ေလလံဆြဲသူ မ်ားျပားျခင္းေၾကာင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ လူႀကဳိက္မ်ားသည့္ ဂ်ပန္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အခ်ဳိ႕ (အင္ဂ်င္ ပါဝါ ၁၃၀၀ စီစီႏွင့္ေအာက္) ဇြန္လအတြင္းက ေစ်းႏႈန္းမ်ား ျမင့္တက္ခဲ့ေသာ္လည္း စလစ္ေစ်းႏႈန္း က်ဆင္းသြား၍ ဂ်ပန္ေလလံ ေစ်းႏႈန္းမ်ားလည္း က်ဆင္းသြားေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ေစ်းကြက္အတြင္းမွ သိရသည္။
ယခုရက္ပိုင္းတြင္ ေလလံဆြဲလိုသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အားလုံး ေလလံဆြဲသူမ်ား၏ ႀကဳိက္ေစ်းအတိုင္း ရရွိေၾကာင္း ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ေလလံေစ်းကြက္ အတြင္းမွ ေလလံဆြဲ၍ ျပည္တြင္းတြင္ ျပန္လည္ ဝယ္ေရာင္းျပဳလုပ္ သူ အခ်ိဳ႕ထံမွ သိရသည္။
“အရင္က စလစ္ေစ်းက အရမ္းျမင့္ေနေတာ့ ဝယ္တဲ့လူေတြက Free Permit ကားေတြကိုပဲ အသည္းအသန္ လိုက္ဆြဲေနေတာ့ ေစ်းက တက္လာတာ။ အခုေတာ့ စလစ္ေစ်းက က်လာေတာ့ စလစ္ဘက္ကို အာ႐ုံျပန္ေရာက္လာေတာ Free Permit ကားေတြဘက္ အာ႐ုံစိုက္သူ နည္းၿပီး ဂ်ပန္ ေလလံေစ်းကြက္ထဲ မွာလည္း ဆြဲတဲ့သူ နည္းၿပီး ေစ်းႏႈန္းေတြ က်လာတာပါ” ဟု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဝယ္ေရာင္း ဦးျမတ္မင္းခ်စ္က ေျပာၾကားသည္။
ဂ်ပန္ ေလလံေစ်းကြက္အတြင္း လူႀကဳိက္မ်ားသည့္ အိမ္စီးေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အမ်ားစု ေလလံေစ်းႏႈန္းမ်ား က်ဆင္းလာၿပီး ဂ်ပန္ယန္း ငါးေသာင္းမွ တစ္သိန္းအထိ ေစ်းႏႈန္းက်ဆင္းကာ ျပည္တြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ေစ်းကြက္တြင္လည္း မူလေအာက္ က်ပ္ ၅ သိန္းခန္႔ ေစ်းႏႈန္း က်ဆင္းေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
လတ္တေလာ ဂ်ပန္ေလလံ ေစ်းႏႈန္းမ်ားမွာ ဘယ္လ္တာ (၂၀၀၉ ေမာ္ဒယ္လ္) တစ္စီးလွ်င္ ဂ်ပန္ယန္း ၆၃၀,၀၀၀ (အေမရိကန္ေဒၚလာ ၆၃,၀၀၀)ခန္႔၊ ဟြန္ဒါဖစ္ (၂၀၀၉ ေမာ္ဒယ္လ္) တစ္စီးလွ်င္ ယန္း ၄၄၀,၀၀၀ (အေမရိကန္ေဒၚလာ ၄၄,၀၀၀) ႏွင့္ ဆူဇူကီး ကယ္ရီထရပ္ (၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္လ္) တစ္စီးလွ်င္ ယန္း ၃၂၀,၀၀၀ (အေမရိကန္ေဒၚလာ ၃၂,၀၀၀) ခန္႔ျဖင့္ ေလလံေအာင္ေၾကာင္း ဂ်ပန္ေလလံ ေစ်းကြက္အတြင္းမွ သိရသည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment