Saturday, 12 October 2013

အဆင့္ျမင့္ပညာေရး ဥပေဒတြင္ ထည့္သြင္း အၾကံျပဳမည့္ အဆင့္ျမင့္ ပညာေရးက႑ မူ၀ါဒသေဘာထား စစ္တမ္း ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္သို႔ တင္သြင္းမည္

(ရန္ကုန္အေရႇ႕ပိုင္း တကၠသိုလ္အား ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-တိုးေအာင္))
အဆင့္ျမင့္ပညာေရး ဥပေဒ ေရးဆြဲရာတြင္ ထည့္သြင္း အၾကံျပဳႏုိင္ရန္ ပညာေရး ၀န္ၾကီးဌာန လက္ေအာက္တြင္ ရႇိေသာ တကၠသိုလ္ အသီးသီးရႇိ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား ေက်ာင္းသား ၊ ေက်ာင္းသူမ်ား ၊ ေက်ာင္းသား မိဘမ်ားထံမႇ ေကာက္ယူသည့္ အဆင့္ျမင့္ ပညာေရးက႑ မူ၀ါဒ သေဘာထား စစ္တမ္း အား ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္သို႔ တင္သြင္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း တကၠသိုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား သမဂၢမႇ သိရသည္။

အဆိုပါ တကၠသိုလ္မ်ား၏ စီမံခန္႕ခြဲေရးႏႇင့္ ဘ႑ာေရး၊ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားႏႇင့္ ၀န္ထမ္းမ်ား တာ၀န္အပ္ႏႇံျခင္း၊ ျပန္လည္႐ုပ္သိမ္းျခင္း၊ လြတ္လပ္စြာ ပညာသင္ၾကားႏိုင္ေရး၊ ပညာေရး လြတ္လပ္ခြင့္ မ်ား ပါ၀င္ႏုိင္မည့္ အဆင့္ျမင့္ ပညာေရး မူ၀ါဒသေဘာထား စစ္တမ္းအား ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္ ပညာေရးျမႇင့္တင္မႈ ေကာ္မတီ၊ အမ်ိဳးသားပညာေရးႏႇင့္ ပညာေရးႏႇင့္ သက္ဆိုင္ေသာ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားအား တင္ျပျပီး အဆင့္ျမင့္ ပညာေရး ဥပေဒအား ေရးဆြဲျပီး လႊတ္ေတာ္တြင္ ေဆြးေႏြး အတည္ျပဳႏုိင္ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။

''အဆင့္ျမင့္ပညာေရး စစ္တမ္းကို ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကို တင္သြင္းမႇာပါ။ အခုလက္ရႇိ ကြၽန္ေတာ္တုိ႕ တကၠသိုလ္ေတြမႇာရႇိတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႕ ဆရာေတြဆီက ေကာက္ယူေနဆဲ ပါပဲ။ ေနာက္ အပတ္ ေလာက္ ဆုိရင္ေတာ့ စစ္တမ္းျပီးစီး ႏုိင္မႇာပါ။ အဲဒီေတာ့မႇပဲ အေျခအေန သိရမႇာပါ'' ဟု တကၠသိုလ္ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား သမဂၢမႇ ေဒါက္တာ စုိင္းခုိင္မ်ိဳးထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ယင္းတကၠသိုလ္ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား သမဂၢမႇ အဆင့္ျမင့္ပညာေရး သေဘာထား စစ္တမ္းအား ႏုိင္ငံ တစ္၀န္းလုံးရႇိ ၀ိဇၨာ၊ သိပၸံတကၠသိုလ္၊ ေကာလိပ္ ၄၆ ေက်ာင္းအား စစ္တမ္းေကာက္ယူ သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ေကာက္ခံရရႇိေသာ အဆင့္ျမင့္ပညာေရး စစ္တမ္းမ်ားအေပၚ မူတည္၍ အေျခခံပညာေရး မူ၀ါဒတစ္ရပ္ ခ်မႇတ္ၿပီး ဥပေဒၾကမ္း ေရးဆြဲကာ ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္သို႔ တင္ျပသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ထုိ႔ျပင္ အဆင့္ျမင့္ ပညာေရး မူ၀ါဒသ ေဘာထား စစ္တမ္းထဲတြင္လည္း တကၠသိုလ္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား သမဂၢမႇ ျမန္မာႏိုင္ငံရႇိ ကိုယ္ပိုင္ အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရ စနစ္အား က်င့္သုံးခဲ့သည့္ ရန္ကုန္ တကၠသိုလ္ႏႇင့္ မႏၲေလး တကၠသိုလ္မ်ား အပါအ၀င္ တကၠသိုလ္မ်ားအားလုံး ယခင္အခါကဲ့သို႔ ကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရ တကၠသိုလ္ မ်ား ျပန္လည္ျဖစ္ေပၚ လာေစေရး အတြက္ အၾကံျပဳခ်က္ စစ္တမ္းမ်ား ပါ၀င္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။



Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment