Saturday, 21 December 2013

ဂ်ပန္ေခ်းေငြ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၅၀၀ ျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိ အပုိင္းသုံးပုိင္းခြဲ၍ လာမည့္ႏႇစ္တြင္ စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္မည္

Photo: ဂ်ပန္ေခ်းေငြ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၅၀၀ ျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိ အပုိင္းသုံးပုိင္းခြဲ၍ လာမည့္ႏႇစ္တြင္ စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္မည္
Saturday, December 21, 2013

ဂ်ပန္မႇေခ်းယူရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရႇိခဲ့ေသာ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၅၀၀ ျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိ အပုိင္းသုံးပုိင္းခြဲ၍ လာမည့္ႏႇစ္တြင္ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။

အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ စီစဥ္ထားေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းအတြက္ ယခုႏႇစ္ ေအာက္တုိဘာလ အတြင္းမႇစၿပီး သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ ထိခုိက္ႏုိင္မႈႏႇင့္ လူေနမႈဘ၀ ထိခုိက္ႏုိင္မႈတုိ႔အေပၚ ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ ေအာက္တုိဘာလ အတြင္းက စတင္ေလ့လာခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းေလ့လာမႈမ်ား အၿပီးတြင္ ရထားလမ္းကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈအပုိင္း သုံးပုိင္းခြဲခဲ့ၿပီးေနာက္တြင္ ရန္ကုန္-ေတာင္ငူ၊ ေတာင္ငူ- ရမည္းသင္း၊ ရမည္းသင္း-မႏၲေလးတုိ႔ျဖစ္ၿပီး ၎အပုိင္းမ်ားအတြက္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမႇ ရထားလမ္းပုိင္းဆုိင္ရာ ေလ့လာေရး အဖြဲ႕မ်ားႏႇင့္ ထပ္မံအတည္ျပဳ လုပ္ေဆာင္သြားရမည္ျဖစ္ၿပီး လာမည့္ႏႇစ္အတြင္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။

''ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းအတြက္ အပုိင္းသုံးပုိင္း ခြဲၿပီးတဲ့ေနာက္မႇာ ဂ်ပန္က ပညာရႇင္ေတြနဲ႔ အစီအစဥ္ေတြ ေရးဆြဲရမယ္။ ထပ္ၿပီးေတာ့ ေလ့လာမႈေတြ ထပ္လုပ္ရမယ္။ ေနာင္ႏႇစ္အတြင္းမႇာေတာ့ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏုိင္မႇာပါ'' ဟု ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

အဆင့္ျမႇင့္တင္ သြားမည္ျဖစ္ေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းပုိင္းတြင္ တစ္နာရီ ကီလုိမီတာ ၁၀၀(မုိင္၆၀) ႏႈန္းအထိ ေမာင္းႏုိင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းအတြက္ ယခင္က ၾကာျမင့္ခ်ိန္ ၁၅ နာရီရႇိေသာ ခရီးစဥ္ကုိ ၈ နာရီသုိ့ ေလ်ာ့ခ်ႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း အပုိင္းမ်ားတြင္ ရထား-ကား လမ္းဆုံမ်ားကုိ ျပဳျပင္ျခင္း၊ ရထားလမ္းရႇိ တံတားမ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း၊ ဘူတာ႐ုံ၊ ရထား အလုပ္႐ုံမ်ားအား ျပဳျပင္ျခင္း၊ အခ်က္ျပ စနစ္မ်ား၊ ဆက္သြယ္ေရး စနစ္မ်ား၊ ထိန္းခ်ဳပ္ေရး ဌာနမ်ားကုိ ေခတ္မီေအာင္ ေဆာင္ရြက္ျခင္းႏႇင့္ တြဲ-စက္ေခါင္းမ်ား၏ စက္႐ုံမ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းတုိ႔ ပါ၀င္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယခုႏႇစ္ ႏုိ၀င္ဘာ ၂၄ ရက္မႇ စတင္ကာ ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ၎တုိ႔ အစီအစဥ္ျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အစုန္-အဆန္ ေျပးဆြဲေနေသာ ရထားၾကာျမင့္ခ်ိန္ ၁၅ နာရီတြင္ တစ္နာရီခြဲအထိ ေလ်ာ့ခ်မည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ရထား ၾကာျမင့္ခ်ိန္ကုိမူ တစ္နာရီထိ ေလ်ာ့ခ်ေျပးသြားမည္ျဖစ္ၿပီး ခရီးစဥ္ အေခါက္ေရကုိပါ ေလွ်ာ့ခ်သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ထားၿပီး ျဖစ္သည္။

Eleven Media Group

(ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္း အခ်ဳိ႕အား ေတြ႕ရစဥ္)
(ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္း အခ်ဳိ႕အား ေတြ႕ရစဥ္)
ဂ်ပန္မႇေခ်းယူရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရႇိခဲ့ေသာ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၅၀၀ ျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထား လမ္းပုိင္းကုိ အပုိင္းသုံးပုိင္းခြဲ၍ လာမည့္ႏႇစ္တြင္ စတင္အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ သိရသည္။
အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ စီစဥ္ထားေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းအတြက္ ယခုႏႇစ္ ေအာက္တုိဘာလ အတြင္းမႇစၿပီး သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ ထိခုိက္ႏုိင္မႈႏႇင့္ လူေနမႈဘ၀ ထိခုိက္ႏုိင္မႈတုိ႔အေပၚ ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ ေအာက္တုိဘာလ အတြင္းက စတင္ေလ့လာခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းေလ့လာမႈမ်ား အၿပီးတြင္ ရထားလမ္းကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈအပုိင္း သုံးပုိင္းခြဲခဲ့ၿပီးေနာက္တြင္ ရန္ကုန္ -ေတာင္ငူ၊ ေတာင္ငူ- ရမည္းသင္း၊ ရမည္းသင္း-မႏၲေလးတုိ႔ျဖစ္ၿပီး ၎အပုိင္းမ်ားအတြက္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမႇ ရထားလမ္းပုိင္းဆုိင္ရာ ေလ့လာေရး အဖြဲ႕မ်ားႏႇင့္ ထပ္မံအတည္ျပဳ လုပ္ေဆာင္သြားရမည္ျဖစ္ၿပီး လာမည့္ႏႇစ္အတြင္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။

''ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းအတြက္ အပုိင္းသုံးပုိင္း ခြဲၿပီးတဲ့ေနာက္မႇာ ဂ်ပန္က ပညာရႇင္ေတြနဲ႔ အစီ အစဥ္ေတြ ေရးဆြဲရမယ္။ ထပ္ၿပီးေတာ့ ေလ့လာမႈေတြ ထပ္လုပ္ရမယ္။ ေနာင္ႏႇစ္အတြင္းမႇာေတာ့ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏုိင္မႇာပါ'' ဟု ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကား သည္။

အဆင့္ျမႇင့္တင္ သြားမည္ျဖစ္ေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းပုိင္းတြင္ တစ္နာရီ ကီလုိမီတာ ၁၀၀ (မုိင္၆၀) ႏႈန္းအထိ ေမာင္းႏုိင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းအတြက္ ယခင္က ၾကာျမင့္ခ်ိန္ ၁၅ နာရီရႇိေသာ ခရီးစဥ္ကုိ ၈ နာရီသုိ့ ေလ်ာ့ခ်ႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း အပုိင္းမ်ားတြင္ ရထား-ကား လမ္းဆုံမ်ားကုိ ျပဳျပင္ျခင္း၊ ရထားလမ္းရႇိ တံတားမ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း၊ ဘူတာ႐ုံ၊ ရထား အလုပ္႐ုံမ်ားအား ျပဳျပင္ျခင္း၊ အခ်က္ျပ စနစ္မ်ား၊ ဆက္သြယ္ေရး စနစ္မ်ား၊ ထိန္းခ်ဳပ္ေရး ဌာနမ်ားကုိ ေခတ္မီေအာင္ ေဆာင္ရြက္ျခင္းႏႇင့္ တြဲ-စက္ေခါင္းမ်ား၏ စက္႐ုံမ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းတုိ႔ ပါ၀င္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယခုႏႇစ္ ႏုိ၀င္ဘာ ၂၄ ရက္မႇ စတင္ကာ ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ၎တုိ႔ အစီအစဥ္ျဖင့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အစုန္-အဆန္ ေျပးဆြဲေနေသာ ရထားၾကာျမင့္ခ်ိန္ ၁၅ နာရီတြင္ တစ္နာရီခြဲအထိ ေလ်ာ့ခ် မည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ရထား ၾကာျမင့္ခ်ိန္ကုိမူ တစ္နာရီထိ ေလ်ာ့ခ်ေျပးသြားမည္ျဖစ္ၿပီး ခရီးစဥ္ အေခါက္ေရကုိပါ ေလွ်ာ့ခ်သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ထားၿပီး ျဖစ္သည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment