မႏၲေလးၿမိဳ႕လယ္ အဓိကလမ္းမၾကီးတစ္ခုျဖစ္ေသာ ၇၈လမ္းမၾကီးကုိ ေတြ႕ရစဥ္ - ဓာတ္ပုံ−ေဂ်ေမာင္ေမာင္ (အမရပူရ)
မႏၲေလးၿမိဳ႕နယ္ ၇၈ လမ္းတြင္ ခုံးေက်ာ္တံတားတစ္စင္း ထပ္မံတည္ေဆာက္ ေပးရန္ ယာဥ္ထိန္းတာ၀န္ ရွိသူက ေတာင္း ဆုိထားေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ဒီဇင္ဘာ ၁၆ရက္က မႏၲေလး ၿမိဳ႕ ၿမိဳ႕ေတာ္ခန္းမတြင္ ျပဳလုပ္ သည့္ မႏၲေလးၿမိဳ႕ကုိ အစိမ္း ေရာင္ၿမိဳ႕ေတာ္ အျဖစ္ အေကာင္ အထည္ေဖာ္ေရးအလုပ္႐ုံေဆြးေႏြးပြဲ၌ တင္ျပခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ၇၈လမ္းသည္ မႏၲေလးၿမိဳ႕ ၏ အ ေရွ႕ျခမ္းႏွင့္ အေနာက္ျခမ္းကုိ ပုိင္းျခားထားေၾကာင္း၊ ၇၈လမ္းကို ျဖတ္သန္းရာတြင္အခက္အခဲႏွင့္ ကန္႔သတ္ခ်က္မ်ားရွိေနေၾကာင္း၊ သုိ႔ျဖစ္၍ ၃၃လမ္းတြင္ခုံးေက်ာ္ တံတားတစ္စင္း ထပ္မံတည္ ေဆာက္ ေပးသင့္ေၾကာင္း၊ မႏၲေလးတုိင္းေဒသႀကီးယာဥ္ထိန္းဒုတပ္ဖြဲ႕ခြဲမွဴး႐ုုံး ရဲမွဴးသိန္းကိုကိုက ေျပာသည္။
မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ မီးရထား လမ္းခုံးေက်ာ္တံတားသုံးခုရွိၿပီး ၿမိဳ႕လယ္တြင္ ႏွစ္ခုရွိသည္။ ၿမိဳ႕ လယ္မွ ခုံးေက်ာ္ တံတားႏွစ္ခု မွာ ေမာ္ေတာ္ကားသီးသန္႔ျဖစ္ၿပီး ဆုိင္ကယ္အသုံးျပဳခြင့္မေပးေပ။
‘‘ဆုိင္ကယ္နဲ႔ဆုိ ၇၈လမ္းကို ေရာက္ဖုိ႔ ရထားလမ္းကူးရတာ ေတာ္ေတာ္ေလးစိတ္ပ်က္တယ္။ မၾကာခဏ ရထားနဲ႔ တုိးတယ္။ ဆုိင္ကယ္ျဖတ္လုိ႔ရတဲ့ ခုံးေက်ာ္ မွ အဆင္ေျပမယ္’’ဟု မႏၲေလးၿမိဳ႕ ခ်မ္းေအးသာစံၿမိဳ႕ နယ္ ေန ကိုေက်ာ္ေက်ာ္ထုိက္ကေျပာသည္။
ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနသည့္ ဘတ္စ္ကားလုိင္းမ်ားသည္လည္း ၿမိဳ႕တြင္းေနရာအႏွံ႔ေရာက္သည့္ စနစ္ ေျပာင္းလဲက်င့္သုံးရန္လုိ ေၾကာင္း၊ ၿမိဳ႕တြင္းမီးပြိဳင့္စနစ္မ်ား လည္းအလုိအေလ်ာက္အာ႐ုံခံစနစ္၊ မီးနီျဖတ္ မွတ္တမ္းတင္ စနစ္ ႏွင့္ ဗဟုိထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္မ်ား ေျပာင္းလဲရန္လုိေၾကာင္းရဲမွဴးက ေျပာသည္။
ယာဥ္ေၾကာ႐ႈပ္ေထြးမႈအ မ်ားဆုံးလမ္းမ်ားကုိ တစ္လမ္း ေမာင္းစနစ္ေျပာင္းလဲရန္၊ လူသြား စႀကႍ ပလက္ ေဖာင္းစနစ္ပီျပင္စြာ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေပးရန္၊ ယာဥ္သြားလာမႈမ်ားေသာလမ္းမ ႀကီးမ်ား ၀ဲယာရွိေစ်း ဆုိင္၊ စတုိးဆုိင္၊ စားေသာက္ဆုိင္ႏွင့္ တည္း ခုိခန္းမ်ားဖြင့္လွစ္ရာတြင္ ယာဥ္ ရပ္နားရန္ေနရာရွိမွသာဖြင့္ခြင့္ ေပးရန္၊ စက္ဘီး၊ ဆုိင္ကယ္သီး သန္႔လမ္းမ်ားထပ္မံေဖာက္လုပ္ ေပးရန္၊ ႐ုံး၊ ေစ်း၊ ေက်ာင္းမ်ား တြင္ ယာဥ္မရပ္ရေနရာမ်ားသတ္ မွတ္ရန္ အစရွိသည္တုိ႔ကုိ ရဲမွဴးကေဆြးေႏြးခဲ့သည္။
မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ေပါင္း ၁၀သိန္းေက်ာ္ရွိၿပီး လူ ၁၅ဦးတြင္ ကားတစ္စီးႏႈန္းႏွင့္ လူႏွစ္ဦးတြင္ ဆုိင္ကယ္တစ္စီးႏႈန္း သုံးစြဲေနသည္။
7Day DAILY
No comments:
Post a Comment