မဂၤလာဒံု ေလတပ္စခန္း ဌာနခ်ဳပ္မႇ တုိက္ေလယာဥ္တစ္စင္းအား ၂၀၁၃ မတ္ ၁၉ ရက္က ရန္ကုန္ေလဆိပ္၌ ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ရႊန္းလဲ့၀င္း) |
မဂၤလာဒံု ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္မႇ တိုက္ေလယာဥ္တစ္စင္း ရန္ကုန္ေလ ဆိပ္ ေျပးလမ္းေပၚ၌ အရႇိန္ ထိန္းခ်ဳပ္သည့္ ေလထီးမပြင့္မႈေၾကာင့္ ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္၊ စက္တင္ဘာ ၃၀ ရက္၊ မြန္းလြဲပိုင္းက ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ ရာ ေလဆိပ္အား ေခတၲပိတ္ခဲ့ရေၾကာင္း သတင္းရရႇိသည္။''မဂၤလာဒုံ ေလတပ္စခန္း ဌာနခ်ဳပ္က တိုက္ေလယာဥ္တစ္စင္း ရန္ကုန္ေလဆိပ္ကို ဆင္းသက္ခ်ိန္မႇာ အရႇိန္ ထိန္းခ်ဳပ္တဲ့ ေလထီးမပြင့္လို႔ ေျပးလမ္းေပၚမႇာ ခဏရပ္သြားတာပါ။ ခဏေနေတာ့ သူတို႔ ေလတပ္ဌာန ခ်ဳပ္ ေလယာဥ္ေတြနဲ႔ ဆြဲယူသြားပါတယ္။ ဒီလို ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မႇာ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ကို ဆင္းမယ့္ေလယာဥ္ တခ်ဳိ႕ ခဏဆင္းလို႔မရ ျဖစ္သြားတာပါ'' ဟု ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမႇ ဒုတိယ ညႊန္ၾကားေရး မႇဴးခ်ဳပ္ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက The Daily Eleven သတင္းစာ၏ ေမးျမန္းမႈ ကို ျပန္ လည္ ေျဖၾကားသည္။
ယင္းသို႔ ရန္ကုန္ေလဆိပ္အား ေခတၲပိတ္ခဲ့ရသျဖင့္ မန္မာ့ေလေၾကာင္း (MAI) မႇ ဗန္ေကာက္-ရန္ကုန္ခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းသည့္ ခရီးစဥ္အမႇတ္ 8M 336 ေလယာဥ္သည္ မႏၲေလး လဆိပ္ သို႔ ေခတၲ သြားေရာက္ ဆင္းသက္ၿပီးမႇသာ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ သို႔ ျပန္လည္ဆင္းသက္ ခဲ့ရေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါ ေလယာဥ္သည္ ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သို႔ မြန္းလြဲ ၁၂ နာရီ ၁၅ မိနစ္တြင္ ဆိုက္ေရာက္ ရမည့္အစား ညေန ၃ နာရီ ၁၅ မိနစ္မႇသာ ဆိုက္ေရာက္ ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရႇိသည္။
''ရန္ကုန္ေလဆိပ္ကို ခဏပိတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္နဲ႔ ကြၽန္မတို႔ 8 M 336 ေလယာဥ္ဆင္းမယ့္ အခ်ိန္နဲ႔ ကြက္ တိျဖစ္သြားလို႔ မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ကို ခဏသြားဆင္းခဲ့ရတာပါ။ ၿပီးမႇ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ ကို ျပန္ဆင္းခဲ့ပါတယ္'' ဟု (MAI) ေလေၾကာင္းလိုင္းမႇ Marketing Manager ေဒၚေအးမရသာ က စက္တင္ဘာ ၃၀ ရက္က ေျပာျပသည္။
ယခုကဲ့သို႔ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေပၚတြင္ ေလယာဥ္တစ္စင္း မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားမႈေၾကာင့္ ေလဆိပ္သို႔ ဆင္းသက္မည့္ အျခားေလယာဥ္မ်ားႏႇင့္ ေလဆိပ္မႇ ထြက္ခြာမည့္ ေလယာဥ္မ်ား ဆင္းသက္-ထြက္ခြာ၍ မရျဖစ္ျခင္းမႇာ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း တစ္ခုတည္းရႇိသည့္ ေလဆိပ္ျဖစ္သည့္ အတြက္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''အခုလို ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေပၚမႇာ ေလယာဥ္တစ္စင္း တစ္ခုခုျဖစ္လို႔ က်န္တဲ့ ေလယာဥ္ေတြ ဆင္းမရ၊ တက္မရျဖစ္တာက ေျပးလမ္းတစ္ခုတည္း ရႇိတာေၾကာင့္ပါ။ ေျပးလမ္းသာ ႏႇစ္ခုရႇိမယ္ဆိုရင္ ဒီလိုျပႆ နာေတြ ဘာမႇမရႇိႏိုင္ပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အေနနဲ႔ကေတာ့ ေလေၾကာင္းဦးစီးဌာနက ဆင္းခြင့္ေပးပါ လို႔ေျပာတဲ့ ေလယာဥ္တိုင္းကို ဆင္းခြင့္ျပဳပါတယ္'' ဟု မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မႇ ဦးထြန္းေန၀င္း က ေျပာၾကားသည္။
Eleven Media Group
ယင္းသို႔ ရန္ကုန္ေလဆိပ္အား ေခတၲပိတ္ခဲ့ရသျဖင့္ မန္မာ့ေလေၾကာင္း (MAI) မႇ ဗန္ေကာက္-ရန္ကုန္ခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းသည့္ ခရီးစဥ္အမႇတ္ 8M 336 ေလယာဥ္သည္ မႏၲေလး လဆိပ္ သို႔ ေခတၲ သြားေရာက္ ဆင္းသက္ၿပီးမႇသာ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ သို႔ ျပန္လည္ဆင္းသက္ ခဲ့ရေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါ ေလယာဥ္သည္ ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သို႔ မြန္းလြဲ ၁၂ နာရီ ၁၅ မိနစ္တြင္ ဆိုက္ေရာက္ ရမည့္အစား ညေန ၃ နာရီ ၁၅ မိနစ္မႇသာ ဆိုက္ေရာက္ ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရႇိသည္။
''ရန္ကုန္ေလဆိပ္ကို ခဏပိတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္နဲ႔ ကြၽန္မတို႔ 8 M 336 ေလယာဥ္ဆင္းမယ့္ အခ်ိန္နဲ႔ ကြက္ တိျဖစ္သြားလို႔ မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ကို ခဏသြားဆင္းခဲ့ရတာပါ။ ၿပီးမႇ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ ကို ျပန္ဆင္းခဲ့ပါတယ္'' ဟု (MAI) ေလေၾကာင္းလိုင္းမႇ Marketing Manager ေဒၚေအးမရသာ က စက္တင္ဘာ ၃၀ ရက္က ေျပာျပသည္။
ယခုကဲ့သို႔ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေပၚတြင္ ေလယာဥ္တစ္စင္း မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားမႈေၾကာင့္ ေလဆိပ္သို႔ ဆင္းသက္မည့္ အျခားေလယာဥ္မ်ားႏႇင့္ ေလဆိပ္မႇ ထြက္ခြာမည့္ ေလယာဥ္မ်ား ဆင္းသက္-ထြက္ခြာ၍ မရျဖစ္ျခင္းမႇာ ေလယာဥ္ေျပးလမ္း တစ္ခုတည္းရႇိသည့္ ေလဆိပ္ျဖစ္သည့္ အတြက္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''အခုလို ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေပၚမႇာ ေလယာဥ္တစ္စင္း တစ္ခုခုျဖစ္လို႔ က်န္တဲ့ ေလယာဥ္ေတြ ဆင္းမရ၊ တက္မရျဖစ္တာက ေျပးလမ္းတစ္ခုတည္း ရႇိတာေၾကာင့္ပါ။ ေျပးလမ္းသာ ႏႇစ္ခုရႇိမယ္ဆိုရင္ ဒီလိုျပႆ နာေတြ ဘာမႇမရႇိႏိုင္ပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အေနနဲ႔ကေတာ့ ေလေၾကာင္းဦးစီးဌာနက ဆင္းခြင့္ေပးပါ လို႔ေျပာတဲ့ ေလယာဥ္တိုင္းကို ဆင္းခြင့္ျပဳပါတယ္'' ဟု မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မႇ ဦးထြန္းေန၀င္း က ေျပာၾကားသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment