ကမာၻေက်ာ္အခ်ဳိရည္ ပက္စီ(Pepsi)က ျမန္မာႏိုင္ငံ အပါအဝင္ အာဆီယံႏိုင္ငံခုနစ္ခုတြင္ ၎တို႔၏ ထုတ္ ကုန္မ်ားျဖစ္ေသာ အခ်ဳိရည္ဘူး၊ ပုလင္းမ်ားႏွင့္ အေရာင္းေကာင္တာမ်ားတြင္ အဂၤလိပ္ပရီးမီးယားလိဂ္ ခ်န္ပီယံ မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္ ႐ုပ္ပုံမ်ား သုံးစြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပက္စီႏွင့္ မန္ယူတို႔က ေၾကညာသည္။
ပက္စီကုမၸဏီသည္ မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္ ေဘာလုံးအသင္း၏ အာဆီယံ ေဒသတြင္း စပြန္ဆာစာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုခဲ့ၿပီး အဆိုပါ စပြန္ဆာစာခ်ဳပ္အရ ၎တို႔၏ ထုတ္ကုန္မ်ားႏွင့္ အေရာင္းေကာင္တာမ်ားတြင္
မန္ယူအမွတ္တံဆိပ္ႏွင့္ ကစားသမား ႐ုပ္ပုံမ်ားကို အသုံးျပဳႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။“အားကစားက ပက္စီကို ကမာၻလုံးဆိုင္ရာ အမွတ္တံဆိပ္ တစ္ခုအဆင့္ကို ျမႇင့္တင္ေပးပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ တို႔ မန္ယူလို အသင္းမ်ဳိးနဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ရတဲ့အတြက္ အရမ္းေက်နပ္ပါတယ္” ဟု PepsiCo Asia-Pacific အႀကီးတန္း ေစ်းကြက္ရွာေဖြေရး ဒါ႐ိုက္တာ Mr.Mustafa Moussa ကဆိုသည္။
မန္ယူအသင္းမွာ အာဆီယံႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ပရိသတ္ ၃၈ သန္းေက်ာ္ရွိၿပီး ယခုကဲ့သို႔ ပူးေပါင္း ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ႏွစ္ဖက္စလုံး၏ အမွတ္တံဆိပ္ကို အာဆီယံေဒသတြင္း ျမႇင့္တင္ႏိုင္ရန္ ေဆာင္ ႐ြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း Manchester Evening Post သတင္းစာတြင္ ေရးသားထားသည္။
“ပက္စီက ေရာင္းေကာင္းတယ္လို႔ ေျပာလို႔ရတယ္။ မန္ယူဆိုတာက ျမန္မာျပည္မွာ ပရိသတ္မ်ားတဲ့ အသင္းေလ ပိုေရာင္းေကာင္းမယ္ ထင္တယ္” ဟု ေညာင္ပင္ေလးေစ်းရွိ ကုန္မ်ဳိးစုံ ျဖန္႔ခ်ိေရးဆိုင္ လုပ္ငန္းရွင္ ေဒၚခင္ဖုန္းက ဆိုသည္။
PepsiCo ကုမၸဏီက Pepsi၊ Mirinda၊ Lipton၊ 7Up စသည့္ စားေသာက္ကုန္မ်ားကို ကမာၻ တစ္ဝန္းသို႔ ျဖန္႔ခ်ိေနၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ Diamond Star ကုမၸဏီက ျဖန္႔ခ်ိေရာင္းခ်ေနသည္။
မန္ခ်က္စတာယူႏိုက္တက္ ေဘာလုံးအသင္းသည္ အာဆီယံေဒသအတြင္းမွ ထိုင္းႏိုင္ငံ အေျခစိုက္ ဆက္ သြယ္ေရးလုပ္ငန္းစု True Corporation၊ Singha ဘီယာႏွင့္ ဗီယက္နမ္ဘဏ္ BIDV တို႔ႏွင့္လည္း စပြန္ဆာစာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုထားသည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment