(ျမ၀တီနယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရးစခန္းမႇ ျပည္တြင္းသို႔ တင္ပို႔ရန္ ေစာင့္ဆိုင္းေနေသာ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ား) |
နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရးစခန္းမ်ားအနက္ ဒုတိယကုန္သြယ္မႈအမ်ားဆံုးျဖစ္ေသာ ထိုင္း-ျမန္မာနယ္စပ္ ျမ၀တီ နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး စခန္းမႇ ယာဥ္တန္းအဆင္း ေန႔တိုင္း ျပည္တြင္းေစ်းကြက္ သို ့ ေဒၚလာ တစ္ သန္းေက်ာ္ဖိုး ကုန္သြယ္ လွ်က္ရႇိေၾကာင္း သိရသည္။
''ယခင္က တရား၀င္ ကုန္သြယ္ခြင့္မရတာနဲ႔ယႇဥ္ရင္ အမ်ားႀကီးေကာင္းလာပါတယ္။ ေဒသတြင္း ကုန္သည္ေတြအျပင္ ရန္ကုန္၊ မႏၲေလးနဲ႔ အျခားၿမိဳ႕မႇ ကုမၸဏီေတြ လာေရာက္ျပီး ျမ၀တီနယ္စပ္မႇာ အေျခခ် လာလုပ္ၾကတဲ့အတြက္လည္း ကုန္သြယ္မႈအပိုင္း ပိုမ်ားလာပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က သစ္သီးကားဆိုေတာ့ အခ်ိန္မႇန္ထြက္ရ ခ်င္ပါတယ္'' ဟု ထြက္ခြာခြင့္ရရႇိရန္ ေစာင့္ဆိုင္းေနေသာ သစ္သီး ကုန္သည္တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ေသာင္ရင္းျမစ္ေရ ႏႇစ္ေပါင္း ငါးဆယ္အတြင္း အဆိုးဆံုး ျမင့္တက္ခဲ့မႈေၾကာင့္ ဇူလိုင္၊ ၾသဂုတ္ ႏႇစ္လ အတြင္း ကုန္သြယ္မႈ ေလ်ာ့က်ခဲ့ေသာ္လည္း စက္တင္ဘာလအတြင္း ကုန္သြယ္မႈ ျမင့္တက္လွ်က္ရႇိ သည္ဟု ဆိုသည္။ထို႔အျပင္ အခြန္ႏႈန္း ျမင့္မားသည့္ ထိုင္းႏိုင္ငံ ႏႇင့္ ဗီယက္နမ္ႏိုင္ငံထုတ္ ဆိုင္ကယ္မ်ား တရား၀င္တင္သြင္းမႈ ျမင့္တက္လွ်က္ရႇိၿပီး လုပ္ငန္းသံုး ဂ်ပန္ Light Truck ကားမ်ား တရား၀င္ ကုန္သြယ္မႈ ျမင့္တက္လာခဲ့သည္ဟု အေကာက္ခြန္ဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ဆိုသည္။
အေရႇ႕အေနာက္ စီးပြားေရးစႀကႍန္တြင္ တည္ရႇိသည့္ ကုန္သြယ္ေရးဇုန္မ်ားမႇ အာဆီယံ စီးပြားေရး အသိုက္အ၀န္းပံုစံအတိုင္း လြတ္လပ္စြာ ကုန္စည္ စီးဆင္းမႈအတြက္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားအား ႏႇစ္အလိုက္ အခြန္ေလွ်ာ့ခ်သြားမည္ျဖစ္ရာ ၂၀၁၂ ခုႏႇစ္တြင္ ကုန္ပစၥည္းမ်ား၏ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္း။ ၂၀၁၅ ခုႏႇစ္တြင္ ကုန္ပစၥည္းမ်ား၏ ၉၃ ရာခိုင္ႏႈန္း၊ ၂၀၁၈ ခုႏႇစ္တြင္ ကုန္ပစၥည္းအားလံုး (၁၀၀ ရာခိုင္ႏႈန္း) အထိ ႏႇစ္အလိုက္ အခြန္ေလွ်ာ့သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
No comments:
Post a Comment