ေရႊတိဂုံေစတီ ေတာ္သို႔လာေရာက္ဖူးေျမာ္ၾကမည့္ ဘုရားဖူးျပည္သူမ်ားႏွင့္ သက္ႀကီး ရြယ္အိုမ်ား လမ္းျဖတ္ ကူး မႈအ ဆင္ ေျပေစ ရန္အတြက္ ဗဟန္း(၃)လမ္း တြင္ ေဆာက္လုပ္လ်က္ရွိသည့္ လူ ကူးခုံးေက်ာ္တံတားအား စက္ေလွ ကားထည့္သြင္းတည္ေဆာက္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၊ေကာ္ မတီဝင္(၇) ဦးခင္လွိုင္ (ေဇာတိက)က ေျပာသည္။
အဆိုပါလူကူး ခုံးေက်ာ္တံတား ကို ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာမွစတင္ ၍ တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလအတြင္း အၿပီး တည္ ေဆာက္ သြားရန္ သတ္မွတ္ထား ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာ ယာေရးေကာ္မတီ၊ ေကာ္မတီဝင္ (၇)ဦး ဦးခင္လွိုင္ (ေဇာတိက) က ''ဗဟန္း(၃)လမ္းမွာ တည္ေဆာက္ ေနတဲ့ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားကို အခု လာမယ့္ဘတ္ဂ်က္မတိုင္ခင္ မွာ ေဖ ေဖာ္ဝါရီ အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္ သြားမွာပါ။ ေရႊတိဂုံဘုရားႀကီး ကို လာဖူးၾကတဲ့ အနယ္နယ္အရပ္ရပ္ က ဘုရားဖူးျပည္သူေတြသက္ေသာင့္ သက္သာနဲ႔ လမ္းျဖတ္ကူးနိုင္ဖို႔အ တြက္ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတားမွာ စက္ေလွကားပါ တပ္ဆင္ေပးမွာပါ'' ဟုေျပာသည္။
ယခုလက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတား ေျခာက္စင္း အား စက္တင္ဘာလမွစတင္၍တစ္ ၿပိဳင္တည္း တည္ေဆာက္ လ်က္ရွိၿပီး ကမၻာေအးဗဟန္း(၃)လမ္းမွတ္တိုင္ တြင္ တစ္စင္း၊ အေနာ္ရထာလမ္း ႏွင့္ ဆူးေလလမ္းေထာင့္တြင္ တစ္ စင္း၊ ျပည္ လမ္းစိုက္ပ်ိဳးေရးမွတ္တိုင္ ဂ်န္းရွင္းစကြဲေရွ႕တြင္တစ္စင္း၊ ျပည္ လမ္း မာလာေဆာင္မွတ္တိုင္ ေရွ႕ တြင္တစ္စင္းႏွင့္ ျပည္လမ္း အင္းလ်ား ကန္ေပါင္ေရွ႕တြင္တစ္စင္း၊ အေနာ္ ရထာလမ္းႏွင့္ လမ္းမေတာ္လမ္း ေထာင့္တစ္ခုသာ စတုဂံပုံစံတည္ ေဆာက္ သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
''ဗဟန္း(၃)လမ္းကားမွတ္တိုင္ ေနရာက အၿမိဳ႕ၿမိဳ႕အနယ္နယ္အရပ္ ရပ္ကေနေရႊတိဂုံဘုရားကိုလာေရာက္ ဖူးေျမာ္ၾကတဲ့ ဘုရား ဖူးျပည္သူေတြ၊ အမ်ားဆုံးျဖတ္သန္းသြားလာတဲ့ေန ရာပါ။ အခုလို လူစည္ကားတဲ့ေနရာ မ်ိဳးမွာ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတား ကိုစက္ ေလွ ကားပါ တည္ေဆာက္ေပးတာ သက္ႀကီးရြယ္အိုေတြအတြက္လည္း အရမ္းကိုေကာင္းပါတယ္။ အခုလို လူကူးခုံးေက်ာ္ တံတားတည္ေဆာက္ ေပးတဲ့အတြက္ ဘုရားဖူးျပည္သူေတြ၊ သက္ႀကီးရြယ္ အိုေတြနဲ႔ ေက်ာင္း သား ေက်ာင္းသူေတြလည္းစိတ္ေအးခ်မ္း သာ စြာလမ္းျဖတ္ကူးနိုင္မွာပါ''ဟု ဗဟန္း ၿမိဳ႕နယ္မွ ကိုမင္းမင္းက ေျပာ သည္။
ယခု လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ လူကူးခုံးေက်ာ္တံတား ၁၄ စင္းတည္ ေဆာက္ၿပီးစီးခဲ့ၿပီး လာမည့္ဘ႑ာ ႏွစ္မ်ားတြင္ ျပည္သူမ်ား လမ္းျဖတ္ ကူးမႈအဆင္ေျပေစေရး တိုင္းေဒသ ႀကီးအစိုးရမွ ေနရာအႏွံ့ လူကူးခုံး ေက်ာ္တံတားမ်ားျပဳလုပ္ေပးရန္ရည္ ရြယ္ထားေၾကာင္းသိရသည္။
TST
Democracytoday
No comments:
Post a Comment