ATM စက္မ်ားတြင္ MPU ကတ္ျဖင့္ ေငြထုတ္သည့္အခါ ေငြထြက္မလာသည့္ ကိစၥမ်ားကို သံုးရက္မွ ငါးရက္အတြင္း အျမန္ဆံုး ေျဖရွင္းေပးေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
သံုးစြဲသူမ်ား အေနျဖင့္ ATM စက္မ်ားတြင္ MPU ကတ္ျဖင့္ ေငြထုတ္သည့္အခါ ATM စက္မ်ား ပ်က္ေနျခင္း၊ စက္ကကတ္ကို သိမ္းသြားျခင္း၊ ကတ္တြင္ ေငြျဖတ္သြားေသာ္လည္း စက္မွေငြမ်ား ထြက္မလာျခင္း၊ လိုင္းက်ေနေသာေၾကာင့္ ၀န္ေဆာင္မႈကို အသံုးမျပဳႏိုင္ျခင္း စသည့္ ျပႆနာမ်ားကို အခါအား ေလ်ာ္စြာ ၾကံဳေတြ႕ေနၾကရေၾကာင္း သိရသည္။
"MPU ကတ္ကိစၥေတြမွာ ဆက္သြယ္ေရး Connection ေပၚမူတည္ၿပီး ၾကံဳေနရတာပါ။ အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ မိုးရာသီေတြမွာ ပိုအျဖစ္မ်ားပါတယ္။ တျခားအခ်ိန္ေတြမွာလည္း တစ္ခါတေလ ျဖစ္တာမ်ဳိး ရွိတတ္ပါတယ္။ ကတ္သိမ္းခံရတယ္ဆိုတဲ့ ကိစၥေတြမွာ အသံုးျပဳသူေတြရဲ႕ မွားယြင္းမႈေၾကာင့္ ျဖစ္တာလည္း ရွိပါတယ္။ Password သံုးခါဆက္တိုက္မွားရင္ ကတ္သိမ္းခံရပါမယ္။ ကတ္ Error ေၾကာင့္ ျဖစ္တာရွိေပမယ့္ အဲဒါက နည္းပါတယ္။ ပိုက္ဆံထြက္မလာတဲ့ ကိစၥကေတာ့ သက္ဆိုင္ရာ ဘဏ္ကို အေၾကာင္းၾကားရင္ သံုးရက္ကေန ငါးရက္အတြင္း အျမန္ဆံုး ေျဖရွင္းေပးပါတယ္။ ေသခ်ာျပန္စိစစ္ရၿပီး တခ်ဳိ႕ကိစၥေတြမွာဆိုရင္ ေငြရၿပီးေတာ့ Complain တက္တာမ်ဳိး ရွိေနပါတယ္" ဟု MPU ၏ အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ ဦးေဇာ္လင္းထြဋ္က ဆိုသည္။
လက္ရွိတြင္ MPU ကတ္ကို အဖြဲ႕၀င္ ဘဏ္ ၁၆ ဘဏ္က ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးလ်က္ရွိၿပီး ATM စက္မ်ားတြင္ ေငြထုတ္ျခင္းအျပင္ စီးတီးမတ္မ်ားတြင္ ေစ်း၀ယ္သည့္အခါ POS ေငြေပးေခ်မႈမ်ား၊ eCommerce ဆိုင္ရာ ၀န္ေဆာင္မႈအတြက္ ေငြေပးေခ်မႈမ်ား၊ အခြန္ ေပးေဆာင္ရမႈမ်ားတြင္ပါ အသံုးျပဳႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ေစ်း၀ယ္သည့္အခါ MPU ကတ္ျဖင့္ ေငြေပးေခ်ျခင္းကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ စီးတီးမတ္ႏွင့္ Ocean စင္တာရွစ္ခု၊ ေနျပည္ေတာ္ရွိ ႏွစ္ခုတို႔တြင္ အသံုးျပဳႏိုင္ေၾကာင္း၊ မၾကာမီ Junction စင္တာမ်ား၌ပါ အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment