Thursday, 26 June 2014

WeChat ေၾကာင့္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ SMS ေပးပို႔မႈ က်ဆင္း

Photo: WeChat ေၾကာင့္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ SMS ေပးပို႔မႈ က်ဆင္း
Thursday, June 26, 2014

နာမည္ေက်ာ္ messaging app ျဖစ္သည့္ WeChat သည္ SMS သံုးစြဲသူမ်ားအေပၚတြင္ ႀကီးမားသည့္ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ ျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး ပွ်မ္းမွ် SMS ေပးပို႔မႈႏႈန္းသည္ လူတစ္ဦးလွ်င္ တစ္လ ၃၉.၈ ေစာင္သာရိွခဲ့ကာ တစ္ရက္လွ်င္ ၁.၃ ေစာင္သာရိွခဲ့ေၾကာင္း တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ စက္မႈလုပ္ငန္းႏွင့္ အခ်က္အလက္ နည္းပညာ ဝန္ႀကီးဌာန (MIIT) က ေျပာၾကားလိုက္သည္။
 
MIIT ၏ အဆိုအရ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလမွ ေမလအထိ SMS ေပးပို႔မႈႏႈန္းသည္ ၃၁၄.၆၂ ဘီလီယံရိွခဲ့ၿပီး ၎သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္ ဇန္နဝါရီလမွ ေမလ အထိ ေပးပို႔မႈႏႈန္းထက္ ၁၈.၄ ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
 
ထို႔အျပင္ ဖုန္းအသစ္ကို လစဥ္ေၾကးေပးသြင္းၿပီး အသံုးျပဳသူသည္ ၂၇.၂၅ သန္းအထိ ျမင့္တက္လာခဲ့ၿပီး ဖုန္းကို လစဥ္ေၾကးေပးသြင္းၿပီး အသံုးျပဳသူ စုစုေပါင္း ၁.၂၆ ဘီလီယံ ရိွလာေၾကာင္း MIIT မွ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။
 
MMS ေပးပို႔မႈႏႈန္းသည္လည္း ပိုမိုက်ဆင္းခဲ့ၿပီး ဇန္နဝါရီလမွ ေမလအထိ MMS ေပးပို႔မႈ ၂၆.၀၉ ဘီလီယံသာ ရိွခဲ့ကာ ၎သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္ထက္ ၃၀.၆ ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
 
တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ မိုဘိုင္းအင္တာနက္ အသံုးျပဳသူ အေရအတြက္သည္ တိုးပြားလာလ်က္ရိွေသာ္လည္း WeChat, Line, Laiwang, Yixin စသည့္ messaging app မ်ားေၾကာင့္ SMS ေပးပို႔မႈ က်ဆင္းလာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ လာမည့္ႏွစ္တြင္လည္း SMS ေပးပို႔မႈ အေလ့အထသည္ ေပ်ာက္ကြယ္လုနီးပါး ျဖစ္ေပၚႏိုင္ေၾကာင္း MIIT က တြက္ခ်က္ေဖာ္ျပခဲ့သည္။
 
ထို႔အျပင္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ အင္တာနက္ အသံုးျပဳမႈႏႈန္းသည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္အတိုင္း ၅၂ ရာခိုင္ႏႈန္း ရိွခဲ့ၿပီး ၎သည္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ကထက္ ၃ ဆ ျမင့္တက္လာခဲ့ၿပီး လက္ရိွတြင္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ မိုဘိုင္းအင္တာနက္ အသံုးျပဳသူ ၇၀၁ သန္းရိွေၾကာင္း သိရသည္။
 
Ref: TechInAsia
Internet Journal
နာမည္ေက်ာ္ messaging app ျဖစ္သည့္ WeChat သည္ SMS သံုးစြဲသူမ်ားအေပၚတြင္ ႀကီးမားသည့္ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ ျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး ပွ်မ္းမွ် SMS ေပးပို႔မႈႏႈန္းသည္ လူတစ္ဦးလွ်င္ တစ္လ ၃၉.၈ ေစာင္သာရိွခဲ့ကာ တစ္ရက္လွ်င္ ၁.၃ ေစာင္သာရိွခဲ့ေၾကာင္း တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ စက္မႈလုပ္ငန္းႏွင့္ အခ်က္အလက္ နည္းပညာ ဝန္ႀကီးဌာန (MIIT) က ေျပာၾကားလိုက္သည္။

MIIT ၏ အဆိုအရ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလမွ ေမလအထိ SMS ေပးပို႔မႈႏႈန္းသည္ ၃၁၄.၆၂ ဘီလီယံရိွခဲ့ၿပီး ၎သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္ ဇန္နဝါရီလမွ ေမလ အထိ ေပးပို႔မႈႏႈန္းထက္ ၁၈.၄ ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ထို႔အျပင္ ဖုန္းအသစ္ကို လစဥ္ေၾကးေပးသြင္းၿပီး အသံုးျပဳသူသည္ ၂၇.၂၅ သန္းအထိ ျမင့္တက္လာခဲ့ၿပီး ဖုန္းကို လစဥ္ေၾကးေပးသြင္းၿပီး အသံုးျပဳသူ စုစုေပါင္း ၁.၂၆ ဘီလီယံ ရိွလာေၾကာင္း MIIT မွ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။

MMS ေပးပို႔မႈႏႈန္းသည္လည္း ပိုမိုက်ဆင္းခဲ့ၿပီး ဇန္နဝါရီလမွ ေမလအထိ MMS ေပးပို႔မႈ ၂၆.၀၉ ဘီလီယံသာ ရိွခဲ့ကာ ၎သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္ထက္ ၃၀.၆ ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ မိုဘိုင္းအင္တာနက္ အသံုးျပဳသူ အေရအတြက္သည္ တိုးပြားလာလ်က္ရိွေသာ္လည္း WeChat, Line, Laiwang, Yixin စသည့္ messaging app မ်ားေၾကာင့္ SMS ေပးပို႔မႈ က်ဆင္းလာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ လာမည့္ႏွစ္တြင္လည္း SMS ေပးပို႔မႈ အေလ့အထသည္ ေပ်ာက္ကြယ္လုနီးပါး ျဖစ္ေပၚႏိုင္ေၾကာင္း MIIT က တြက္ခ်က္ေဖာ္ျပခဲ့သည္။

ထို႔အျပင္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ အင္တာနက္ အသံုးျပဳမႈႏႈန္းသည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္အတိုင္း ၅၂ ရာခိုင္ႏႈန္း ရိွခဲ့ၿပီး ၎သည္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ကထက္ ၃ ဆ ျမင့္တက္လာခဲ့ၿပီး လက္ရိွတြင္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ မိုဘိုင္းအင္တာနက္ အသံုးျပဳသူ ၇၀၁ သန္းရိွေၾကာင္း သိရသည္။

Ref: TechInAsia
Internet Journal 

No comments:

Post a Comment