သန္လ်င္တံတားျဖတ္ သန္းရာတြင္ ၿမိဳ႕၀င္ေၾကးအပါအ၀င္ အခြန္ေကာက္ခံသည့္ အဖဲြ႕မ်ားျပားေနျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္ ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလာ ျခင္းကို မထသမွ သက္ဆုိင္ရာ တာ၀န္ရွိသူမ်ားသို႔ တင္ျပထား ေၾကာင္း မထသ(ဗဟို)ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္က ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ သန္လ်င္တံ တားျဖတ္သန္းရာ၌ တံတားျဖတ္ သန္းခ ၁၀၀ က်ပ္၊ YCDC ၿမိဳ႕၀င္ ေၾကး ၂၀၀ က်ပ္ႏွင့္ သန္လ်င္ၿမိဳ႕ ၀င္ေၾကး ၁၀၀ က်ပ္ေကာက္ခံ လ်က္ရွိသည္။
အဆုိပါ သန္လ်င္တံတား ျဖတ္သန္းခ ေကာက္ခံရာ တြင္ ၿမိဳ႕၀င္ေၾကးႏွင့္ စည္ပင္ခြန္ တို႔ကိုပါ ႏွစ္ဖက္ေကာက္ခံသည့္ စနစ္ျဖစ္ရာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ကို ပိုမိုျဖစ္ေစ၍ တစ္ဖက္တည္း တြင္သာ ေကာက္ခံရန္စီစဥ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း မထသ (ဗဟို)ဥကၠ႒ဦးလွေအာင္က ရွင္းျပသည္။ ‘‘တံတားမွာ ၿမိဳ႕၀င္ေၾကး ေကာက္ခံလို႔ ၾကန္႔ၾကာမႈျဖစ္ရင္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ ျဖစ္ တယ္။ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္း တာနဲ႔အမွ် ယာဥ္ေတြကလည္း စည္းကမ္းေဖာက္လာႏုိင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ယာဥ္ေတြစည္းကမ္း မေဖာက္ေအာင္ ၀ိုင္း၀န္းထိန္း သိမ္းေပးတဲ့အပိုင္းမွာ မထသ ရယ္၊ ယာဥ္ထိန္းရယ္ ပူးေပါင္း ၿပီး ေဆာင္ရြက္ေပးေနပါတယ္’’ဟု ၎ကေျပာသည္။
သန္လ်င္တံတားျဖတ္သန္းခေကာက္ခံမႈမ်ားကို ျမန္မာ့မီးရထားက တာ၀န္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္းျဖစ္ေသာ္လည္း ေန႔စဥ္ျဖတ္သန္းလ်က္ရွိသည့္ ယာဥ္မ်ား ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကို မထသႏွင့္ ယာဥ္ထိန္း ရဲတပ္ဖဲြ႕က တာ၀န္ယူ ေျဖရွင္းေပးေနျခင္း ျဖစ္သည္။
သန္လ်င္တံတားတြင္ ျဖစ္ ေပၚေသာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ကုိ ေျဖရွင္းေပးရန္ ခရီးသည္ မ်ားက မထသသို႔ တင္ျပထားျခင္း မရွိေသာ္လည္း မထသက ခရီး သည္မ်ား၊ ယာဥ္လုပ္သားမ်ားႏွင့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား အဆင္ေျပေစရန္ရည္ရြယ္၍ ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ဦးလွေအာင္က ေျပာ သည္။
‘‘ကားတစ္စီးေလာက္ပဲ ေမာင္းလို႔ရတဲ့ ေနရာမွာ အခြန္ သုံးခုကို ေကာက္ေနေတာ့ တံ တားတစ္ခါ ျဖတ္ရင္ အခ်ိန္ ၂ နာရီၾကာတယ္။ အခုက ေနရာ တုိင္းမွာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေတြ ျဖစ္ေနတယ္ဆိုေပမယ့္လည္း ဒီ ေနရာမွာေတာ့ တံတားေၾကး၊ ၿမိဳ႕ ၀င္ေၾကးေတြ ေကာက္ခံမႈကို ျဖစ္ ႏုိင္ရင္ သက္ဆုိင္ရာေတြကေန တစုတစည္းတည္းနဲ႔ ေသခ်ာ ေဆာင္ရြက္ေပးေစခ်င္တယ္’’ဟု သန္လ်င္ၿမိဳ႕ေန ျပည္သူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
No comments:
Post a Comment