မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ ဆင္းမ္ ကတ္မ်ားစတင္ေရာင္းခ်သည့္ အခ်ိန္၌ မူလ ေမွ်ာ္မွန္းထား သည္ထက္ ဖုန္းေခၚ ဆိုမႈ အမ်ားအျပား ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္အတြက္ အခ်ဳိ႕ေနရာမ်ားတြင္ ဖုန္းေခၚဆို မႈခက္ခဲႏုိင္ၿပီး ျပည္သူမ်ား ေမွ်ာ္ မွန္းထားသည္ထက္ အရည္အေသြးနိမ့္က်ႏိုင္ေၾကာင္း တယ္လီေနာအမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ Petter Furberg ကေျပာသည္။
‘‘ဝန္ေဆာင္မႈကိုစတင္ေပး တဲ့ေန႔ေတြမွာ ေမွ်ာ္မွန္းထားတာ ထက္ပိုၿပီး ဖုန္းေခၚဆိုမႈေတြ အမ်ား အျပားျပဳလုပ္ ခဲ့တာကိုေတြ႔ရပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ တခ်ဳိ႕ ေနရာေတြမွာ ဖုန္းေခၚဆိုတာခက္ ခဲမႈေလးေတြ ရွိႏိုင္ၿပီး ျပည္သူေတြ ေမွ်ာ္မွန္းထားတဲ့ တယ္လီေနာရဲ႕ အရည္အေသြးထက္နိမ့္က်သြား ႏိုင္ပါတယ္’’ဟု Petter Furberg ကဆိုသည္။ တယ္လီေနာအေနျဖင့္ လက္ရွိတြင္ မႏၲေလးၿမိဳ႕၌ တာဝါ တိုင္ေပါင္း ၇၀ တည္ေဆာက္ထားၿပီး အသံုးျပဳသူအေရအတြက္မွာ ၎တို႔ေမွ်ာ္မွန္းထားသည္ထက္ ပို၍ မ်ားျပားခဲ့သည့္ အတြက္ ေအာက္တိုဘာအတြင္း တာဝါ တိုင္ ၁၈ ခု အၿပီးတည္ေဆာက္၍ ကြန္ရက္ခ်ဲ႕ထြင္ သြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္းသတင္းရရွိသည္။
‘‘ကြန္ရက္တစ္ခုစဖြင့္တယ္ ဆိုရင္ Error ကေတာ့ ရွိမွာပဲ။ အဲဒါကို အျမန္ဆံုးျပဳျပင္ၿပီးေတာ့ အသံုးျပဳသူေတြ အဆင္ေျပ ေအာင္လုပ္ေပးဖို႔ အဓိကက်ပါ တယ္’’ဟု တယ္လီေနာျမန္မာမွ ျပန္ၾကားေရးတာဝန္ခံတစ္ဦးက ေျပာသည္။
တယ္လီေနာအေနျဖင့္ မႏၲ ေလးၿမိဳ႕တြင္ေရာင္းခ်ေပးသည့္ ပထမဆံုးေန႔၌ ဆင္းမ္ကတ္ ေပါင္းငါးသိန္းကို အေရာင္းဆိုင္ မ်ားသို႔ ျဖန္႔ခ်ိေပးခဲ့ၿပီးေနာက္ ေန႔မ်ားတြင္လည္း ဆိုင္မ်ား၏လို အပ္ခ်က္ေပၚ မူတည္၍ ဆက္ လက္ျဖန္႔ခ်ိေပးခဲ့ေၾကာင္းသတင္း ရရွိသည္။
‘‘တခ်ဳိ႕ဖုန္းေတြကိုလွမ္းေခၚ ရင္ တစ္ခါတည္းနဲ႔မရဘူး။ ေလး ငါးခါေလာက္မွရတယ္။ အၿမဲ တမ္းေတာ့ မဟုတ္ ဘူး။ တစ္ခါ တေလ ဖုန္းေခၚရတာခက္တာက လြဲရင္ ဖုန္းေျပာရတာကေတာ့ လိုင္းၾကည္တယ္၊ ေျပာေနရင္းနဲ႔ က်သြားတာမ်ဳိးေတာ့မရွိဘူး’’ဟု မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ တယ္လီေနာ ဖုန္းအသံုးျပဳေနသည့္ ကိုရဲထြဋ္က ေျပာသည္။
7Day DAILY
No comments:
Post a Comment