Saturday, 20 October 2012

မင္းဓမၼပန္းကြင္းဆုိင္ခန္းမ်ား မေျပာင္းေရႊ႕ႏိုင္ဟု ပိုင္ရွင္မ်ားဆို

 
မင္းဓမၼပန္းကြင္းရွိ ဆုိင္ခန္းမ်ားအား သာေကတယမံုနာလမ္းသို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ ဖြင့္ရန္ ဆိုင္ခန္းရွင္္မ်ား အား ပန္းဥယ်ာဥ္ႏွင့္ အားကစားကြင္းမ်ားဌာနမွေရႊ႕ေျပာင္းရန္ လက္မွတ္ထုိးခိုင္းရာ မည္သည့္ ဆုိင္ခန္းပိုင္ ရွင္မ်ားက လက္မွတ္ေရးထိုးျခင္း မရိွခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔အျပင္ ေအာက္တိုဘာ(၁၉)ရက္ေန႔မွ စတင္ကာမင္းဓမၼပန္းကြင္းရွိဆုိင္ခန္းမ်ာအား ပန္းဥယ်ာဥ္ႏွင့္ အားကစားကြင္းမ်ာ  းဌာနမွယေန႔၌ပင္အၿပီး ေျပာင္းေရႊ႕ ခုိင္းေနျခင္းျဖစ္သည္။

“ ဒုဌာနမွဴးကေျပာတယ္။ ဆိုင္ခန္း ေတြရဲ႕စနစ္တက် ဒီဇိုင္းဆြဲထားေတြ ေတြကိုျပတယ္။ ေရႊ႕ေျပာင္းဖို႔ အ တြက္  ကို အုပ္စုႏွစ္ခုခြဲခိုင္းတယ္။ ေရႊ႕ေျပာင္းဖို႔ လက္ခံတဲ့၊ အုပ္စုရယ္လက္မခံတဲ့ အုပ္စုရယ္ခြဲၿပီး အုပ္ စုႏွစ္စုလံုးကို လက္မွတ္ထိုးခိုင္းတယ္။ အခုအစည္းအေ၀း တက္တဲ့သူေတြက ဘယ္ဘက္ကိုမွ လက္မွတ္မ ထိုးပဲ ထြက္လာခဲ့ပါတယ္။” ဟု Nwel Waddy မွ မန္ေနဂ်င္း ဒါ႐ိုက္တာ ေဒၚနီ၀ါလြင္က ေျပာသည္။

၎တို႔ လက္မွတ္ေရးမထိုပဲ ထြက္လာရျခင္းသည္ ေနရာေဒသ၏ သတင္းအခ်က္အလက္ အမွန္ အကန္ အတိအက်မေပးျခင္း၊ မည္သူမွ အာမခံေပးျခင္းမရွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု တက္ေရာက္လာသူ ဆုိင္ခန္းရွင္မ်ားက ေျပာသည္။

သေဘာက ဓာတ္အားလိုင္းႀကီးရွိတဲ့ေနရာမွာ ကၽြန္မတို႔ဆိုင္ခန္းေတြ ထားတယ္။ သဘာ၀အရ ေသာ္ လည္း ေကာင္း၊ မေတာ္တဆတစ္ ခုခုေၾကာင္႔ေသာ္လည္းေကာင္း ကၽြန္မတို႔အေပၚ အသက္အႏၱရယ္ ထိခိုက္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ ဘယ္သူက တာ၀န္ယူမွာလဲ။ ဘယ္သူက အာမခံခ်က္ေပးမွာလဲ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ ပန္းေတြကို ဇီ၀မ်ိဳးစံုစိုက္ပ်ိဳး ထားတာပါ။ ဒါနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေရ၊ ေျမ၊ သဘာ၀အခ်က္ အလက္မရရွိပါဘူး။ ဒီလိုျပည့္စံုလံုေလာက္တဲ့အခ်က္ေတြ မရွိပဲ ကၽြန္မတို႔က ဒီေနရာကို လက္ခံႏိုင္တဲ့ အေနအထား မရွိတဲ့ အတြက္ လက္မွတ္မထိုးပဲ ထြက္လာရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။”ဟု ေဒၚနီ၀ါလြင္က ဆက္ ေျပာသည္။

မင္းဓမၼပန္းကြင္းသည္ ယခင္က သခၤ်ဳိင္းေျမျဖစ္၍ ျပန္လည္ျပဳျပင္ကာ ၂၀၀၁ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ေပၚ ေပါက္ လာၿပီး ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ဖလား သစ္သီး၀လံပန္းမန္ျပပြဲ ကို ႏွစ္စဥ္က်င္းပလွ်က္ရွိသည္။

မင္းဓမၼပန္းကြင္းရွိ ဆိုင္ခန္းမ်ားအား သာေကတၿမိဳ႕နယ္ရွိ ယမံုနာလမ္းသို႔ ေအာက္တိုဘာ(၁၉)ရက္မွ စတင္ကာ ႏိုင္၀င္ဘာလ လကုန္အထိ ရက္သတ္မွတ္ေပးထားကာ ေျပာင္းေရႊ႕ခိုင္းထားသည္။

မင္းဓမၼပန္းကြင္းသည္ ဧက (၈) ဧက ေပၚတြင္ဆိုင္ခန္း ေပါင္း (၄၉၆)ခန္းရွိၿပီး ဆိုင္ရွင္ေပါင္း (၁၀၀) ေက်ာ္ရွိ ကာ ၀န္ထမ္းေပါင္း (၃၀၀၀) ေက်ာ္ရွိသည္။
 
 
ref:Shwe Myitmakha Media Group

No comments:

Post a Comment