Saturday, 13 June 2015

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကို ရထားလမ္းႏွင့္ ေရေၾကာင္းအဆင့္ျမႇင့္တင္မႈျဖင့္ ေျဖရွင္းရန္ ႏုိင္ငံတကာကြၽမ္းက်င္သူမ်ား အႀကံျပဳ

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈကို ေျဖရွင္းရန္ ရထားလမ္းႏွင့္ ေရလမ္းေၾကာင္းမ်ားကို အဆင့္ျမႇင့္တင္သင့္ေၾကာင္း ႏိုင္ငံ တကာကြၽမ္းက်င္သူမ်ားက အႀကံ ျပဳေျပာၾကားခဲ့ၾကသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ တည္းမႈ ျပႆနာႏွင့္ ပတ္သက္ သည့္ ညီလာခံကို ဇြန္လ ၁၂ ရက္တြင္ ၿမိဳ႕ေတာ္ခန္းမ၌ ျပဳလုပ္ခဲ့ရာ ႏိုင္ငံတကာၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္းေရးရာကြၽမ္းက်င္သူမ်ားက အထက္ပါအတိုင္း အႀကံျပဳေျပာၾကားခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္သည္။
‘‘ျမန္မာႏိုင္ငံအေနနဲ႔ သဘာ ၀ပတ္၀န္းက်င္ကို မထိခိုက္ေစဘဲ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးက႑ ေျပ လည္ေအာင္ ေျဖရွင္းႏိုင္မယ့္ အရင္းအျမစ္ေတြ ရွိၿပီးသားပါ။ ရထားလမ္းေတြ ဆိုရင္လည္း အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈေတြ ေကာင္းေကာင္းလုပ္ႏိုင္သလို ေရလမ္းေၾကာင္းကေန သယ္ယူပို႔ေဆာင္မႈေပးႏုိင္တဲ့ အေနအထားေတြရွိပါတယ္။ ဒါေတြကို ဖြံ႕ၿဖိဳးေအာင္ လုပ္ႏုိင္ရင္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကလည္း ေျပေလ်ာ့သြားႏိုင္တယ္’’ဟု Green Lotus အဖြဲ႕ ဥကၠ႒ ပါရီေဒသဆိုင္ရာလႊတ္ေတာ္အဖြဲ႕၀င္ Mr. Jean-Marc Brule က ေျပာၾကားသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ စီးပြားေရးၿမိဳ႕ ေတာ္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အဓိကႀကံဳ ေတြ႕ေနရသည့္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္ တည္းမႈျပႆနာေျဖရွင္းရန္ နည္းလမ္းမ်ားစြာရွိေနၿပီး ရထားပို႔ေဆာင္ေရးလမ္းပိုင္း ခ်ိတ္ဆက္ မႈမ်ားက အဓိကအေရးပါေနသည္ ဟု Surbana (ျမန္မာ) ကုမၸဏီ စီးပြားေရးဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈဆိုင္ရာ အႀကီးတန္း မန္ေနဂ်ာ ဦးသန္း ထိုက္၀င္းတိုနီက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရးေကာ္မတီအေနျဖင့္မူ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈေျဖရွင္း ရန္ ၿမိဳ႕တြင္း ပတ္ႏွစ္ထပ္လမ္းတည္ေဆာက္ျခင္းႏွင့္ BRT ယာဥ္လိုင္းေျပးဆြဲမႈမ်ားျဖင့္ စတင္ရန္ ရည္ရြယ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
‘‘BRT ကေတာ့ ပထမအဆင့္စတင္ႏုိင္ၿပီလို႔ ေျပာလို႔ရတယ္။ ၿမိဳ႕တြင္းပတ္ႏွစ္ထပ္လမ္းတည္ ေဆာက္ဖို႔အတြက္လည္း ရည္ ရြယ္ထားပါတယ္’’ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္ မတီ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္းႏွင့္ ေျမစီမံခန္႔ ခြဲမႈဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးတိုး ေအာင္က ေျပာသည္။
ႏွစ္ထပ္လမ္းတည္ေဆာက္ ရန္ ေဒၚလာ ၂ ဒသမ ၅ ဘီလီယံခန္႔ ကုန္က်ႏိုင္ကာ လိုအပ္သည့္ဒီဇိုင္းမ်ားေရးဆြဲထားၿပီး ျဖစ္သည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာ ယာေရးေကာ္မတီအႀကံေပးၿမိဳ႕ျပ စီမံကိန္းဆိုင္ရာ ပညာရွင္ ေဒါက္ တာေက်ာ္လတ္က ေျပာသည္။
‘‘ႏွစ္ထပ္လမ္း ေဆာက္ၿပီး ရင္ေတာ့ လက္ရွိယာဥ္ေၾကာပိတ္ ဆို႔မႈရဲ႕ ထက္၀က္ေလာက္ေလ်ာ့ က်သြားႏိုင္ပါတယ္’’ ဟု ၎က ေျပာၾကားသည္။

7 Day Daily

No comments:

Post a Comment