ႏုိင္ငံေတာ္မွ ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းမ်ားအပ္ႏွံေစၿပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အသစ္မ်ား
(သို႔မဟုတ္) ေကာင္း မြန္ေသာကားမ်ား တင္သြင္းေစလုိေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ၂၀၁၁
ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၁၁ ရက္ေန႔ တြင္ ႏုိင္ငံပိုင္ သတင္းစာမ်ားမွ
မွတ္ပံုတင္သက္တမ္း ႏွစ္ ၄၀၊ ႏွစ္ ၃၀ ႏွင့္ ႏွစ္ ၂၀ ရွိ ကားမ်ားကို
အပ္ႏွံၿပီးပါက ၁၉၉၅ ခုႏွစ္မွ ၂၀၀၂
ခုႏွစ္အထိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တစ္စီး ဝယ္ယူခြင့္ျပဳေၾကာင္း ေၾကညာ၍
စတင္ခြင့္ျပဳခဲ့ပါသည္။
ႏုိင္ငံေတာ္၏ စီမံခ်က္ျဖင့္ အုိမင္းေဟာင္းႏြမ္းေနေသာ
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အစားထုိးလဲလွယ္ေရး လုပ္ငန္းစီမံခ်က္ကို
အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာနမွ ၂၅-၁၀-၂၀၁၁ ရက္ေန႔တြင္ စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ပါသည္။
စတင္ခ်ိန္မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလ ၁၅ ရက္ေန႔အထိ စီမံခ်က္
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္စီးေရ ၁၂၆၇၃၃ စီး တင္သြင္းခဲ့ၿပီး အဆုိပါ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားတြင္
တုိက္ေၾကပ်က္စီးကားမ်ား တင္သြင္းထားျခင္း မရွိေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရပါသည္။
ယခုဇန္နဝါရီလ ၁၅ ရက္ေနာက္ပိုင္းမွ တင္သြင္းမႈမ်ား ရွိလာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ တုိက္ေၾကပ်က္စီးကား မ်ား၏ အေနအထားအရ သံုးစြဲသူမ်ားအတြက္ လံုၿခံဳမႈစိတ္မခ်ရေသာ အႏၲရာယ္ျဖစ္ေစႏုိင္သည့္ ယာဥ္မ်ား ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ထုိကားမ်ားကို တင္သြင္းခြင့္ျပဳမည္ဆုိပါက ႀကံ့ခိုင္မႈမရွိႏုိင္ေတာ့ဘဲ အသံုးျပဳ ရာတြင္ အႏၲရာယ္ရွိေစႏုိင္ေၾကာင္းေတြ႔ရွိရပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာနအေနျဖင့္ ျပည္ပမွ တင္သြင္းလာသည့္ တုိက္ေၾကကားမ်ားသည္ သံုးစြဲသူ ျပည္သူလူထုအတြက္ ထိခိုက္နစ္နာေစႏုိင္ျခင္း၊ အသက္အႏၲရာယ္ ျဖစ္ေစႏုိင္ျခင္းတုိ႔ေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ ကုန္သြယ္မႈမူဝါဒအရလည္းေကာင္း၊ အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာန၏ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ားအရ လည္းေကာင္း တင္သြင္းခြင့္မျပဳသည့္ ယာဥ္မ်ားျဖစ္ ၍ ျပည္သူ႔ဘ႑ာအျဖစ္ သိမ္းဆည္းသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေနာင္တြင္လည္း အလားတူ တုိက္ေၾကကား မ်ား တင္သြင္းလာပါက ျပည္သူ႔ဘ႑ာအျဖစ္ သိမ္းဆည္းသြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေမလ ၄ ရက္ေန႔ထုတ္ ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
http://www.khitlunge.net.mm/
ယခုဇန္နဝါရီလ ၁၅ ရက္ေနာက္ပိုင္းမွ တင္သြင္းမႈမ်ား ရွိလာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ တုိက္ေၾကပ်က္စီးကား မ်ား၏ အေနအထားအရ သံုးစြဲသူမ်ားအတြက္ လံုၿခံဳမႈစိတ္မခ်ရေသာ အႏၲရာယ္ျဖစ္ေစႏုိင္သည့္ ယာဥ္မ်ား ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ထုိကားမ်ားကို တင္သြင္းခြင့္ျပဳမည္ဆုိပါက ႀကံ့ခိုင္မႈမရွိႏုိင္ေတာ့ဘဲ အသံုးျပဳ ရာတြင္ အႏၲရာယ္ရွိေစႏုိင္ေၾကာင္းေတြ႔ရွိရပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာနအေနျဖင့္ ျပည္ပမွ တင္သြင္းလာသည့္ တုိက္ေၾကကားမ်ားသည္ သံုးစြဲသူ ျပည္သူလူထုအတြက္ ထိခိုက္နစ္နာေစႏုိင္ျခင္း၊ အသက္အႏၲရာယ္ ျဖစ္ေစႏုိင္ျခင္းတုိ႔ေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ ကုန္သြယ္မႈမူဝါဒအရလည္းေကာင္း၊ အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာန၏ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ားအရ လည္းေကာင္း တင္သြင္းခြင့္မျပဳသည့္ ယာဥ္မ်ားျဖစ္ ၍ ျပည္သူ႔ဘ႑ာအျဖစ္ သိမ္းဆည္းသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ေနာင္တြင္လည္း အလားတူ တုိက္ေၾကကား မ်ား တင္သြင္းလာပါက ျပည္သူ႔ဘ႑ာအျဖစ္ သိမ္းဆည္းသြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ေမလ ၄ ရက္ေန႔ထုတ္ ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
http://www.khitlunge.net.mm/
No comments:
Post a Comment