ယခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္
ထြက္ရွိမည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဥပ ေဒ၏ နည္းဥပေဒကို အတည္ျပဳ ျပ႒ာန္းႏိုင္ရန္
အဆင့္သံုးဆင့္သာ က်န္ရွိေတာ့ေၾကာင္း ကုန္းလမ္း
ပို႔ေဆာင္ေရးၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနျပန္ၾကားေရးတာ၀န္ခံ ဦးလ်န္က်င့္မန္က
ေျပာသည္။
ျပန္လည္ျပင္ဆင္ေရးဆြဲ
ထားသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဥပေဒ အသစ္အတြက္ လိုအပ္သည့္ နည္းဥပေဒမူၾကမ္းကို
အႀကံျပဳျခင္း၊ ျပင္ဆင္ျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ႏုိင္ရန္ ၀န္ႀကီးဌာနမ်ားႏွင့္
အသင္းအဖြဲ႕မ်ား ထံေပးပို႔ထားရာ ၎တို႔၏ အႀကံျပဳခ်က္မ်ားကို ျပန္လည္ျဖည့္စြက္
ၿပီး လႊတ္ေတာ္ေရွ႕ေနခ်ဳပ္႐ုံးႏွင့္ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ႐ုံးတို႔ကို ေပးပို႔ ၍
ယခုႏွစ္ကုန္တြင္ အတည္ျပဳ ျပ႒ာန္းႏိုင္ရန္ ရည္ရြယ္ထား ေၾကာင္း
ဦးလ်န္က်င့္မန္က ဆို သည္။
‘‘၀န္ႀကီးဌာနေတြ၊
အသင္းအအဖြဲ႕ေတြကေန တရားဥပေဒနဲ႔ ညီတဲ့ အႀကံျပဳခ်က္ေတြဆို ထည့္
သြင္းျဖည့္စြက္ေပးထားပါတယ္။ တရားဥပေဒနဲ႔ အညီ မဟုတ္တာ ေတြကိုေတာ့
မထည့္သြင္းပါဘူး’’ ဟု ၎က ဒီဇင္ဘာ ၂ ရက္၌ 7Day Daily အား ေျပာၾကားသည္။
အဆိုပါနည္းဥပေဒတြင္
ထပ္မံျဖည့္စြက္အႀကံျပဳလိုသည္ မ်ားကို ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္း
ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်သူမ်ားအသင္း၊ အင္ဂ်င္နီယာအသင္း၊ ကုန္သည္
စက္မႈအသင္းခ်ဳပ္မ်ားအပါအ၀င္ ၀န္ႀကီးဌာနေပါင္း ၃၀ ေက်ာ္၊ အ သင္းအဖြဲ႕ ၂၂
ဖြဲ႕သို႔ ေပးပို႔ခဲ့ၿပီး အႀကံျပဳခ်က္မ်ားေတာင္းခံခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
အဆုိပါဥပေဒသစ္တြင္
တင္သြင္းမႈပံုစံကို ၀န္ႀကီးဌာနမ်ားက ေျပာင္းလဲကိုင္တြယ္မည္ဆိုျခင္း၊
ကားအေရာင္းအ၀ယ္ျပဳလုပ္သူ မ်ား လုပ္ငန္းလိုင္စင္လုပ္ရမည္ ဆိုျခင္း၊
ဘယ္ေမာင္းယာဥ္မ်ားသာ တင္သြင္းရမည္ဆိုျခင္း၊ ယာဥ္ အမည္ေပါက္ကို ေရာင္းခ်ၿပီး
ရက္ေပါင္း ၉၀ အတြင္း ေျပာင္းလဲျခင္း မရွိပါက ဒဏ္ေငြေဆာင္ရမည္ဆို ျခင္း၊
SKD CKD ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ထုတ္လုပ္မႈပံုစံမ်ားကို အဆင့္ခြဲ
ျခားသတ္မွတ္ျခင္းမ်ား ပါ၀င္လာ သည္။
နည္းဥပေဒမထြက္မီ
စက္ တင္ဘာ ၈ ရက္က ျပ႒ာန္းေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဥပေဒတြင္ ျပင္း ထန္သည့္
ျပစ္ဒဏ္မ်ားႏွင့္ မူ၀ါဒ သစ္မ်ား ပါ၀င္လာ၍ နည္းဥပေဒ ထြက္ေပၚလာပါက ေမာ္ေတာ္
ယာဥ္တင္သြင္း ထုတ္လုပ္ေရာင္း ခ်မႈ၌ ပံုစံမ်ားေျပာင္းလဲလာမည္ ကို
စိုးရိမ္ေနၾကသည္။
7 day
No comments:
Post a Comment