ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အႏ႔ွံ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔ ေနမႈႏွင့္ အခ်ိန္ေပး ခရီးသြား လာ ေနရမႈမ်ားေၾကာင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ခရီး စဥ္ မ်ား ကုိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ခံမ်ား ပုိမုိ အသုံးျပဳလာေသာ္လည္း ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းမ်ားႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ လူေန ထူထပ္သည့္ ရပ္ကြက္မ်ား အၾကား ခရီးကြာလွမ္း ေနမႈမ်ားမွာ ရထားစီးနင္းရန္အတြက္ အဟန္႔ အတား ႀကီးမားေနေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ခံမ်ားက ေျပာၾကား ခဲ့သည္။
''ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲကုိ ၿမိဳ႕သစ္ေတြကပဲ လာလာ၊ ၿမိဳ႕ပတ္ကပဲ သြားသြား ယာဥ္နည္းနည္း ေခ်ာင္မယ္လုိ႔ မွန္းဆ ရတဲ့ မနက္ေစာေစာနဲ႔ ညေႏွာင္း ပုိင္းေလာက္ပဲ ပုံမွန္ၾကာခ်ိန္ကုိ မွန္းဆလုိ႔ ရေတာ့ တယ္။ မဟုတ္ရင္ေတာ့ အနည္းဆုံး ကားေပၚမွာ တစ္နာရီခြဲ ႏွစ္နာရီနီးပါး ငုတ္တုတ္ ေမ့ေနတာပဲ။ ရန္ကုန္ဘူတာ ႀကီးကေန ပါရမီ ဘူတာ (ေတာင္ဥကၠလာ)ကုိ ရထားစီးရင္ နာရီဝက္နဲ႔ ေရာက္ၿပီ။ ဆူးေလနဲ႔ ေတာင္ဥကၠလာ ပါရမီဝင္းကုိ ဘာကားစီးစီး အနည္းဆုံး အခ်ိန္ မိနစ္ ၉ဝ ေပးရမယ္။ ဘယ္ေလာက္ ကြာသလဲ။ ဒါေပမဲ့ ပါရမီ ဘူတာနဲ႔ ေတာင္ဥကၠလာ၊ ေျမာက္ဒဂုံက အဓိက ရထားစီးၿပီး ခရီး သြားခ်င္သူေတြ ေနထုိင္တဲ့ ေနရာေတြက လွမ္းေန တဲ့ အတြက္ ဘူတာကုိ ရထားခ်ိန္ အမီလာဖုိ႔ ခက္ေနျပန္ေရာ'' ဟု ေတာင္ဥကၠလာပ ၿမိဳ႕နယ္ ျမင္ သာေစ်း အနီးတြင္ ေနထိုင္ေသာ ဦးဝင္း ထြဋ္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
''လက္ရိွ အခ်ိန္မွာ ရထားစီးနင္း လူေတြ၊ စမ္းသပ္စီးနင္း ခ်င္တဲ့လူေတြ မ်ားလာတဲ့ အတြက္ ျမန္မာ့ မီးရထား အေနနဲ႔ကလည္း ရထား ခရီးစဥ္ေတြ မေပ်ာက္ေအာင္၊ ရထား ေခါက္ေရေတြ တုိးၿပီးေ တာ့ ဆြဲႏုိင္ ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးေစ လုိပါတယ္'' ဟု တရားလႊတ္ေတာ္ ေရွ႕ေန ဦးေအာင္ခုိင္ က ေျပာၾကားခဲ့ သည္။
ယင္းကဲ့သုိ႔ပင္ ရထားလမ္း ကြန္ရက္ႏွင့္နီးသည့္ ၾကည့္ျမင္တုိင္ၿမိဳ႕နယ္၊ စမ္းေခ်ာင္းၿမိဳ႕နယ္၊ မဂၤလာ ေတာင္ ညြန္႔ ၿမိဳ႕နယ္၊ အလုံၿမိဳ႕နယ္၊ ကမာရြတ္ ၿမိဳ႕နယ္တို႔၌ ေနေသာ ရန္ကုန္သားမ်ား အေနျဖ င့္ ရထား ခရီးစဥ္ မ်ားကုိ ပုိမုိအားထား စီးနင္းလာၾကေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းကဲ့သုိ႔ ရထားကို အားထား စီးနင္းလိုသူ မ်ား ျပားလာသည့္ အတြက္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ခရီးစဥ္ အတြင္း အထူး တြဲဆုိင္း မ်ားကုိလည္း ၁၁ ဆုိင္း အထိ တုိးခ်ဲ႕ ေျပး ဆြဲေနေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထားမွ သိရသည္။
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment