ႏိုင္ငံတကာ စံခ်ိန္စံညြန္း မမီေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းကို အဆင့္ျမႇင့္ရန္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ယန္း ၂၄ ဒသမ ၈၆၆ ဘီလီယံ ေခ်းယူမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးျမင့္သိန္းက ေျပာၾကားသည္။
ၾသဂုတ္လ ၂၄ ရက္ေန႔က က်င္းပသည့္ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္တြင္ ၎က ယင္းသို႔ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ယင္းေခ်းေငြ၏ အတိုးႏႈန္းမွာ ၀ ဒသမ ၀၁ ရာခိုင္ႏႈန္း ျဖစ္ၿပီး ဆိုင္းငံ့ကာလ ၁၀ ႏွစ္၊ ျပန္ဆပ္ရန္ကာလ ႏွစ္ ၃၀ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္မွ ခြင့္ျပဳခ်က္ေပးႏိုင္ရန္ ၎က တင္ျပေျပာဆိုသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသြားျပည္သူမ်ားအတြက္ အခ်ိန္တိက်မႈ၊ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္မႈကို ေျဖေလွ်ာ့ႏိုင္မႈႏွင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ေျပးဆြဲျခင္းတြင္ သက္ေသာင့္သက္သာ ျဖစ္ေစႏိုင္ရန္ ရည္႐ြယ္လုပ္ေဆာင္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ေျပာသည္။
စီမံကိန္းတြင္ ရထားသည္ ဘူတာ႐ုံ ေရာက္ပါက အလိုအေလ်ာက္ ရပ္တန္႔ေစမည့္စနစ္၊ ကားလမ္းႏွင့္ ရထားလမ္း လမ္းဆုံ ၁၁ ခုတြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကို အလိုအေလ်ာက္ အတားအဆီး ျဖစ္ေပၚေစမည့္စနစ္ႏွင့္ ရထားစက္ေခါင္းတြဲ ၆၆ တြဲကို ဝယ္ယူအစားထိုးရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း ဦးျမင့္သိန္းက ရွင္းျပသည္။
ယင္းေခ်းေငြကိစၥကို ေဆြးေႏြးလိုသည့္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ရွိပါက ၾသဂုတ္လ ၂၅ ရက္ ေနာက္ဆုံးထား၍ လႊတ္ေတာ္႐ုံးသို႔ အမည္စာရင္း ေပးပို႔ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္ နာယက သူရဦးေရႊမန္းက ေၾကညာခဲ့သည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment