စီးနင္းခသက္သာ၍ အေျခခံလူတန္းစားမ်ားသည္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားကို အားထားၾကသည္(ဓာတ္ပံု − လင္း ဘိုဘို/ အီးပီေအ)
ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆုိင္ ရာ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရး ေအ ဂ်င္စီ (JICA) ၏ေခ်းေငြျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထား လမ္းပိုင္းျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္သြား မည္ဟု သတင္းရရွိသည္။စီမံကိန္း ပထမပိုင္းအေန ျဖင့္ တညင္းကုန္းမွ ပုဇြန္ေတာင္ အထိ လမ္းပိုင္းကို တည္ေဆာက္ သြား မည္ျဖစ္ၿပီး ယင္းအတြက္ ကန္ေဒၚလာ သန္း ၇၀၀ ကုန္က် ႏုိင္မည္ဟု တြက္ခ်က္ထားကာ စီမံကိန္း တစ္ခုလုံး အတြက္ ကန္ေဒၚလာႏွစ္ဘီလီယံ ကုန္က်မည္ ဟု ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရ သည္။
JICA မွ ေခ်းေငြမ်ား ရယူရာ တြင္ ပထမပိုင္းစီမံကိန္းအတြက္ အတုိးမဲ့ေခ်းေငြျဖင့္ ရယူရန္ ညႇိႏႈိင္းထားၿပီး က်န္ေငြမ်ားကို ၀ ဒသမ ၀၁ ရာခိုင္ႏႈန္းအတိုးျဖင့္ ရယူရန္ ႏွစ္ႏုိင္ငံအစိုးရမ်ားၾကား ညႇိႏႈိင္း ဆဲျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆုိပါ စီမံကိန္းသည္ လာ မည့္ ၂၀၁၅ အတြင္း စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ စီစဥ္ထားၿပီး လက္ရွိတြင္ သဘာ၀ပတ္၀န္း က်င္ဆုိင္ရာ ေလ့လာဆန္းစစ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနဆဲျဖစ္၍ စတင္မည့္အခ်ိန္ကို အတိအက်ေျပာႏုိင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးထြန္း ေအာင္သင္း က ေျပာ သည္။
ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းပိုင္းကို အဆင့္ျမႇင့္တင္လုိက္ပါက ရထားလမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္ ေန ထုိင္ေသာ ေနအိမ္အလုံး ၉၀ ႏွင့္ လူဦးေရ ၁၃၀ ခန္႔မွာ စီမံ ကိန္းနယ္ေျမအတြင္း ပါ၀င္ေန၍ ၎တို႔ကို ေနရာျပန္လည္ခ်ထား ေရးဆုိင္မ်ားလည္း ညႇိႏႈိင္းေနဆဲ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
‘‘ကြၽန္မတို႔ကို စီမံကိန္းေန ရာေတြထဲမွာ ပါတယ္လို႔ ၿပီးခဲ့တဲ့တစ္လေလာက္က လာေျပာ ထား တယ္။ ေနရာ အတြက္လည္း ျပန္ေပးလို႔ ေျပာထားတာပဲ ရွိတယ္။ ဘယ္မွာေပးမယ္။ ဘယ္ ေတာ့ ေပးမယ္ဆိုတာ အခုထိ ဘာမွ မသိရေသးပါဘူး။ ေလ်ာ္ ေၾကး သတ္မွတ္တာေတြ ဘာ ေတြလည္း မရွိေသးဘူး’’ ဟု သီရိ ၿမိဳင္ဘူတာ အနီးတြင္ မုန္႔ဟင္းခါး ေရာင္းခ်သူ ေဒၚစိုးစိုးႏြယ္က ေျပာ သည္။
ၿမိဳ႕ပတ္မီးရထားလမ္း တစ္ ေလွ်ာက္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရာတြင္ ပါရမီခံုးေက်ာ္တံတားကိုပါ ထည့္သြင္း တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္ ၿပီး ရထားလမ္း၌ရွိေနေသာ ခုံး ေက်ာ္တံတား ၁၁ ခုကုိလည္း အသစ္ျပန္လည္ တည္ေဆာက္မႈ မ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
7Day DAILY
No comments:
Post a Comment