Monday, 5 August 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏွင့္ ဆင္ေျခဖံုး ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ညအိပ္ယာဥ္ ရပ္နားရန္ ေနရာ မလံုေလာက္မႈ ျပႆနာ တစ္ရပ္ျဖစ္လာ



Photo: ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏွင့္ ဆင္ေျခဖံုး ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ညအိပ္ယာဥ္ ရပ္နားရန္ ေနရာ မလံုေလာက္မႈ ျပႆနာ တစ္ရပ္ျဖစ္လာ 
Monday, August 05, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ ေျခာက္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ လူေနအထူထပ္ဆံုး ၿမိဳ႕ပတ္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ အိမ္ေထာင္ စုတစ္စုလွ်င္ ယာဥ္တစ္စီးထက္ ပိုမိုပိုင္ဆုိင္ ေနၾကေသာ္လည္း ယာဥ္ညအိပ္ ရပ္နားရန္ ေနရာ မလံုေလာက္သည့္ အတြက္ အဆိုပါ ကိစၥသည္ ျပႆနာ တစ္ရပ္သဖြယ္ ေျဖရွင္း ေဆာင္ရြက္ ေနရေၾကာင္း ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး တခ်ဳိ႕က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕နယ္ လူေနထူထပ္သည့္ ဒဂံုဆိပ္ကမ္း၊ လမ္းမေတာ္၊ လသာ၊ ပန္းဘဲတန္းႏွင့္  ေက်ာက္တံတား ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ညအိပ္ယာဥ္ ရပ္နားရန္ အတြက္ လမ္းမႀကီးမ်ား ေပၚတြင္ သာေနရာ ရွိျခင္းႏွင့္ လမ္းသြယ္မ်ား အတြင္း ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာထက္ ပိုမိုေသာ  ယာဥ္အစီးေရ ရွိေနျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ေနရာဦးျခင္းႏွင့္ ေနရာလုျခင္း ျဖစ္ေပၚလာခဲ့ကာ ယာဥ္ပိုင္ ရွင္အခ်င္းခ်င္းႏွင့္ လမ္းသူ၊ လမ္းသားမ်ား အၾကား  ျပႆနာ ႀကီးငယ္မ်ား ျဖစ္ေပၚေနရ ေၾကာင္း ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးမ်ားက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ယင္းအျပင္ ၿမိဳ႕လယ္ၿမိဳ႕နယ္ႀကီးမ်ား ျဖစ္သည့္ အလံု၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္၊ စမ္းေခ်ာင္း၊ တာေမြႏွင့္ ကမာရြတ္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ား တြင္လည္း ယင္းျပႆနာမ်ားကို ေျဖရွင္း ေနရေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

''အထပ္ျမင့္ တိုက္တစ္လံုးမွာ အခန္း ၁၆ ခန္း ပါတယ္ဗ်ာ။ ကားက ၁၆ စီးမကဘူး။ သူ႔အိမ္ ေရွ႕မွာ မေလာက္ေတာ့ သူမ်ား အိမ္ေရွ႕မွာ ရပ္တယ္။ အဲဒီမွာ ျပႆနာ ျဖစ္ေရာ။ အဲဒီအိမ္က ကားက သူ႔အိမ္ေရွ႕မွာ ရပ္စရာေနရာ မရွိေတာ့ဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ တခ်ဳိ႕ကားေတြ ဆိုရင္ သူမ်ား ရပ္ကြက္မွာ သြားထားရတယ္။ ကားမ်ားလာေတာ့ လမ္းေပၚမွာကား က်ပ္႐ံုတင္ မကဘူး၊ ထားစရာ ေနရာပါ ရွားသြားတယ္။ ကားသူခိုးေတြလည္း မ်ားလာတယ္'' ဟု  အလံု ၿမိဳ႕နယ္ ေစာရန္ပိုင္ ရပ္ကြက္မွ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးစိုးဝင္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ျမန္မာ တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ စီးေရ၏ ၃၅ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ တည္ရွိ ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ ေျခာက္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ လူေနအထူထပ္ဆံုး ၿမိဳ႕ပတ္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ အိမ္ေထာင္ စု တစ္စုလွ်င္ ယာဥ္တစ္စီးထက္ ပိုမိုပိုင္ဆုိင္ ေနၾကေသာ္လည္း ယာဥ္ညအိပ္ ရပ္နားရန္ ေနရာ မလံုေလာက္သည့္အတြက္ အဆိုပါကိစၥသည္ ျပႆနာ တစ္ရပ္သဖြယ္ ေျဖ ရွင္း ေဆာင္ ရြက္ ေန ရေၾကာင္း ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး တခ်ဳိ႕က ေျပာၾကားခဲ့သည္။


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕နယ္ လူေနထူထပ္သည့္ ဒဂံုဆိပ္ကမ္း၊ လမ္းမေတာ္၊ လသာ၊ ပန္းဘဲတန္းႏွင့္ ေက်ာက္တံတား ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ညအိပ္ယာဥ္ ရပ္နားရန္ အတြက္ လမ္းမႀကီးမ်ား ေပၚတြင္ သာေနရာ ရွိျခင္းႏွင့္ လမ္းသြယ္မ်ားအတြင္း ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာထက္ ပိုမိုေသာ ယာဥ္အစီးေရ ရွိေနျခင္း တို႔ေၾကာင့္ ေနရာ ဦးျခင္းႏွင့္ ေနရာလုျခင္း ျဖစ္ေပၚလာခဲ့ကာ ယာဥ္ပိုင္ ရွင္အခ်င္းခ်င္းႏွင့္ လမ္းသူ၊ လမ္းသားမ်ား အၾကား ျပႆနာ ႀကီးငယ္မ်ား ျဖစ္ေပၚေနရ ေၾကာင္း ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးမ်ား က ေျပာၾကား ခဲ့သည္။

ယင္းအျပင္ ၿမိဳ႕လယ္ၿမိဳ႕နယ္ႀကီးမ်ား ျဖစ္သည့္ အလံု၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္၊ စမ္းေခ်ာင္း၊ တာေမြႏွင့္ ကမာရြတ္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ား တြင္လည္း ယင္းျပႆနာမ်ားကို ေျဖရွင္း ေနရေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

''အထပ္ျမင့္ တိုက္တစ္လံုးမွာ အခန္း ၁၆ ခန္း ပါတယ္ဗ်ာ။ ကားက ၁၆ စီးမကဘူး။ သူ႔အိမ္ ေရွ႕မွာ မေလာက္ေတာ့ သူမ်ား အိမ္ေရွ႕မွာ ရပ္တယ္။ အဲဒီမွာ ျပႆနာ ျဖစ္ေရာ။ အဲဒီအိမ္က ကားက သူ႔အိမ္ေရွ႕မွာ ရပ္စရာေနရာ မရွိေတာ့ဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ တခ်ဳိ႕ကားေတြ ဆိုရင္ သူမ်ား ရပ္ကြက္မွာ သြားထားရတယ္။ ကားမ်ားလာေတာ့ လမ္းေပၚမွာကား က်ပ္႐ံုတင္ မကဘူး၊ ထားစရာ ေနရာပါ ရွားသြားတယ္။ ကားသူခိုးေတြလည္း မ်ားလာတယ္'' ဟု အလံု ၿမိဳ႕နယ္ ေစာရန္ပိုင္ ရပ္ကြက္မွ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးစိုးဝင္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ျမန္မာ တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ စီးေရ၏ ၃၅ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ တည္ရွိ ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီ

No comments:

Post a Comment