Wednesday, 30 September 2015
သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသားႏွင့္ ၀န္းရံျပည္သူမ်ားအား စဲြဆိုထားမႈပယ္ဖ်က္ရန္ ပဲခူးတို္င္းေဒသႀကီး တရားလႊတ္ေတာ္သုိ႔ ေလွ်ာက္ထားမည္
သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္း သားႏွင့္ ၀န္းရံျပည္သူမ်ားအား စဲြ ဆိုထားသည့္အမႈကုိ ပယ္ဖ်က္ ေပးရန္ ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး တရား လႊတ္ေတာ္သို႔ ေအာက္တုိ ဘာလဆန္းတြင္ ေလွ်ာက္ထား မည္ဟု တရားခံေရွ႕ေနမ်ားထံမွ သတင္းရရွိသည္။
သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသား မ်ားႏွင့္ ၀န္းရံျပည္သူမ်ားကုိ ၿဖိဳ ခြင္းျခင္း၊ ဖမ္းဆီးျခင္း၊ အမႈဖြင့္ ျခင္းႏွင့္ တရားစဲြဆုိျခင္းသည္ ဥပေဒႏွင့္ မညီေသာေၾကာင့္ အမႈ ကုိ ျပစ္မႈဆုိင္ရာ က်င့္ထံုးဥပေဒ ပုဒ္မ ၅၆၁(က)အရ ပယ္ဖ်က္ေပး ရန္ ၾသဂုတ္ ၁၈ ရက္တြင္ သာယာ ၀တီၿမိဳ႕နယ္တရား႐ံုး၌ ေလွ်ာက္ ထားခဲ့ၿပီး အဆုိပါေလွ်ာက္ထား ခ်က္သည္ သာယာ၀တီၿမိဳ႕နယ္ တရား႐ံုးတြင္ ဆံုးျဖတ္ပိုင္ခြင့္မရွိ ေသာေၾကာင့္ ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး တရားလႊတ္ေတာ္သုိ႔ ဆက္လက္ တင္ျပရန္ စီစဥ္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း တရားလႊတ္ေတာ္ေရွ႕ေန ဦးလွ မ်ိဳးျမင့္က ေျပာသည္။
‘‘ေအာက္တုိဘာ ၁ရက္နဲ႔ ၂ ရက္အတြင္းမွာ ပဲခူးတိုင္းေဒသ ႀကီး တရားလႊတ္ေတာ္မွာ အမႈကို ေခ်ဖ်က္ေပးေစလိုမႈ ေလွ်ာက္ ထားခ်က္ကို သြားတင္မယ္။ ဒီေန႔ က ေအာက္႐ံုးမွာ အမႈတဲြမရွိတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ႐ံုးခ်ိန္းကို ေအာက္တိုဘာ ၆ ရက္ ျပန္ခ်ိန္း လိုက္တယ္’’ဟု ဦးလွမ်ိဳးျမင့္က ေျပာသည္။
သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသား ႏွင့္ ၀န္းရံျပည္သူမ်ား၏ ေရွ႕ေန ကိုယ္စားလွယ္လႊဲစာအား သာ ယာ၀တီေထာင္မွ စက္တင္ဘာ ၂၂ ရက္တြင္ ရရွိခဲ့ေသာေၾကာင့္ ၎တို႔ကို စဲြဆုိထားသည့္အမႈအား ျပစ္မႈဆုိင္ရာက်င့္ထံုးဥပေဒပုဒ္မ ၅၆၁(က)အရ ပဲခူးတုိင္းေဒသႀကီး တရားလႊတ္ေတာ္သုိ႔ ဆက္လက္ တင္ျပမည္ျဖစ္သည္။
သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသား ႏွင့္ ၀န္းရံျပည္သူမ်ားကုိ သာယာ ၀တီၿမိဳ႕နယ္တရား႐ံုး၌ စက္တင္ ဘာ ၂၉ ရက္က ႐ံုးထုတ္စစ္ေဆး ရာ သက္ေသခံေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ကုိ အာမခံအျဖစ္ ျပန္လည္ရယူ လို၍ အမႈ ဆက္လက္စစ္ေဆး ျခင္းမရွိဘဲ ေအာက္တိုဘာ ၆ ရက္သို႔ ႐ံုးခ်ိန္းထပ္မံခ်ိန္းဆုိခဲ့ သည္။
သာယာ၀တီၿမိဳ႕နယ္ တရား ႐ံုးသည္ သာယာ၀တီေထာင္၌ ဖမ္းဆီးထားသည့္ ေက်ာင္းသား မ်ားအပါအ၀င္ ၀န္းရံျပည္သူမ်ား ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ဖမ္းဆီးခံရသည့္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုနႏၵာစစ္ေအာင္တို႔ကို ဥပေဒႏွင့္ ဆန္႔က်င္ေသာ အစုအေ၀း၌ ပါ ၀င္မႈပုဒ္မ ၁၄၃၊ လူစုခဲြရန္ အမိန္႔ ေပးၿပီးေနာက္ ဆက္လက္ပါ၀င္မႈ ပုဒ္မ ၁၄၅၊ ႐ုန္းရင္းဆန္ခတ္ျဖစ္ ေစမႈ ပုဒ္မ ၁၄၇၊ တာ၀န္ထမ္း ေဆာင္ေနေသာ ၀န္ထမ္းကို နာ က်င္ေစမႈ ပုဒ္မ ၃၃၂ ႏွင့္ ႏိုင္ငံ ေတာ္ အၾကည္ညိဳပ်က္ေစမႈ ပုဒ္မ ၅၀၅(ခ)တို႔ျဖင့္ တရားစဲြဆုိခဲ့ သည္။
7 day
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment