Thursday, 1 August 2013

အသံတိတ္ သံခ်ပ္ကာယာဥ္ ႐ုရွားထုတ္လုပ္

Photo: အသံတိတ္ သံခ်ပ္ကာယာဥ္ ႐ုရွားထုတ္လုပ္
Thursday, 01 August 2013

႐ုရွားႏိုင္ငံမွ ကာကြယ္ေရး ပစၥည္းထုတ္လုပ္ေရး ကုမၸဏီတစ္ခုသည္ ၄င္း၏ စြမ္းအင္ႏွစ္မ်ဳိးသံုး  အသံတိတ္ သံခ်ပ္ကာယာဥ္ APC ကိုထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး 
စမ္းသပ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါကုမၸဏီ၏ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူ ဆာဂ်ီဆူဗိုေရာ့ဗ္က  ယမန္ေန႔က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ 

အဆိုပါ သံခ်ပ္ကာယာဥ္ Krymsk APC သည္ BTR-90 သံခ်ပ္ကာယာဥ္ကို အေျခခံ၍ ျပဳလုပ္ထားျခင္း ျဖစ္ၿပီး ၎၏ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ကို ပိတ္ထားခ်ိန္တြင္ ဘက္ထရီ စြမ္းအင္ကို အသံုးျပဳၿပီး  အသံ တိတ္ေမာင္း ႏွင္ႏိုင္ေၾကာင္း အဆုိပါေျပာေရးဆို ခြင့္ရွိသူက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ 

လက္ရွိ အခ်ိန္စမ္းသပ္ခ်က္အရ အဆိုပါယာဥ္သည္ ၎၏ ဘက္ထရီ စြမ္းအင္ကို အသံုးျပဳလ်က္  တိတ္ဆိတ္စြာျဖင့္ အကြာအေဝးအနည္းငယ္
ကိုသာ သြားေရာက္ႏိုင္ေသာ္လည္း ဘက္ထရီ အမ်ဳိးအစားအသစ္ကို အသံုးျပဳပါက ခရီး အကြာအေဝးမ်ားစြာ သြားေရာက္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 

မၾကာေသးမီက ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ စမ္းသပ္မႈတြင္ အဆိုပါ သံခ်ပ္ကာယာဥ္သည္ တစ္နာရီလွ်င္ ၉၇ ကီလိုမီတာ အျမန္ႏႈန္းျဖင့္ အမ်ားဆံုး သြားေရာက္ႏိုင္ၿပီး ၃၃ စကၠန္႔အတြင္း တစ္နာရီလွ်င္ ၈ဝ ကီလိုမီတာ ႏႈန္းအထိ အရွိန္ျမႇင့္
တင္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။  

ျမ၀တီ
႐ုရွားႏိုင္ငံမွ ကာကြယ္ေရး ပစၥည္းထုတ္လုပ္ေရး ကုမၸဏီတစ္ခုသည္ ၄င္း၏ စြမ္းအင္ႏွစ္မ်ဳိးသံုး အသံတိတ္ သံခ်ပ္ကာယာဥ္ APC ကိုထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး စမ္းသပ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါကုမၸဏီ၏ ေျပာေရး ဆိုခြင့္ရွိသူ ဆာဂ်ီဆူဗိုေရာ့ဗ္က ယမန္ေန႔က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ အဆိုပါ သံခ်ပ္ကာယာဥ္ Krymsk APC သည္ BTR-90 သံခ်ပ္ကာယာဥ္ကိုအေျခခံ၍ ျပဳလုပ္ ထားျခင္းျဖစ္ၿပီး ၎၏ ဒီဇယ္အင္ဂ်င္ကို ပိတ္ထားခ်ိန္တြင္ ဘက္ထရီစြမ္းအင္ကိုအသံုးျပဳၿပီး အသံ တိတ္ေမာင္း ႏွင္ႏိုင္ေၾကာင္း အဆုိပါေျပာေရးဆို ခြင့္ရွိသူက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

လက္ရွိ အခ်ိန္စမ္းသပ္ခ်က္အရ အဆိုပါယာဥ္သည္ ၎၏ ဘက္ထရီ စြမ္းအင္ကို အသံုးျပဳလ်က္ တိတ္ဆိတ္ စြာျဖင့္ အကြာအေဝးအနည္းငယ္ကိုသာ သြားေရာက္ႏိုင္ေသာ္လည္း ဘက္ထရီ အမ်ဳိးအစား အသစ္ကို အသံုးျပဳပါက ခရီး အကြာအေဝးမ်ားစြာ သြားေရာက္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

မၾကာေသးမီက ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ စမ္းသပ္မႈတြင္ အဆိုပါ သံခ်ပ္ကာယာဥ္သည္ တစ္နာရီလွ်င္ ၉၇ ကီလို မီတာ အျမန္ႏႈန္းျဖင့္ အမ်ားဆံုးသြားေရာက္ႏိုင္ၿပီး ၃၃ စကၠန္႔အတြင္း တစ္နာရီလွ်င္ ၈ဝ ကီလိုမီတာ ႏႈန္း အထိ အရွိန္ျမႇင့္ တင္ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီ

No comments:

Post a Comment