Facebook စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚတြင္ ပ်ံ႕ႏွံ႔ေနခဲ့သည့္ Junction Square ရွိ City Mart ၌ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ေဆးတကၠသိုလ္(၁)မွ ဆရာမတစ္ဦးကို မွားယြင္းစြာစြပ္စြဲခဲ့မိသည့္ကိစၥအေပၚ ကာယကံရွင္က သတင္းစာမွ တစ္ဆင့္ေတာင္းပန္ရန္ ေတာင္းဆိုထားေသာ္လည္း City Mart တာဝန္ရွိသူမ်ား အေနျဖင့္ ကာယကံရွင္ အေပၚ အႀကိမ္ႀကိမ္ေတာင္းပန္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကာယကံရွင္ေတာင္းဆိုသည့္အတိုင္း သတင္းစာမွ တစ္ဆင့္ ေတာင္းပန္မႈ ျပဳလုပ္မည္ မဟုတ္ေၾကာင္း City Mart ႐ံုးခ်ဳပ္မွ Marketing Director ေဒၚေမဇင္စိုးထက္ က ေျပာၾကားသည္။
City Mart တာဝန္ရွိသူမ်ား အေနျဖင့္ ျပႆနာျဖစ္ပြားၿပီး ၃၆ နာရီခန္႔ အတြင္းမွာပင္ ေတာင္းပန္မႈမ်ားကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
“စျဖစ္ျဖစ္ခ်င္းမွာပဲ အစ္မတို႔ရဲ႕ Security Team က ေတာင္းပန္တယ္။ Branch Manager က ေတာင္းပန္ တယ္။ ေနာက္ မိသားစုလိုက္ ႐ံုးကိုလာတဲ့ အခါမွာလည္း အစ္မတို႔ဘက္က ေတာင္းပန္ပါတယ္။ သီးသန္႔ သြားေတာင္းပန္တာေတြလည္း လုပ္ပါတယ္။ သူတို႔က လာေတြ႕မယ္။ အိမ္ကိုမလာနဲ႔လို႔ ေျပာတဲ့အတြက္ အစ္မတို႔က သူတို႔လာတာကို လက္ခံေတြ႕ဆံုၿပီး ေတာင္းပန္တာေတြလုပ္တယ္။ ၃၆ နာရီေလာက္ အတြင္းမွာ တစ္ခုခ်င္းစီကို ျပန္ၾကည့္ရင္ အစ္မတို႔ဘက္က Security Level, Manager Level ကစၿပီး Management Level ပိုင္းအထိေပါ့။ ေတာင္းပန္တာ ခုနစ္ႀကိမ္၊ ရွစ္ႀကိမ္ေလာက္ အထိကိုရွိပါတယ္” ဟု ေဒၚေမဇင္စိုးထက္က ေျပာၾကားသည္။
ထို႔ျပင္ City Mart တာဝန္ရွိသူမ်ားက ကာယကံရွင္ျဖစ္သူထံ ႐ံုးစာျဖင့္ ေတာင္းပန္စာေပးပို႔သည့္ ဇန္နဝါရီ ၇ ရက္ ညဘက္မွာပင္ ကာယကံရွင္ ေဆးတကၠသိုလ္ဆရာမ၏ ဌာနမွဴးထံ သြားေရာက္ေတြ႕ဆံုကာ ဆရာမဘက္က မွန္ကန္ေၾကာင္း၊ City Mart ဘက္ကသာ မွားယြင္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေတာင္းပန္စာ ေပးပို႔ထားေၾကာင္းကို ေတာင္းပန္စာ မိတၱဴႏွင့္အတူ ရွင္းလင္းေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
“အစ္မတို႔ဘက္က မွားယြင္းသြားခဲ့တဲ့ ကိစၥျဖစ္လို႔ အမ်ားႀကီးဝမ္းနည္းၿပီး စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရတယ္ ဆိုတာ ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ေတာင္းပန္ခဲ့ၿပီးျဖစ္လို႔ ေနာက္ထပ္ အစ္မတို႔ဘက္က ဘာမွထပ္လုပ္ဖို႔ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ကာယကံရွင္ ေျပာသလို သတင္းစာထဲ ထည့္ေပးဖို႔ေတြလည္း မရွိေတာ့ပါဘူး” ဟု ေဒၚေမဇင္စိုးထက္က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
ကာယကံရွင္ ေဒၚၾကဴၾကဴသင္းထံ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းခဲ့ရာ “လူၾကားထဲမွာ ျဖစ္ခဲ့တာေတြအတြက္ သတင္း စာထဲမွာပဲ ေတာင္းပန္ေစခ်င္ပါတယ္။ စၿပီး ျပႆနာျဖစ္တည္းက ကြ်န္မေတာင္းဆိုခဲ့တာ ဒီတစ္ခုထဲပါ” ဟု ျပန္လည္ေျဖၾကားသည္။
ျဖစ္စဥ္မွာ ဇန္နဝါရီ ၆ ရက္ မြန္းလြဲ ၃ နာရီခန္႔တြင္ ေဆးတကၠသိုလ္ (၁) မွ ဆရာမျဖစ္သူ ေဒၚၾကဴၾကဴသင္း က Junction Square City Mart တြင္ ေစ်းဝယ္ရာ ကိုင္ေဆာင္ထားသည့္ လက္ဆြဲအိတ္အတြင္း ထီးတစ္ေခ်ာင္း ထည့္ထားေၾကာင္း၊ City Mart တြင္ ေစ်းဝယ္ရာ၌လည္း ထီးတစ္ေခ်ာင္း အပါအဝင္ အျခားပစၥည္းမ်ားအတြက္ ေငြရွင္းကာ Junction Square သံုးလႊာရွိ 77 Cake ဆိုင္တြင္ ေစ်းဝယ္ၿပီး ေပၚတီကို ေအာက္မွ ကားငွား၍ ျပန္လာခဲ့ေၾကာင္း၊ ကြ်န္းေတာလမ္းေပၚ အေရာက္တြင္ လံုျခံဳေရး ငါးဦးခန္႔ က အေနာက္မွ ေျပးလိုက္လာကာ ကားကို အတင္းရပ္ခိုင္း၍ ႐ံုးသို႔လိုက္ခဲ့ရန္ ေျပာဆိုေခၚေဆာင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ထို႔ေနာက္ ဝန္ထမ္းအမ်ဳိးသမီး တစ္ဦးက လမ္း၌ပင္ ေဒၚၾကဴၾကဴသင္းလက္တြင္ ကိုင္ထားသည့္ ဆြဲအိတ္အတြင္းမွ ထီးကို ထုတ္ယူစစ္ေဆးခဲ့ေၾကာင္း၊ City Mart ေကာင္တာ အေရာက္တြင္ ေစ်းဝယ္ ခဲ့သည့္ ေဘာက္ခ်ာကို ထပ္မံစစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ လံုျခံဳေရးမ်ားက ေဒၚၾကဴၾကဴသင္း အေနျဖင့္ ထီးႏွစ္ေခ်ာင္းအနက္ တစ္ေခ်ာင္းကိုသာ ေငြရွင္းၿပီး အျခားတစ္ေခ်ာင္းကို ေငြမရွင္းဘဲ ထြက္သြား သည္ဟု ထင္ျမင္ကာ ထိုကဲ့သုိ႔ စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီးမွ ေနာက္ပိုင္းတြင္ မွားယြင္းထင္ျမင္မိမွန္း သိသျဖင့္ ေတာင္းပန္သည္ဟု ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း အြန္လိုင္းစာမ်က္ႏွာေပၚတြင္ ပ်ံ႕ႏွံ႔လာခဲ့သည္။ ထိုသို႔ ပ်ံ႕ႏွံ႔ခဲ့ရာတြင္ ေဒၚၾကဴ ၾကဴသင္း အေနျဖင့္ လံုျခံဳေရးအဖြဲ႕၏ ေခၚေဆာင္ခဲ့ရာ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္၌ အမ်ား၏ အထင္ေသးသည့္ မ်က္လံုးမ်ားကို ရင္ဆိုင္ခဲ့ရသည့္အျပင္ သူခိုးတစ္ဦးကဲ့သို႔ ဖမ္းဆီးေခၚေဆာင္ ခံခဲ့ရသျဖင့္ ကိုယ္က်င့္တရား သိကၡာပိုင္းအတြက္ သတင္းစာအတြင္း ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းေပးရန္ City Mart တာဝန္ ရွိသူမ်ားကို ေတာင္းဆိုခဲ့ေၾကာင္း ပ်ံ႕ႏွံ႔ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ယခုကဲ့သို႔ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ ျဖစ္ရပ္အေပၚ City Mart တာဝန္ရွိသူမ်ား အေနျဖင့္ ျဖစ္စဥ္အေသးစိတ္ကို ျပန္လည္သံုးသပ္ရာ၌ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းတြင္ အားနည္းမႈ မရွိေသာ္လည္း ျပန္လည္အသံုးခ်မႈ အပိုင္းတြင္ အားနည္းမႈ ရွိခဲ့သျဖင့္ Security Team အားလံုးကို ျဖစ္စဥ္ကိုၾကည့္၍ ျပန္လည္ေလ့က်င့္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ ေပးေန ေၾကာင္း သိရသည္။ ထို႔အျပင္ ျဖစ္စဥ္တြင္ လြဲမွားစြာ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည့္ ဝန္ထမ္းမ်ားကိုလည္း ခ်မွတ္ထားသည့္ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ားအတိုင္း အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment