စတင္ေဖာက္လုပ္ျပီးစီးသည္႕အခ်ိန္မွစ၍ယခုအခ်ိန္ထိယာဥ္မေတာ္တဆမႈမ်ား၊လူေသဆံုးမႈမ်ားအမ်ားအျပားျဖစ္ေပၚေနေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္အႏၲရာယ္ႏွင္႔ပတ္သတ္သည္႕ ျပသနာမ်ားျဖစ္ေပၚလာေသာ အခါ အေရးေပၚဆက္သြယ္ရန္အတြက္ Hotline No.1880 ကို FOREVER GROUP ႏွင္႔ Blue Ocean Co.ltd တို႔မွပူးေပါင္း၍ (၂၈.၇.၂၀၁၄)ရက္ေန႔ကစတင္မိတ္ဆက္ေပးခဲ႔သည္။
"ယာဥ္နဲ႔ပတ္သတ္လာတဲ႔မည္သည္႔အကူအညီကိုမဆို 1880 hotline ကကူညီႏိုင္ ပါတယ္။ေဆးရံု၊ ရဲစခန္း၊မီးသတ္နဲ႔စက္ျပင္ဌာနအားလံုးကိုတစ္ဆင္႔ဆက္သြယ္ေပးမွာပါ"ဟု Forever group မွproject mananger ဦးမ်ိဳးျမတ္သူကေျပာသည္။
အဆိုပါhotlineေခၚဆိုမႈလုပ္ေဆာင္ပံုမွာ အျမန္လမ္းတြင္ Accident ျဖစ္ပြား ပါက 1880 hotline ကိုဆက္ သြယ္လွ်င္ သက္ဆိုင္ရာတာဝန္ရွိသူေတြ ၅ မိနစ္အတြင္း ေရာက္လာရန္ 1880 မွ ကူညီဆက္ သြယ္ေပးမွာျဖစ္ျပီး သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို ေခၚဆိုအကူအညီေတာင္းသူထံျပန္လည္ေပးပို႔မွာျဖစ္ ပါတယ္။
လက္ရွိခ်ိန္တြင္အျမန္လမ္းမႀကီးအတြင္း အကူအညီေတာင္းရန္ စခန္း ၅ ခုရွိျပီး ၁၀ ခုထိထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ သြားႏိုင္ ရန္ စီစဥ္ေနျပီး စခန္းမ်ားကို Accident ျဖစ္ပြားမႈမ်ားေသာ ပဲခူးတိုင္းအတြင္းအဓိက တိုးခ်ဲ႕ သြား မည္ျဖ စ္ေႀကာင္းသိရသည္။
၂၀၀၆ ခုႏွစ္ကစတင္ေဖာက္လုပ္ခဲ႔ျပီး ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ကဖြင္႔လွစ္ခဲ႔ေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး တြင္ လက္ရွိအခ်ိန္ထိ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈမ်ားေႀကာင္႔ေသဆံုးသူ ၃၇၀ ေက်ာ္ရွိေနျပီျဖစ္ေႀကာင္းသိရသည္။
News Watch(ေစာင့္ၾကည့္သတင္းဂ်ာနယ္)
No comments:
Post a Comment