Friday, 20 June 2014

၁၅ စကၠန္႔ အားသြင္းၿပီး ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည့္ လွ်ပ္စစ္ဘတ္စ္ကားကို ဆြစ္ဇာလန္တြင္ စမ္းသပ္ေန

Photo: ၁၅ စကၠန္႔ အားသြင္းၿပီး ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည့္ လွ်ပ္စစ္ဘတ္စ္ကားကို ဆြစ္ဇာလန္တြင္ စမ္းသပ္ေန
Friday, June 20, 2014

ဆြစ္ဇာလန္ႏိုင္ငံ၊ ဂ်နီဗာၿမိဳ႕တြင္ တစ္မူထူးျခားသည့္ နည္းလမ္းျဖင့္ အားသြင္းႏိုင္သည့္ လွ်ပ္စစ္ဘတ္စ္ကားမ်ားကို စမ္းသပ္လ်က္ရိွသည္။
 
ခရီးသည္ ၁၃၃ ဦး သယ္ေဆာင္ႏိုင္သည့္ အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္ဘတ္စ္ကားမ်ား၏ အမိုးေပၚတြင္ ဘက္ထရီကို တပ္ဆင္ထားၿပီး ၎ကို သက္ဆိုင္ရာ အားသြင္းသည့္ေနရာတြင္ ရပ္လိုက္သည့္အခါ စက္႐ုပ္ကဲ့သုိ႔ လႈပ္ရွားႏိုင္သည့္ လက္တံတစ္ခုႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္ဘတ္စ္ကားကို အားသြင္းေပးမည္ ျဖစ္သည္။ အားသြင္းခ်ိန္သည္ ၁၅ စကၠန္႔သာ ၾကာျမင့္ၿပီး ၎အားသြင္းမႈသည္ ေနာက္ထပ္ အားသြင္းသည့္ေနရာ တစ္ခုကို ေရာက္ခ်ိန္အထိ လံုေလာက္ကာ အားသြင္းစက္မ်ားကိုလည္း ကားမွတ္တိုင္တိုင္းတြင္ တပ္ဆင္ထားေၾကာင္း ဆိုသည္။
 
အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္ကားမ်ားသည္ TOSA (Trolleybus Optimisation Systeme Alimentation) ၏ စီမံကိန္းတစ္ခု ျဖစ္ၿပီး ၎စီမံကိန္းကို ခရီးသည္မ်ား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ ေငြကုန္ေၾကးက် သက္သာစြာျဖင့္ ျပဳလုပ္ရန္ ခ်မွတ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ၎စီမံကိန္းကို ဇူးရစ္ၿမိဳ႕ အေျခစိုက္ စက္႐ုပ္ကဲ့သို႔ လႈပ္ရွားႏိုင္သည့္ နည္းပညာ ကုမၸဏီ ABB ႏွင့္ ဆြစ္ဇာလန္ နည္းပညာတကၠသိုလ္ École polytechnique fédérale de Lausanne တို႔က ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ျခင္း ျဖစ္သည္။
 
ဂ်နီဗာၿမိဳ႕သည္ ၂၀၁၇ ခုႏွစ္တြင္ TOSA ဘတ္စ္ကားမ်ားကို ပံုမွန္ ဝန္ေဆာင္မႈအေနျဖင့္ အသံုးျပဳမည့္ ပထမဦးဆံုးၿမိဳ႕ ျဖစ္လာဖြယ္ရိွသည္။
 
Ref: CNET
Internet Journal
ဆြစ္ဇာလန္ႏိုင္ငံ၊ ဂ်နီဗာၿမိဳ႕တြင္ တစ္မူထူးျခားသည့္ နည္းလမ္းျဖင့္ အားသြင္းႏိုင္သည့္ လွ်ပ္စစ္ဘတ္စ္ကား မ်ားကို စမ္းသပ္လ်က္ရိွသည္။

ခရီးသည္ ၁၃၃ ဦး သယ္ေဆာင္ႏိုင္သည့္ အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္ဘတ္စ္ကားမ်ား၏ အမိုးေပၚတြင္ ဘက္ထရီကို တပ္ဆင္ထားၿပီး ၎ကို သက္ဆိုင္ရာ အားသြင္းသည့္ေနရာတြင္ ရပ္လိုက္သည့္အခါ စက္႐ုပ္ကဲ့သုိ႔ လႈပ္ရွားႏိုင္သည့္ လက္တံတစ္ခုႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္ဘတ္စ္ကားကို အားသြင္းေပးမည္ ျဖစ္သည္။ အားသြင္းခ်ိန္သည္ ၁၅ စကၠန္႔သာ ၾကာျမင့္ၿပီး ၎အားသြင္းမႈသည္ ေနာက္ထပ္ အားသြင္းသည့္ ေနရာ တစ္ခုကို ေရာက္ခ်ိန္အထိ လံုေလာက္ကာ အားသြင္းစက္မ်ားကိုလည္း ကားမွတ္တိုင္တိုင္းတြင္ တပ္ဆင္ ထားေၾကာင္း ဆိုသည္။

အဆိုပါ လွ်ပ္စစ္ကားမ်ားသည္ TOSA (Trolleybus Optimisation Systeme Alimentation) ၏ စီမံကိန္းတစ္ခု ျဖစ္ၿပီး ၎စီမံကိန္းကို ခရီးသည္မ်ား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ ေငြကုန္ေၾကးက် သက္သာ စြာျဖင့္ ျပဳလုပ္ရန္ ခ်မွတ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ၎စီမံကိန္းကို ဇူးရစ္ၿမိဳ႕ အေျခစိုက္ စက္႐ုပ္ကဲ့သို႔ လႈပ္ရွားႏိုင္ သည့္ နည္းပညာ ကုမၸဏီ ABB ႏွင့္ ဆြစ္ဇာလန္ နည္းပညာတကၠသိုလ္ École polytechnique fédérale de Lausanne တို႔က ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ျခင္း ျဖစ္သည္။

ဂ်နီဗာၿမိဳ႕သည္ ၂၀၁၇ ခုႏွစ္တြင္ TOSA ဘတ္စ္ကားမ်ားကို ပံုမွန္ ဝန္ေဆာင္မႈအေနျဖင့္ အသံုးျပဳမည့္ ပထမဦးဆံုးၿမိဳ႕ ျဖစ္လာဖြယ္ရိွသည္။

Ref: CNET
Internet Journal 

No comments:

Post a Comment