ေန႔စဥ္ လူဦးေရ တစ္သိန္းေက်ာ္ အသုံးျပဳလာသည့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထား အစင္း ၂၀၀ တြင္ ၁၀ ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔မႇာ အခ်ိန္မႇန္ မထြက္ႏုိင္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမႇ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈေၾကာင့္ ယခင္က အသုံးျပဳမႈ နည္းပါးေသာ ၿမဳိ႕ပတ္ရထား၏ လူစီးႏႈန္း အေနအထားမႇာ ျပန္လည္ အသက္၀င္ ျမင့္တက္လာေသာ္လည္း ေျပးဆြဲေနေသာ ရထားမ်ားထဲမႇ အစင္း ၂၀ ခန္႔မႇာ ေန႔စဥ္အခ်ိန္ေျပာင္း ေျပးဆြဲေနရသည္။ ယင္းသုိ႔ျဖစ္ေပၚရျခင္းမႇာ ရထားမ်ား၏ အင္ဂ်င္ေခါင္း ရထားလမ္းပုိင္း အေျခအေနမ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ရထားလမ္းေပၚတြင္ ျဖစ္ပြားေနေသာ မႈခင္း အေျခအေနမ်ားေၾကာင့္ ထြက္ရႇိမႈကုိ လႊဲေျပာင္း ေျပးဆြဲရေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမႇ တာ၀န္ရႇိသူက ဆုိသည္။
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမႇ ဒုတိယ႐ုံပုိင္ခ်ဳပ္ ဦးရဲလြင္က ''ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ အေနနဲ႔က အတတ္ႏုိင္ဆုံး သတ္မႇတ္ခ်ိန္ကုိ ထြက္ႏုိင္ေအာင္ေတာ့ လုပ္ေဆာင္ပါတယ္။ လြဲေခ်ာ္မႈေတြကေတာ့ ၾကဳံတာပါပဲ။ ဘယ္ႏုိင္ငံပဲ ျဖစ္ျဖစ္ေတာ့ အခ်ိန္နဲ႔ တစ္ေျပးညီထြက္ႏုိင္တယ္ ဆုိတာေတာ့ ရႇားပါတယ္'' ဟု ေျပာၾကားသည္။
သုိ႔ေသာ္ ယင္းအခက္အခဲကုိ ေျဖရႇင္းရာတြင္ ႏုိင္ငံတကာႏႇင့္ ယႇဥ္ႏုိင္ျခင္း မရႇိေသးေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားမ်ားတြင္ အခ်ိန္ေရႊ႕ေျပာင္းရမႈမႇာ နာရီ၀က္ခန္႔ ၾကာျမင့္တတ္ေၾကာင္း ဦးရဲလြင္က ေျပာၾကားသည္။
''ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ လက္ရႇိအေနအထားနဲ႔ ကေတာ့ ႏုိင္ငံတကာကုိ ဘယ္လုိမႇ
မယႇဥ္ႏုိင္ေသးပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ျဖစ္လာေအာင္ေတာ့ ႀကဳိးစားေဆာင္ရြက္ ေနရပါတယ္။
ႏိုင္ငံတကာမႇာ တစ္မိနစ္ေလာက္ ၾကာေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ဆီမႇာေတာ့
နာရီ၀က္ေလာက္ေတာ့ ၾကာေနပါတယ္'' ဟု ဦးရဲလြင္က ဆုိသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားစနစ္မ်ား အပါအ၀င္ ျမန္မာတစ္ႏုိင္ငံလုံး၏
လမ္းအေနအထားမ်ားအား ျပဳျပင္အဆင့္ ျမႇင့္တင္ရန္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏႇင့္ ၂၀၁၂
ခုႏႇစ္ ႏႇစ္ကုန္ပုိင္းမႇစ၍ သေဘာတူညီခ်က္ ရရႇိထားသည့္အျပင္
အခ်ဳိ႕ေနရာမ်ားတြင္ စတင္ႏုိင္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမႇ သိရသည္။လက္ရႇိတြင္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထား အစင္း ၂၀၀ အသုံးျပဳေနမႈအား ထပ္မံတုိးျမႇင့္သြားရန္ ရႇိသည့္အျပင္ ၿမဳိ႕တစ္ပတ္ ေျပးဆြဲရာတြင္ သုံးနာရီၾကာျမင့္ေနမႈကုိ ေလ်ာ့ခ်သြားရန္ စီစဥ္ေနၿပီ ျဖစ္သည္။
ယင္းအျပင္ ရထားမ်ား၏ အဆင့္ျမႇင့္တင္ မႈမ်ားကုိ ျပဳလုပ္ေနၿပီး အဲယားကြန္းမ်ား တပ္ဆင္ထားေသာ RBE ၿမဳိ႕ပတ္ရထားအား ေျပးဆြဲရန္ ျပဳလုပ္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven
No comments:
Post a Comment