာ ကြာေ၀းေသာ္လည္း အနည္းဆံုး ဆယ္နာရီအထက္ ေမာင္းႏွင္ေန ရၿပီး ခရီးသည္မ်ားအတြက္ ခရီးစရိတ္မ်ား၊ ကုန္တင္ခမ်ားလည္း ျမင့္တက္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ျမစ္ႀကီးနား-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းရွိ နန္႔ယားႏွင့္ နန္႔တိန္းၾကား ဖားကန္႔ဖက္ေက်ာက္ထုေတာင္အတက္ (ေဒသေခၚ ႐ံုးေတာင္) အတက္ဘက္တြင္ ကားမ်ားဘီးေခ်ာ္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားကာ ၾသဂုတ္ ၁၆ ရက္ နံနက္ ၁၀ နာရီမွ ၾသဂုတ္ ၁၇ ရက္ နံနက္ပိုင္းအထိ ကားလမ္းပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး တစ္ရက္ေက်ာ္ၾကာ လမ္း ပိတ္ၿပီးေနာက္ လမ္းပိုင္းဆိုးရြားမႈမ်ား ရွိေနေသာ္လည္း ကားမ်ားပံုမွန္ သြားလာေနေၾကာင္း သိရသည္။
ျမစ္ႀကီးနား-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းတြင္ ျဖတ္လမ္းတစ္ခုျဖစ္သည့္ နမၼတီး-လ၀ါး-ကာမိုင္း လမ္းပိုင္းမွာ ေတာင္ က်ေရေၾကာင့္ ကားငယ္မ်ားသြားလာ၍မရသည့္ အေျခအေနေရာက္ေနေၾကာင္း ကားသမားမ်ားက ဆို သည္။ ကာမိုင္း-မအူပင္လမ္းပိုင္းမွာ အခ်ိဳ႕ေနရာမ်ားတြင္ ေရေက်ာ္ေနမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေနကာ ကားငယ္မ်ားမွာ ကာမိုင္း-စီအင္-မအူပင္ပတ္လမ္းကိုသာ အသံုးျပဳေနရေၾကာင္း သိရသည္။
ကားဆရာ ဦးစိန္၀င္းက “ကားငယ္ေတြ ဆယ္စီးေက်ာ္ေလာက္ ကာမိုင္း-မအူပင္လမ္းကေန ျပန္ဆုတ္လာရ တယ္။ အိတ္ေဇာပိုက္ျမဳပ္ၿပီး အင္ဂ်င္ထဲေရ၀င္ႏိုင္တယ္။ နန္႔ယားအ၀င္နဲ႔ ကပ္ေမွာ္ဇြပ္ရြာထဲမွာရယ္၊ ႐ံုးေတာင္အဆင္းရယ္ အေျခအေန အေတာ္ဆိုးေနတယ္။ လမ္းပဲ တျဖည္းျဖည္းဆိုးလာတာ ျပင္တဲ့ အဖြဲ႕လည္း မရွိဘူး” ဟုဆိုသည္။
ျမစ္ႀကီးနား-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းတြင္ ကာမိုင္း-မအူပင္-နန္႔ယား-ကပ္ေမာ္စြပ္-နေမာ္စြပ္-ေခ်ာင္းဆံု တံတား ညီေနာင္-ပ်ားအံု-စသည့္ ေက်းရြာလမ္းပိုင္းမ်ားတြင္ ဆိုးရြားစြာ ပ်က္စီးေနေၾကာင္း သိရသည္။
ျမစ္ႀကီးနား-ဖားကန္႔လမ္းပိုင္းအား ဖားကန္႔ေက်ာက္စိမ္းကုမၸဏီ လုပ္ကြက္မ်ားမွ ေငြေကာက္ခံ၍ က်ပ္ သန္းေပါင္း ၃၆၀၀ ေက်ာ္ အကုန္အက်ခံကာ တည္ေဆာက္ရန္ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ ကခ်င္ျပည္နယ္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္က ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလတြင္ စီစဥ္ခဲ့ၿပီး ဆက္လက္အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏိုင္ ရန္ ေဆာင္ရြက္ေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment